„Tehnološke inovacije jedini mogući saveznik u vremenu pred nama“
Trenutna situacija u vezi sa korona virusom, naterala je mnoge menadžere da razmišljaju izvan dosadašnjih okvira, kao i da poslovne izazove lakše rešavaju uz pomoć tehnologije. U organizaciji BIZLife-a u hotelu Courtyard by Marriott Belgrade City Center održan je prvi #BIZKolegijum sa posebnim osvrtom na marketing, komunikacije i inovacije.
Medijska kuća BIZLife saziva „BIZ KOLEGIJUM“, pridružite nam se! (VIDEO)
Jedan od sagovornika na #BIZKolegijumu bio je i Milan Vujović, direktor Odeljenja za advertajzing i korporativnu komunikaciju, Samsung Electronics
Kako ocenjujete komunikaciju (ili nedostatak komunikacije) u doba korone?
Pandemija koronavirusa je naglasila potrebu za autentičnom, kontinuiranom i empatičnom komunikacijom brendova koja u prvi plan stavlja individuu, bilo da je reč o korisniku, zaposlenom ili nekom od mnogobrojnih partnera u dugom lancu vrednosti. Više nego ikada pre, konverzacije se vode se na digitalnim kanalima (gde je i pažnja publike), zbog čega su kompanije još odlučnije usmerile svoje komunikacijske napore na digitalnu sferu, koristeći nove formate kako bi informisale, edukovale i zabavile svoje ciljne grupe. Pružaoci najpoznatijih onlajn komunikacijskih platformi širom sveta potvrđuju da je saobraćaj ostvaren ovim putem eksplodirao usled pandemije, a u poslovnim sistemima, pa i u našem, protok informacija danas je nezamisliv bez oslanjanja na softverska rešenja za onlajn kolaboracije. Kompanija Samsung, kao globalni predvodnik tehnološke industrije, nastoji da na nove okolnosti odgovori inovativnim tehnološkim rešenjima koja nude najvišu bezbednost protoka informacija i čine svakodnevno funkcionisanje lakšim.
Da li su inovacije pomogle?
Apsolutno. Nema sumnje da su nova tehnološka rešenja i inovacije bazirane na onlajn servisima znatno olakšale situaciju u kojoj se nalaze kompanije, ali i celokupno društvo. Sastanci se već izvesno vreme sa lakoćom održavaju onlajn, a ove godine smo imali i prva predstavljanja Samsung proizvoda na virtuelnim događajima, oslanjajući se na najsavremenije audio-vizuelne tehnologije, kako bismo javnosti što vernije dočarali sve aspekte novih uređaja.
Nezavisno od daljeg razvoja situacije i samog kraja pandemije koronavirusa, tehnološke inovacije su jedini mogući saveznik u 21. veku, a taj saveznik nas je naučio da mnogi aspekti poslovanja mogu da se realizuju na podjednako kvalitetan način, ako ne i kvalitetniji, putem interneta. Samsung nastavlja da u potpunosti koristi snagu inovacija kako bi korisnicima pružio ono što zaslužuju – samo najbolje.
Kada je reč o tehnološkim inovacijama, možete li izdvojiti neki uređaj kompanije Samsung na koji ste posebno ponosni ove godine?
Ako bih morao da biram, među brojnim ovogodišnjim uređajima koji pomeraju granice korisničkog iskustva i doživljaja, to bi, sigurno, bio Galaxy Z Fold2. Naš najnoviji preklopni pametni telefon predstavlja dosad neviđenu inovaciju na tržištu. Ono što ljudima prvo privuče pažnju jeste dizajn ovog modela, elegantan zglobni mehanizam i njegova dva ekrana – veliki unutrašnji, rasklopivi i spoljni, koji zauzima čitavu polovinu prednje strane telefona. Ipak, ono što ovaj model izdvaja jesu inovacije kreirane radi osiguravanja lagodnog multitaskinga, tako da Galaxy Z Fold2 objedinjuje funkcije telefona i tableta i omogućava paralelno pokretanje više aplikacija na odvojenim delovima istog, sklopivog ekrana.
Sâm dizajn uređaja korisnicima pruža priliku da postave telefon sa rasklopljenim ekranom pod uglom od 90 stepeni i da gledaju sadržaj na nekom od striming servisa na gornjoj polovini ekrana, dok na donjoj odgovaraju na imejl.
Šta nas čeka u 2021. godini?
Čekaju nas novi izazovi, ali i nove prilike. Kraj pandemije je neizvestan, ali je jasno da kompanije koje žele da opstanu u novoj normalnosti moraju da pokažu još veću agilnost u transformisanju načina proizvodnje, prodaje, funkcionisanja lanca distribucije, kao i komunikacije sa korisnicima. Samsung je uspeo da i ove godine zabeleži značajan rast, usled brzog adaptiranja novonastalim okolnostima i razvoja proizvoda koji odgovaraju na promenjene navike korisnika. Globalne statistike govore da su potrošači i biznisi u samo osam nedelja usvojili takozvani digital-first model ponašanja i funkcionisanja, do kojeg bi, u redovnim okolnostima, došlo u periodu od naredih pet godina. Pored činjenice da nas očekuje još jedna teška godina, kada je reč o biznisu, verujem da ćemo videti još odlučnije korake ka digitalnoj transformaciji.
Da li ćemo u budućnosti više biti usmereni ka digitalnom marketingu i digitalnim komunikacijama?
Digitalni marketing i digitalna komunikacija omogućavaju nam da u pravo vreme i na pravom kanalu pošaljemo ključne poruke osobi koja se uklapa u profil potencijalnog kupca. Segmentacija, preciznije targetiranje, jasniji uvid u kretanje potrošača, njihova interesovanja i kvalitetnije navigiranje lidova kroz prodajni levak jesu apsolutne prednosti digitalnog marketinga, zbog čega verujem da će vremenom uzimati sve veći deo ukupnog marketinškog kolača. Pandemija koronavirusa pokazala je da i u vremenu fizičke distance, zahvaljujući digitalizaciji, možemo da ostanemo bliski potrošačima i vodimo kvalitetnu konverzaciju na kanalima koje su oni najviše koristili. Sve to govori u prilog većoj upotrebi digitalnog marketinga i digitalne komunikacije u budućnosti.
Vrhunski menadžeri najbolje znaju koliko je važno da u svakom momentu raspolažu pametnim telefonom koji može odgovoriti na sve zahteve. Važnost pravovremene i uvek dobre povezanosti sa najbližim saradnicima putem odgovarajućeg uređaja posebno je dobila na značaju prethodnih meseci tokom pandemije a sigurno će tako biti i u periodu pred nama.
Kao treća generacija preklopnih Samsung pametnih telefona, Galaxy Z Fold2 kombinuje impresivan dizajn sa najnaprednijim tehnološkim rešenjima, u šta su se uverili vodeći ljudi odabranih kompanija u Srbiji.
Izvor: BIZLife
Foto: Samsung