Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zašto su omnikanalni pristup i product information management važni za kompanije?

    Omnichannel nije više „buzzword”, već realnost svih koji žele da krajnjeg kupca/potrošača/klijenta stave u centar pažnje. Ključna prednost omnikanalnog pristupa i rešenja koji to pružaju zapravo je adekvatna podrška klijentima u skladu sa njihovim potrebama, ali i željama.

    Omnikanalne platforme, zapravo, lako povezuju sve kanale prodaje i sve kanale komunikacije. To znači da krajnji kupci mogu da se obrate kompaniji u radnji, preko imejla, SMS-a, Vibera, Vocapa, društvenih mreža ili ćaskanja uživo i da će na svakom od tih kanala prodaje i komunikacije dobiti, zapravo, istu i besprekornu uslugu.

    Krajnji kupci i potrošači mogu lako i da menjaju kanale tokom svoje kupovine i nastave tamo gde su stali i kako im više odgovara u tom trenutku. Recimo, ako kupac stavlja artikle u korpu na onlajn šopu na svom računaru i u tom trenutku iz nekog razloga ne završi kupovinu, omnikanalno rešenje mu daje mogućnost da ga ti isti artikli sačekaju u korpi kad se odluči da završi svoju kupovinu na mobilnom telefonu, na nekom drugom kanalu komunikacije ili u radnji. Suštinski, omnikanalna platforma ne povezuje samo svaki kanal, ona povezuje i sve informacije unutar tih kanala.

    Srpska IT kompanija Intelisale razvila je kompletnu omnikanalnu platformu potpuno prilagođenu različitim klijentima, industrijama i potrebama. Kompanija posluje od 2015. godine, kroz platformu je prošlo preko milion transakcija, i to u više od 15 zemalja sveta, sa fokusom i dalje na domaće tržište, kako tu veruju da mogu klijentima da doprinesu ne samo IT znanjem i platformom već i razumevanjem biznisa, logike i raznih industrija. Oni nisu samo IT kompanija, oni su pravi partner u nalaženju rešenja za klijentove potrebe.

    Tako je jedan od poslednjih proizvoda koji su razvili upravo rešenje koje su kreirali baš prema potrebama klijenata. To je prvi srpski Product Information Management System – koji su nazvali Streams.

    Intelisale sve svoje proizvode i sva rešenja razvija u skladu sa specifičnim potrebama klijenata, objašnjava Nemanja Mališić, CEO te kompanije. U intervjuu za BIZLife on ističe to da, čim se ukazala potreba kod klijenata da imaju centralno mesto sa svim podacima o proizvodima, Intelisale se upustio u razvoj proizvoda „Streams”.

     

    • Šta je „product information management”, tj. „Streams”?

    „Streams” predstavlja za nas izuzetno važan proizvod u okviru naše omnikanalne platforme – to je jedinstveno mesto za prikupljanje svih podataka o različitim proizvodima, upravljanje njima i njihovo obogaćivanje. To nisu samo tehnički podaci o proizvodima i podaci o upotrebi, već i emocionalni podaci. Konkretno, naš „Streams” može da upravlja bazom od 4.000.000 proizvoda i neograničenim brojem podataka za njih, pri čemu se ti podaci stalno mogu obogaćivati.

    „Streams” ne predstavlja samo mesto za skladištenje podataka – to je proizvod pomoću kog se poboljšava korisničko iskustvo, jer se prilagođavaju sve informacije o proizvodima svakom pojedinačnom kanalu prodaje. Živimo u vremenu kad korisničko iskustvo zavisi od tačnih, potpunih, kvalitetnih i relevantnih informacija o proizvodu, zato je važno da se prilagode informacije o proizvodima svakom kanalu prodaje, odnosno specifičnim potrebama kupaca.

    „STREAMS” JE VEOMA KORISTAN SVAKOJ KOMPANIJI KOJA SE BAVI PRODAJOM, BEZ OBZIRA NA TO DA LI REČ O B2B ILI B2C PRODAJI

    • Kome je namenjen „Streams” i zašto je potreban?

    „Streams” je veoma koristan svakoj kompaniji koja se bavi prodajom, bez obzira na to da li reč o B2B ili B2C prodaji, svakom ko ima e-šop ili e-Procurement i svakom timu za marketing. Do pre nekoliko godina svi mi smo, uglavnom, kupovali u prodavnici, nije bila toliko razvijena onlajn prodaja, a kompanije su se uglavnom oslanjale na štampane kataloge kako bi plasirale informacije o proizvodima. Međutim, sada je situacija drugačija i imamo mogućnost da svaki proizvod koji poželimo, iz bilo kog dela sveta – kupimo, praktično, u dva-tri klika. Kupci u tom procesu traže što više informacija o samom proizvodu kako bi doneli odluku o kupovini, a sve te informacije, nezavisno od kanala prodaje, pruža im upravo „Streams”.

    • Šta konkretno prodajno orijentisana kompanija dobija korišćenjem „Streamsa”?

    Interno, kompanije će korišćenjem proizvoda „Streams”, pre svega, poboljšati efikasnost i produktivnost svojih zaposlenih, i to uz pomoć alata za automatizaciju procesa. Korišćenjem tih alata smanjuju se vreme i napor koji su potrebni za ručno upravljanje podacima o proizvodima, što znači da informacije o proizvodima ne moraju da se dodaju na svaki kanal prodaje posebno. Naš proizvod omogućava kompanijama da imaju konzistentne informacije o svim proizvodima na svim kanalima distribucije i, samim tim, budu agilniji u dinamičnom tržišnom okruženju.

    Eksterno, „Streams” pruža kupcima personalizovano iskustvo prilikom kupovine i omogućava im da imaju bogate, tačne i ažurne informacije o proizvodima. Uz pomoć ovakvog pristupa kupcima i njihovim potrebama – kompanije će poboljšati ne samo stopu konverzije već i vrednost porudžbine, kao i lojalnost kupaca, koji, na kraju, mogu postati promoteri brenda.

    • Kako, zapravo, upravljanje proizvodima utiče na iskustvo kupovine?

    Potrebe kupaca se svakodnevno menjaju, a u skladu sa tim, i tržišno okruženje, kao i tehnologija. Ono što mi pružamo našim korisnicima proizvodom „Streams” jeste da tu dinamiku mogu da isprate na dobar način, kako različiti prodajni kanali i različiti tipovi korisnika zahtevaju različite informacije o proizvodima. Korišćenjem proizvoda „Streams” kompanije mogu da imaju jedan set zajedničkih podataka za sve svoje kanale, kao i mogućnost da kanalu prodaje ili marketinškom kanalu prilagode proizvod na onaj način koji je potreban za plasiranje na tom kanalu. To znači da neće morati iste informacije da plasiraju komercijalisti na terenu i nekom B2C kupcu na samom e-šopu, već mogu da ih prilagode u skladu sa specifičnim potrebama svakog korisnika. Na taj način se pruža bolje iskustvo kupcima.

    • Za kraj, recite nam kakvi su vam planovi za budućnost.

    Intelisale svakodnevno raste kao kompanija i razvija se sa ciljem da postane vodeća omnikanalna platforma u regionu. Kako bismo to ostvarili, konstantno razvijamo svoje proizvode, zajedno sa klijentima unapređujemo postojeća i kreiramo nova rešenja. Ono što je veoma važno da pomenem jesu i strateška partnerstva koja smo sklopili i koja su od izuzetne važnosti za dalji razvoj kompanije Intelisale. Jedan od naših strateških partnera je i Infobip, vodeća svetska IT kompanija, koja omogućava klijentima i partnerima da prevaziđu kompleksnost komunikacije sa svojim kupcima. Naši proizvodi su komplementarni; naša platforma omogućava kompanijama da povežu sve kanale prodaje, a uz pomoć strateškog partnerstva sa Infobipom i implementacijom njihovih proizvoda, i u sve kanale komunikacije. Pored Infobipa, sa drugim partnerima razvijamo i rešenja za praćenje ponašanja kupaca u prodavnici. Ukratko, nastavljamo da razvijamo našu platformu i imamo stratešku saradnju sa dugogodišnjim klijentima i partnerima. 

       Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. Prijavite se na naš newsletter.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Zoran Ilić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE