Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    intelisale

    Vrednosti kompanije su ključna karika uspeha

    Kako postići odlične poslovne rezultate i kontinuirano napredovati, a održati zadovoljstvo zaposlenih na viskom nivou i odgovoriti na rastuće potrebe klijenata – otkriva nam Nemanja Mališić, CEO kompanije Intelisale.

    Kao što lični identitet počiva na našim vrednostima, pa nas ljudi prepoznaju kao „takvu i takvu osobu”, tako i identitet kompanije počiva na kompanijskim vrednostima. Kada postoje i kada se žive kroz konkretno ponašanje zaposlenih, kompanijske vrednosti imaju ključnu ulogu u razvoju i poslovnim rezultatima.

    Da je tako, pokazuje srpska IT kompanija Intelisale. Negujući i živeći kompanijske vrednosti, Intelisale se razvio od startapa do kompanije koja danas posluje u 14 zemalja. Kroz Intelisale omnikanalnu platformu za unapređenje poslovanja i prodaje godišnje se realizuje više od milion transakcija.

    Nemanja Mališić, CEO kompanije, za BIZLife kaže da je organizaciona kultura u fokusu kompanije Intelisale još od 2015. godine, kada su počeli sa razvojem aplikacije za unapređenje B2B prodaje.

    „Vrednosti koje poštujemo u kompaniji Intelisale – ’Tim je zakon’, ’Sloboda je temelj’, ’Razvoj je zvezda vodilja’ i ’Klijent je važan’ – nisu samo lepe reči, već nešto što istinski živimo i interno i eksterno. Tokom ove godine smo za bolje razumevanje naših vrednosti osmislili i realizovali brojne aktivnosti zabavnog, ali i edukativnog karaktera. Vrednosti su nam jednako važne kao i profit, i to od prvog dana. Po vrednostima nas prepoznaju, prihvataju i poklanjaju nam poverenje kako klijenti tako i zaposleni. Njima se rukovodimo kad odlučujemo. Tako smo uspeli da se pozicioniramo i nađemo svoje mesto na tržištu, ali i da privučemo, razvijemo i zadržimo prave zaposlene, bez kojih nema dugoročnog uspeha” – kaže Nemanja za BIZLife.

    U kompaniji Intelisale se, kako kaže Mališić, uvek trude da neguju atmosferu otvorene komunikacije i prijateljske podrške.

    „Važno nam je kako se svako oseća dok gradi Intelisale priču. Svaki član tima slobodan je da iskaže svoje mišljenje, inicira projekte i utiče na promene, ali i da ima loše dane, jer mi nismo samo profesionalci, već i ljudi. Istina je i da se ne razumemo uvek, ali istina je i da uvek sve rešimo” – naglašava naš sagovornik.

    Tim kompanije Intelisale sada čini više od 50 zaposlenih, koji se svakodnevno bave jednom važnom temom, a to je kako da kreiraju rešenja koja će njihovim klijentima proces prodaje učiniti efikasnijim i lakšim.

    „Mi sa jednakom pažnjom osluškujemo sopstvene potrebe i potrebe klijenata. Stalo nam je da budemo adekvatna podrška i jedni drugima i klijentu i da u toj priči imamo balans. Klijenti su nam i inspiracija i motivacija. Nedavno smo, u okviru aktivnosti u vezi sa jednom od naše četiri vrednosti, organizovali druženje sa klijentima, među kojima se nalaze i velike internacionalne kompanije. Uvek smo raspoloženi da provedemo vreme sa njima i čujemo njihove ideje i predloge. Proslavili smo zajedničke rezultate, ali i pružili priliku članovima našeg tima koji nisu u svakodnevnom kontaktu s klijentima i partnerima da se sa njima bolje upoznaju i druže” – ističe Nemanja i dodaje da se i unapređenje Intelisale omnikanalne platforme, kao i strateška partnerstva, sklapaju kako bi klijenti imali još bolje poslovne rezultate.

    „Ukoliko nešto mi ne možemo da pokrijemo, tražimo partnere. Jedan od naših najvažnijih partnera je svetska IT kompanija Infobip, lider CPaaS (komunikacijska platforma kao usluga). Zahvaljujući tom partnerstvu, klijentima smo omogućili da imaju povezane ne samo sve kanale prodaje već i sve kanale komunikacije sa svojim kupcima” – objašnjava Mališić. 

    Više o partnerstvu Intelisale i Infobip pročitajte ovde.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Intelisale

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE