Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Polovni automobili, polovnjaci

    Evropsko tržište se oporavlja: Hoće li napokon pojeftiniti POLOVNI automobili?

    Polovni automobili nikad nisu bili skuplji. Cena polovnih automobila u celoj Evropi, pa tako i kod nas, drastično je počela rasti 2020. godine, nakon izbijanja pandemije koronavirusa. Proizvođači automobila teško su nabavljali čipove koji su se proizvodili u Kini. Zatim je zbog rata u Ukrajini smanjena i proizvodnja električnih sklopova za automobile.

    Situacija se u autoindustriji sada popravlja, pa cena polovnih vozila u Hrvatskoj već nekoliko meseci stagnira. Dobra je to vest za one koji novi automobil ne mogu da priušte, piše HRT.

    „Uvek je bolje novi, ali ni od polovnih sa garancijom ne treba zazirati“, kaže kupac u jednoj od najvećih međimurskih auto-kuća.

    Uvoz iz Nemačke i Belgije

    “Kod kupovine polovnog automobila nije samo cena glavni faktor, treba paziti na stanje vozila, pogledati kilometražu, jer cena polovnih vozila, pogotovo u inostranstvu, je znatno niža ako ima mnogo pređenih kilometara i ako nije održavano u originalnom servisu”, napominje Augustin Jasenović, direktor auto-kuće.

    Euro 7 Automobili (Pixels)

    Automobili (Pixels)

    U jednoj od najvećih međimurskih autokuća polovne automobile uvoze iz Nemačke i Belgije.

    “Najviše se traže vozila korišćena od tri do pet godina, jer to su uglavnom kupci koji uzimanju na lizing i u tom segmentu se najbolje pronađu sa mogućnošću otplate, jer čim su vozila starija, kraći je rok finansiranja, pa su velike rate i to je loše za kupca”, kaže Jasenović.

    Celokupno evropsko tržište automobila polako se oporavlja.

    “Ove godine je došlo do stabilizacije cena i više nema rasta cena polovnih vozila, ona stagnira, jer se dosta brže dolazi i do novih vozila i taj rok od 400 do 500 dana smanjuje se od 100 do 150 dana”, zaključuje Jasenović.

    Prema trenutno dostupnim podacima, čak 80 odsto polovnih vozila na hrvatske je ulice uvezeno spolja, a što se tiča Srbije, čak 80 odsto polovnih automobila starije je od 10 godina. 

    https://bizlife.rs/moramo-li-da-menjamo-gume-svake-cetiri-godine/

    Izvor: BIZLife/HRT

    Foto: Pixabay/Pixels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE