Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    intelisale Drako Despotović i Filip Mitović

    Kupac u centru pažnje: Kako izabrati platformu za internet prodavnicu?

    Onlajn trgovina u Srbiji neprekidno raste. Tokom 2022. broj realizovanih transakcija putem interneta, plaćenih karticama, prvi put u istoriji prešao je 40 miliona. Miliona, da! A to su samo porudžbine plaćene karticama. Promet koji je ostvaren prilikom plaćanja pouzećem (što je i dalje većina transakcija kreiranih putem interneta u Srbiji) ne ulazi u ovu sumu.

    Ukoliko uporedimo 2021. i 2022. godinu, broj dinarskih transakcija plaćenih karticom, putem interneta, u 2022. uvećao se za 33,91%.

    Ali ovo, naravno, nije kraj, jer stručnjaci predviđaju da će se i u narednih nekoliko godina nastaviti rast e-trgovine.

    Koliko je internet prodavnica važan deo e-commerce strategije, a naročito koliko je važan izbor platforme na kojoj je napravljena, odnosno funkcionalnosti koje ona pruža, razgovarali smo sa Darkom Despotovićem i Filipom Mitrovićem, product manager-ima u srpskoj IT kompaniji Intelisale.

    „Ljudi, u rastućem svetu e-trgovine, često misle da je dovoljno da imaju e-shop i da on radi. Gledajmo to ovako, na Azurnu obalu možete stići i avionom i automobilom. I avionom i automobilom da biste stigli moraćete da pređete više od 1.000 km. Razlika je u tome što ćete automobilom putovati najmanje 13 sati, i biće vam potreban barem jedan dan, koliko god dobar auto da vozite, da se oporavite od vožnje, a avionom ćete na aerodrom u Nicu doputovati za nešto više od dva sata, i moći ćete da se, odmorni i raspoloženi, uputite ka plaži već istog dana. Ista stvar je i sa izborom platforme za internet prodavnicu. Postoje brojne mogućnosti. Sve one mogu služiti za prodaju vaših proizvoda ili usluga. Samo je pitanje da li unapređuju vaš biznis i poslovanje ili ne, i kojom brzinom“ objašnjava Filip i napominje da kada je u pitanju izbor platforme za e-trgovinu trenutno postoji mnogo dostupnih opcija, ali je često teško uklopiti specifične potrebe u standardna rešenja.

    „Najvažnije funkcionalnosti koje internet prodavnica treba da ima, bez obzira da li je namenjena poslovnim korisnicima ili fizičkim licima, jesu personalizovan pristup kupcima, dostupnost prodavnice 24/7/365 sa bilo kog uređaja, odlična komunikacija sa kupcima, bezbednosti, kao i dostupna analitika.“ dodaje Filip.

    IT kompanija Intelisale ima veliko iskustvo kako u razvoju rešenja za online prodaju, tako i u razvoju rešenja za terensku i telefonsku prodaju, rešenja za planiranje ruta i poziva, retail i merchandising. Ova IT firma razvila je prilagodljivu omnichannel platformu za povećanje prodaje i unapređenje poslovanja u različitim industrijama. Platformu trenutno koristi  5.000 korisnika u 12 zemalja, i kroz nju se godišnje realizuje više od milion transakcija.

    Ključna prednost Intelisale online rešenja je to što su prilagodljiva i razvijena na osnovu specifičnih potreba svakog našeg klijenata

    „Pre nego što smo krenuli u razvijanje prvog online rešenja, jedan od naših klijenata je uradio istraživanje kod svojih kupaca i pitao ih je: „Kada biste vi kupovali preko interneta šta bi vama bilo značajano, na koji način biste želeli da se snabdevate?“ A onda smo mi na osnovu sugestija i odgovora klijentovih kupaca krenuli da razvijamo online rešenje za tog klijenta. Do sada smo razvili veliko broj rešenja za online prodaju. Ono što im je zajedničko to je da su uvek u skladu da potrebama klijenata i njihovog poslovanja.  Mi smo u okviru online rešenja razvili e-shop i e-procurment. E-shop je potpuno prilagođen potrebama korisnika i dostupan je i za B2B i B2C prodaju, za razliku od e-procurmenta koji je namenjen za jednostavno i brzo snabdevanje B2B kupaca. Srce našeg online rešenja je kupac“  ističe Darko i dodaje:

    „Velika prednost Intelisale online rešenja je što se u njega uvek mogu dodati nove funkcionalnosti. To je važno, jer se ponašanje potrošača menja, a internet prodavnica treba da bude relevantna i ispuni njihova očekivanja. Recimo, kupac danas očekuje da može da stupi u kontakt sa kompanijom bilo kada i preko istih onih kanala koje koristi za komunikaciju sa prijateljima, porodicom i kolegama (Viber, Whatsapp, Telegram, Instagram, Fabcebook). Mi smo zato odlučili da u našu omnicahannel platformu za prodaju, integrišemo Infobip omnichannnel platformu za komunikaciju. Na taj način naše online rešenja za prodaju može da pruži ne samo besprekorno iskustvo kupovine, već i da odgovori na rastuće zahteve potrošača kada je komunikacija sa kompanijama u pitanju.“

    On dalje objašnjava da zahvaljujući ovom strateškim partnerstvu, kompanije koje se bave prodajom mogu povezati sve kanale prodaje i sve kanale komunikacije sa kucima.

    Više o partnerstvu Intelisale i Infobip pročitajte ovde.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Intelisale

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE