Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Srpska IT kompanija Intelisale lider u regionu u razvoju rešenja za prodaju

    Srpska IT kompanija Intelisale razvila je prvi srpski „Product Information Management“ – „Streams“.

    Njihov proizvod za upravljanje podacima o proizvodima, trenutno, pored kompanija u Srbiji, koriste i kompanije u Izraelu, Sloveniji, Hrvatskoj i Bugarskoj.

    Kako kaže Ana Stojadinović, Product Manager u Intelisale-u, u razvoj ovog proizvoda krenulo se 2021. godine.

    – Mi smo sa razvojem naše omnichannel platforme, za unapređenje poslovanja i prodaje krenuli 2015. Sada se kroz našu platformu realizuje više od milion transakcija, a koristi je preko 5.000 korisnika u 12 zemalja. Sve naše proizvode i sva naša rešenja razvijamo u skladu sa specifičnim potrebama naših klijenata. I zato, kada se ukazala potreba kod naših klijenta da imaju to, centralno mesto sa svim podacima o proizvodima, mi smo se upustili u razvoj proizvoda „Streams“.

    Šta je „Streams“?

    „Streams“ je jedinstveno mesto za prikupljanje, upravljanje i obogaćivanje svih podataka o različitim proizvodima. Kad kažem podaci, mislim na tehničke podatke, podatke o upotrebi i emocionalne podatke. Konkretno, naš „Streams“ može da upravlja s 4.000.000 proizvoda i neograničenim brojem podataka za njih, pri čemu se ti podaci stalno mogu obogaćivati.

    „Streams“ je mesto i sa kojeg se prilagođavaju sve informacije o proizvodima svakom pojedinačnom kanalu prodaje. Moram da napomenem da „Streams“ nije samo mesto za skladištenje podataka, već i mesto sa kojeg se poboljšava korisničko iskustvo. Živimo u vremenu kad korisničko iskustvo zavisi od tačnih, potpunih, kvalitetnih i relevantnih informacija o proizvodu. I zato kompanije koje žele da ostvare profit i te kako moraju da vode računa da prilagode opise proizvoda specifičnim potrebama svojih kupaca.

    Kome je „Streams“ potreban?

    Potreban je svakoj kompaniji koja se bavi prodajom, bez obzira da li reč o B2B ili B2C prodaji, svakom ko ima e-shop ili e-procurement i svakom timu za marketing. Do pre nekoliko godina, mi smo svi uglavnom kupovali u prodavnici, dok su se kompanije uglavnom oslanjale na štampane kataloge kako bi plasirale informacije o proizvodima. Međutim, vreme se promenilo i sada je svima nama svaki proizvod koji poželimo, iz bilo kog dela sveta, dostupan za kupovinu, praktično, na dva-tri klika. Postali smo toliko sofisticirani i zahtevni da želimo da imamo što više informacija o samom proizvodu kako bismo doneli odluku o kupovini. Praktično, cena i informacije o proizvodu su nam jednako važne.

    Šta korišćenjem proizvoda „Streams“ kompanije koje se bave prodajom dobijaju?

    Interno, pre svega poboljšavaju efikasnost i produktivnost svojih zaposlenih, jer „Streams“ ima alate za automatizaciju procesa. Korišćenjem tih alata smanjuje se vreme i napor koji su potrebni za ručno upravljanje podacima o proizvodima. To znači da informacije o proizvodima ne moraju da se na svaki kanal prodaje dodaju posebno. Ukratko, naš proizvod omogućava kompanijama da imaju konzistentne informacije o svim proizvodima na svim kanalima distribucije i samim tim budu agilniji u dinamičnom tržišnom okruženju. Eksterno, pružaju kupcima personalizovano iskustvo prilikom kupovine i omogućavaju im da imaju bogate, tačne i ažurne informacije o proizvodima. S takvim pristupom kupcima i njihovim potrebama poboljšavaju ne samo stopu konverzije, već i vrednost porudžbine i direktno utiču na lojalnost kupaca koji na kraju mogu postati promoteri brenda.

    Da li možete da objasnite kako upravljanje proizvodima utiče na iskustvo kupovine?

    Tržišno okruženje se kao i tehnologija jako brzo razvija, i kupci svakog dana imaju potrebe koje donedavno nisu imali. Ono što mi pružamo našim korisnicima sa proizvodom „Streams“ je da tu dinamiku mogu da isprate na dobar način. Jer različiti prodajni kanali i različiti tipovi korisnika zahtevaju različite informacije o proizvodima. Korišćenjem proizvoda „Streams“ kompanije mogu da imaju jedan set zajedničkih podataka za sve svoje kanale. A ukoliko žele imaju mogućnost da kanalu prodaje ili marketinškom kanalu prilagode proizvod na onaj način koji je potreban za plasiranje na tom kanalu. Što znači da neće morati iste informacije da plasiraju komercijalisti na terenu i nekom B2C kupcu na samom e-shopu, već mogu da ih prilagode u skladu sa specifičnim potrebama svakog korisnika. Samim tim pružaju bolje iskustvo kupcima.

    I za kraj, recite nam da li je kriza u IT industriji uticala i na vašu kompaniju i kakvi su vam planovi za budućnost?

    Tokom poslednje dve godine broj zaposlenih u našoj organizaciji se duplirao. U tržišnom okruženju kakvo je trenutno, mogu slobodno da kažem da imamo jednu vrstu sigurnosti. Cilj nam je da postanemo vodeća platforma u regionu za omnichannel. Jedan od naš strateških partnera je i Infobip, vodeća svetska IT kompanija koja omogućava klijentima i partnerima da prevaziđu kompleksnost komunikacije sa svojim kupcima. Naši proizvodi su komplementarni. Naša platforma omogućava kompanijama da povežu sve kanale prodaje, a uz pomoć strateškog partnerstva sa Infobip-om i implementacijom njihovih proizvoda, i u sve kanale komunikacije. Pored Infobip-a, sa drugim partnerima razvijamo i rešenja za praćenje ponašanja kupaca u prodavnici. Ukratko, nastavljamo da razvijamo našu platformu i imamo stratešku saradnju sa dugogodišnjim klijentima i partnerima.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Intelisale

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE