Amazon nije jedini: Ove kompanije SPALJUJU neprodatu robu
Amazon se našao na udaru kritika ove nedelje nakon što je bivši radnik otkrio da su zaposleni u skladištu u Škotskoj dobili uputstva da unište 130.000 neprodatih i vraćenih predmeta za samo nedelju dana – što ukupno iznosi više od milion predmeta godišnje.
Međutim, Amazon nije jedina kompanija koja uništava proizvode
Brendovi, uključujući Burberry, Urban Outfitters, H&M, Nike, JCPenney, Michael Kors, Eddie Bauer i Victoria’s Secret, su optuženi da čine isto, prema različitim izveštajima poslednjih godina.
Burberry je priznao da spaljuje odeću, a vrednost uništene robe iznosila je oko 37 miliona dolara, u poređenju sa prihodom kompanije od 3,8 milijardi dolara te godine.
Količina odeće koju ljudi kupuju svake godine neprekidno se povećava od početka 2000-ih. Modna industrija odgovorna je za 10% ukupne emisije ugljenika, isušuje izvore vode i zagađuje rečne tokove.
Chanel i Louis Vuitton takođe su učestvovali u paljenju robe. Richemont, švajcarska kompanija koja stoji iza brendova poput Cartier-a i Montblanc-a, saopštila je da je 2018. uništila satove vredne više od 500 miliona dolara kako bi sprečila da dođu u ruke preprodavaca.
OTKRIVENO: Amazon UNIŠTAVA milione neprodatih proizvoda (VIDEO)
Izvor: BIZLife
Foto: Beta AP