Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako (p)ostati konkurentan na sve zahtevnijem tržištu

    Inovacija – za high-tech i IT industriju zasigurno jedan od prioriteta kako bi (p)ostali konkurentni na sve zahtevnijem tehnološkom tržištu. Inovacija mora biti konstantna, orijentisana na potrebe današnjice, ali pre svega brza.

    Kako bi kompanije većinu svog fokusa mogle da usmere upravo na realizaciju novih ideja potrebno je osigurati da se svi ostali “točkići” pokreću nesmetano. To se odnosi i na upravljanje klijentima, pružanje kvalitetnog korisničkog iskustva, dobijanje kvalitetnih izveštaja na temelju kojih se kasnije mogu prognozirati buduća kretanja na tržištu, praćenje utrošenog vremena, ali i mnoge druge komponente poslovanja, koje su jednako važne kao i sama proizvodnja. Na primer, na izrazito kompetitivnom high-tech i IT tržištu koje se bori za svakog klijenta, osim samog prikupljanja podataka koje se sada već podrazumeva, bitno je znati kako sve te podatke iskoristiti da bi se dobio kompletan i sveobuhvatan, tzv. 360° pogled na klijenta. Okupljanje svih dostupnih podataka koje o kupcu imamo na jednoj platformi jasno će nam pokazati ko je naš kupac i šta tačno želi, a to će nam olakšati da do njega dođemo.

    Za high-tech i IT industriju CRM može biti od velike važnosti zbog izrazito kompleksnog prodajnog procesa koji je karakterističan za takve kompanije. Transparentnost prodajnog ciklusa znači bolje upravljanje njime, ali i lakšu saradnju sa klijentima i partnerima. Stotine i stotine kompanija su zato svoje poslovanje standardizovale pomoću platformi koje rade “u oblaku”, a sve kako bi poboljšale prodajna predviđanja. Osim što im to pomaže da budu spremni za buduće izazove, uveliko im olakšava pravilnu raspodelu resursa, ali i nudi veću sigurnost podataka. Ono što je možda i najvažnije, CRM će kompanijama omogućiti da pruže besprekorno korisničko iskustvo i personalizovanim rešenjima ne samo privuku, nego i zadrže kupca.

    Koju ulogu u poslovanju high-tech i IT kompanijama ima Salesforce možete saznati na webinaru HSM informatike, Silver Consulting Partnera ove vodeće svjetske CRM platforme.

    Filip Novak, Salesforce Territory Manager za ovu regiju i Slaven Stojanović, Head of Sales objasniće koje su sve mogućnosti Salesforce platforme u postizanju gore navedenih ciljeva. AIGO Business System, jedna od vodećih kompanija u regiji u području rešenja za ispis i integracije poslovnih sastava, prošle godine je uz pomoć HSM informatike implementirala Salesforce CRM rešenje. Bojan Krstić, Solution Sector Director ove beogradske kompanije reći će iz prve ruke šta je poslovanju donela ovakva platforma.

     Webinar se održava 23. septembra u 14h, a učestvovanje je BESPLATNO. Više o prijavama pogledajte ovde.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE