Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Globalni uspeh domaće IT kompanije Intelisale

    Srpska IT kompanija Intelisale razvila je naprednu omnikanalnu platformu za unapređenje poslovanja i prodaje, koja beleži više od milion transakcija godišnje i koja se koristi u 14 zemalja na dva kontinenta.

    Za razliku od većine IT kompanija u Srbiji, koje se bave autsorsingom, Intelisale od samog početka razvija sopstveni proizvod. Krenuli su 2015. razvojem aplikacije za unapređenje B2B prodaje, kao startap. Danas njihovu platformu koristi 5000 ljudi, svesnih da u trećoj deceniji trećeg milenijuma bez digitalizacije nema ni optimizacije poslovnih procesa ni unapređenja prodaje.

    Kako je Intelisale uspeo da se za tako kratko vreme pozicionira i krene u osvajanje globalnog tržišta, za BIZLife govori Nemanja Mališić, CEO kompanije Intelisale.

    • Kada biste se osvrnuli na prethodni period, koji biste uspeh izdvojili kao onaj kojim se najviše ponosite?

    Najveći uspeh kompanije Intelisale jesu ljudi. U timu, koji sada ima oko 50 zaposlenih, imamo kolege koje su sa nama od trenutka kada smo počeli da gradimo našu omnikanalnu priču. Takođe, imamo i klijente koji su razvijali svoje poslovanje uporedo sa razvojem naše omnikanalne platforme. Uspeli smo jer smo u prethodnih osam godina sa jednakom pažnjom osluškivali sopstvene potrebe i potrebe naših klijenata, ali i zato što nam je bilo jednako važno da budemo adekvatna podrška – i jedni drugima i klijentima – i da u toj priči imamo balans.

    NEmanja Mališić

    Nemanja Mališić

    • Kako biste ukratko čitaocima BIZLifea objasnili šta je omnikanalna platforma Intelisale?

    Suština omnikanalne platforme je integracija svih kanala prodaje i svih kanala komunikacije sa kupcima. Ono što je tehnologija donela i što naša platforma omogućava – to je povezivanje ritejla, terenske prodaje, e-šopa i telefonske prodaje. To znači da korisnici naše platforme imaju sve podatke i kompletnu analitiku o svakom kupcu na jednom mestu, bez obzira na to koje kanale kupac koristi za kupovinu. Samim tim, mogu da mu ponude proizvode koji su skladu s njegovim potrebama i interesovanjima, bez obzira na to da li je u pitanju B2B ili B2C prodaja. Da se razumemo, omnikanalna prodaja ne znači samo korišćenje različitih kanala prodaje, već njihovo objedinjavanje. To je moćna sila u čijem je srcu kupac. Ono što je, svakako, važno da naglasim jeste da mi podržavamo kompleksnost svakog kanala prodaje, bez obzira na to da li klijenti za prodaju koriste jedan kanal ili više njih.


    Intelisale je počeo 2015. kao startap, danas u svom portfoliju ima omnikanalnu platformu koja beleži više od milion transakcija u 14 zemalja


    • Šta Intelisale, po vašem mišljenju, izdvaja od drugih tehnoloških kompanija u Srbiji?

    Mi smo razvili, a i dalje razvijamo, sopstveni proizvod koji se prilagođava specifičnim potrebama naših klijenata. Jedna od najvećih prednosti naše platforme jeste to što korisnici ne moraju da koriste celu platformu, već mogu da izaberu neku od njenih funkcionalnosti koja im je u tom momentu najpotrebnija, a kasnije mogu da uvode druge ili možemo zajednički da razvijamo nove. Stalno pratimo napredak i promene u tehnologiji kako bismo usavršavali postojeću platformu. Pored toga, ali ne manje važno, jeste da imamo i znanje iz biznisa i prodaje, tako da smo u stanju da razumemo klijente i njihove probleme. Zajedno sa njima radimo na pronalaženju rešenja za njihove specifične potrebe. Rezultat tog rada je razvoj odgovarajućeg personalizovanog rešenja u skladu s potrebama klijenta.

    • Na koji način radite na unapređenju platforme? Da li ste u svoje omnikanalno rešenje implementirali AI?

    Kontinuirano i interno i eksterno unapređujemo platformu. Recimo, za jednog klijenta koji je imao potrebu da brzo i uz maksimalnu optimizaciju vremena i ljudi skenira stanje na policama u radnji u deo našeg softvera integrisali smo AI, odnosno computer vision. To je sistem koji je sposoban da na osnovu fotografije prepozna koji proizvod na policama u radnji nedostaje i da na to upozori u realnom vremenu. Ovaj posao ranije je zahtevao ne samo veliki broj ljudi na terenu već i mnogo manuelnog rada. Uz ovo naše rešenje – sada je to, složićete se, daleko jednostavnije.

    Skeniraj QR kod i saznaj više

    • Znamo svi da nema prodaje bez komunikacije. Da li su na omnikanalnoj platformi Intelisale objedinjeni i svi kanali komunikacije?

    Kada smo objedinili sve kanale prodaje, shvatili smo da nam nedostaje komunikacioni deo i ušli smo u partnerstvo sa svetskom IT kompanijom Infobip, koja je lider CPaaS (komunikacijska platforma kao usluga) i čije rešenje omogućava klijentima i partnerima da prevaziđu kompleksnost komunikacije sa svojim kupcima, da razvijaju firmu i da unaprede lojalnost korisnika na brz, bezbedan i pouzdan način.

    • Nakon izlaska sveta iz kovida, došlo je do krize u IT sektoru, koja je dovela do velikih otpuštanja. Kako je to uticalo na Intelisale?

    S obzirom na to da razvijamo svoj proizvod, kriza nas nije pogodila kao što je, možda, pogodila neke IT autsorsing kompanije. Mi smo u vreme pandemije, za vrlo kratko vreme, skoro duplirali broj zaposlenih i od tada njihov broj u kompaniji Intelisale kontinuirano raste. Naša potreba tokom 2023. bila je kompletna reorganizacija, kako zbog novih promena na tržištu tako i zbog većeg broja klijenata iz različitih industrija. Zahvaljujući dobro sprovedenoj reorganizaciji, sada klijentima možemo da pružimo još kvalitetniju uslugu, a zaposlenima nove prilike za rast i razvoj. Biznis raste kad rastu i ljudi. Trudimo se da Intelisale za zaposlene bude stabilno radno okruženje i mesto za učenje, napredovanje i razvoj.

    JEDNA OD NAJVEĆIH PREDNOSTI OMNIKANALNE PLATFORME JESTE TO ŠTO KORISNICI NE MORAJU DA KORISTE CELU PLATFORMU, VEĆ MOGU DA IZABERU NEKU OD NJENIH FUNKCIONALNOSTI KOJA IM JE U TOM MOMENTU NAJPOTREBNIJA, A KASNIJE MOGU DA UVODE DRUGE ILI MOŽEMO ZAJEDNIČKI DA RAZVIJAMO NOVE

    • U IT zajednici ste prepoznati kao kompanija koja je zasijala u doba korone. Kako to komentarišete?

    Pre bih rekao da smo brzo reagovali na promene poslovanja kod klijenata. Pandemija je u fokus stavila vrednosti koje pružamo klijentima, a to je da na vreme odgovorimo na prodajne probleme sa kojima se suočavaju i da naša rešenja prilagodimo njihovom poslovanju. Recimo, mi smo uspeli da tokom vanrednog stanja za nekoliko klijenata prebacimo kompletnu terensku prodaju na telefonsku u jednom danu. Svi prodavci koji su inače radili na terenu bili su spremni da rade od kuće i imali su sve ono na šta su navikli – planove, praćenje porudžbina, izveštaje. Pored toga, za kratko vreme uspeli smo da implementiramo kompletno e-commerce rešenje za potrebe jednog klijenta koji pre pandemije nije ni razmatrao onlajn prodaju.

    • Nedavno ste organizovali druženje sa klijentima, među kojima su i velike internacionalne kompanije. Šta je bio povod tog okupljanja?

    Tokom ove godine smo za bolje razumevanje vrednosti Intelisalea – „Tim je zakon”, „Sloboda je temelj”, „Razvoj je zvezda vodilja” i „Klijent je važan” – osmislili i realizovali brojne aktivnosti. Kao aktivnost u okviru vrednosti „Klijent je važan”, organizovano je i druženje sa klijentima i partnerima. Mi smo uvek raspoloženi da provedemo vreme sa našim klijentima, proslavimo zajedničke rezultate i čujemo njihove ideje i predloge. Klijenti su nam i inspiracija i motivacija.

    • Kakvi su vam planovi za narednu godinu?

    Veliki i ambiciozni. Pre svega, važno nam je da naši sadašnji klijenti, koristeći naše rešenje, postižu još bolje rezultate, a istovremeno aktivno radimo na ostvarivanju saradnje sa novim klijentima. Tome bih dodao i razvoj zaposlenih, jer razvoj ljudi je i razvoj kompanije. Sve ovo će, verujem, u narednim godinama dovesti do toga da Intelisale postane vodeća platforma u regionu za omnikanalnu trgovinu, bilo da je reč o B2C ili B2B prodaji.

    Više o partnerstvu Intelisale i Infobip pročitajte ovde.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Intelisale

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE