Media Insights by Kliping: Za “Crni petak” uglavnom popusti od 20%
Prema podacima agencije za analizu i praćenje medija Kliping, brendovi su tokom praznika potrošnje Crnog petka (Black Friday) davali najčešće popuste od 20 odsto, a efekti kampanja na društvenim mrežama videli su se kroz ukupno tri miliona impresija.
Brendovi su u tradicionalnim medijima najčešče objavili popuste od 20 odsto (18, 77 odsto njih), zatim, popuste od 50 odsto (17, 60 odsto) brendova a od deset 17, 30 odsto njih.
Što se tiče efekata kampanja za “Black Friday” na društvenim mrežama, 11, 41 odsto objavilo je statuse, komentare 43, 39 odsto, a postove je retvitovalo 11, 11 odsto zainteresovanih.
Na Black Friday kampanje ostvareno je ukupno tri miliona impresija i 49 interakcija (engagement-a).
Izvor: BIZLife
What's your reaction?
AGON by AOC
0
Aleksa Stanić
0
auto
0
automobil
0
beograd
0
bitno
0
branislav tiodorović
0
čipovi
0
digitalni marketing
0
E-commerce Asocijacija Srbije
0
elektricni
0
enterijer
0
fashion and friends
0
fijat
0
Fleg fudbal
0
Fond za razvoj
0
Forma Ideale
0
gejming
0
Google prevodilac
0
Google translate
0
Grand Kopaonik
0
Honor magicbook 14
0
HTEC
0
institu za majku i dete
0
koronavirus
0
lutka
0
Michelin vodič
0
migranti
0
minimum
0
miran san
0
MK Group
0
monitori
0
na proleće
0
nagrada
0
Nemačka
0
nestašica
0
One&Only Portonovi
0
parking
0
populacija
0
preminuo
0
primanje četvrte doze
0
restorani
0
sabic
0
SoMo Borac
0
spavanje
0
srbija
0
Stada
0
subvencije za preduzetnike
0
superdry
0
svet
0
tehnika
0
tinejdžer
0
troskovi
0
važno
0
vozac
0
weCAN
0
XIAOMI
0
zalihe
0