Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Stefan Tošović

    Događaj za pamćenje

    Piše: Glavni i odgovorni urednik Stefan Tošović

    U ovom broju otvaramo i analiziramo temu event industrije u njenoj postpandemijskoj eri. Ako govorimo o korporativnim B2B događajima, poput konferencija i seminara, oni su ponovo uživo, ali vuku pandemijske repove, koje su uspeli da pretvore u svoja krila.

    Tehnološke inovacije i digitalni elementi sada nisu samo alati uz čiju pomoć se prevazilazi period zabrane, kako je to bilo za vreme kovida, nego su pouzdan način za unapređenje kvaliteta događaja i supstanca kojom se ostvaruje bolja interakcija među učesnicima. Ovaj hibridni model – spoj elemenata uživo i onlajn – prema mišljenju event profesionalaca, uspešno će nastaviti svoj radni vek.

    Na tržištu se pojavljuju startapovi koji nude kvalitetna rešenja za prisustvo na striming platformama, prenos događaja unutar samog događaja i 3D uključenja u realan prostor, što organizatorima događaja otvara prilike za nove izvore prihoda i omogućava da dopru do šire publike.

    Korporativni događaji u postpandemijskoj eri, verovatno brže nego što je bilo prognozirano, počeli su da plasiraju personalizovane aplikacije za povezivanje učesnika.

    Onlajn event platforma kreirana po želji i meri organizatora posetiocima događaja obezbeđuje B2B komunikaciju, zakazivanje sastanaka, predstavljanje svojih proizvoda i, u konačnici, kreiranje nove poslovne zajednice. Očekuje se da će ova vrsta angažovanja posetilaca i individualno prilagođenih rešenja uskoro biti prisutna i na regionalnom tržištu.

    Ovde bi bilo pametno spomenuti analizu i korišćenje podataka prilikom strateškog planiranja događaja. Imajući u vidu da su podaci o ličnostima dostupniji nego ikada, kao i da korišćenje ove alatke ne zahteva enorman budžet, organizatori su u idealnoj poziciji da se pre događaja upoznaju sa željama i potrebama potencijalnih posetilaca. Na ovaj način ne samo da će uspeti da adekvatno odgovore na zahteve svoje publike nego će ostvariti i druge željene vrednosti, poput kreiranja lojalne grupe konzumenata.

    Bez obzira na primetan tehnološki iskorak karakterističan za postkovid industriju organizacije događaja, suština svakog događaja – nekada, sada i sutra – jesu iskustvo, osećaj i utisak sa kojim odlazimo kućama. Da li ćemo ga prepričavati?

    U želji da se njihov događaj prepričava, organizatori masovnih i manje masovnih skupova, pored kvalitetnog programa, koji ostaje u njihovom fokusu, pažnju poklanjaju održivosti i porukama od javnog interesa. Ideja je da posetioci budu aktivni činioci jedne šire slike koja znači zajednički rad na dobrobiti zajednice, umesto da prisustvuju pukoj demonstraciji potrošnje klijentovog budžeta. Takođe, „prodaja” iskustva za pamćenje oslanja se i na prisustvo konceptualne umetnosti i savremenog dizajna ili biranje nesvakidašnje lokacije.

    Pored iskustva – na kraju, ali ne i najmanje važno – treba istaći domaćina. Čini se da nove tendencije u event industriji, bez obzira na proces digitalizacije, pomeraju klatno unazad, apostrofirajući važnu ulogu onih koji zapravo stoje iza jednog događaja. Angažovanje spoljnih produkcija i snažna organizaciona struktura – neminovni su, ali ono što publika bespogovorno ume da ceni jeste kada na licu mesta ima neposredan kontakt sa ljudima koji su stvorili projekte i proizvode o kojima je reč. Emocije nikada ne izlaze iz mode.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE