BIZLife-ovih "30 ispod 30": Dimitrije Stojanović, Yettel

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLife-ovih “30 ispod 30”: Dimitrije Stojanović, Yettel

    Dimitrije Stojanović, Specijalista za marketing, Yettel

    Dimitrije Stojanović završio je Ekonomski fakultet u Beogradu, nakon kojeg se oprobao u sektorima marketinga u raznim oblastima, poput organizacije događaja, ali i FMCG industrije. Yettelu se pridružio 2018, kao praktikant u okviru Kickstart programa praksi, nakon čega je ostao u timu kao specijalista za marketing u Sektoru poslovnih korisnika. Dimitrije učestvuje u projektima razvoja proizvoda i rešenja namenjenim poslovnim korisnicima, kao i u analizi tržišta. Upravo njegova posvećenost i uspešnost u vođenju projekta velike komercijalne važnosti doneli su mu priznanje najboljeg projektnog menadžera u Yettelu u 2021. Govori engleski i italijanski jezik. Slobodno vreme provodi u prirodi, jer mu to donosi balans, a kod kuće voli da slika i kuva.

    • Predstavite se. Koliko imate godina i koliko ste već na svojoj trenutnoj poziciji, u svom biznisu?

    Moje ime je Dimitrije Stojanović, imam 26 godina i trenutno sam na poziciji specijaliste za marketing u Sektoru poslovnih korisnika u Yettelu.

    Dimitrije Stojanović, Specijalista za marketing, Yettel

    Dimitrije Stojanović, Specijalista za marketing, Yettel

    • Šta mislite da je izdvojilo vas u odnosu na vašu generaciju? Šta je prevagnulo da budete poslovno istaknuti pre svoje 30. godine?

    Bez obzira na to da li se radi o jednostavnijim stvarima ili o ozbiljnim i velikim projektima, posvećenost i ozbiljan pristup pomogli su mi da ostvarim odlične rezultate. Volim svoj posao i smatram da je važno pronaći i dozu zabave u svemu što radite. Pored toga, neizostavna je podrška kolega koji nas motivišu da svakog dana budemo bolji i koji prepoznaju naše rezultate. Tako su, na primer, moje veštine kao projektnog menadžera prepoznate u kompaniji i dobitnik sam nagrade za najboljeg projektnog menadžera za 2021. godinu. Sjajan je osećaj raditi u kompaniji koja prepoznaje trud i posvećenost zaposlenih i to nagrađuje.

    • Kažu da se sreća zaslužuje. Kako ste je vi zaslužili?

    Da, za svaki uspeh je potrebna bar mala doza sreće. Verujem da sreća prati hrabre. Međutim, mislim da sam je zaslužio i svojim shvatanjem posla i pristupom poslu, s jedne strane, a sa druge, radom u okruženju koje daje priliku mladima da konstantno ostvaruju svoje ambicije.

    • Svedoci smo da naše tržište veoma sporo vrši tranziciju, još uvek su izrazito vidljivi obrisi socijalizma i karte su podeljene zrelijim igračima. Koji je vaš savet za mlade kolege – kojim putem da se probiju?

    Da pronađu okruženje sa razvijenom kulturom i sa „growing mindset” načinom razmišljanja. U takvoj organizaciji mlade kolege mogu da se razvijaju i da uče, ali i da daju nove ideje i drugačiju perspektivu koja će biti cenjena. To je odličan spoj iskustva i znanja koje poseduju zreliji igrači i nove energije sa novim idejama koje poseduju mlađe kolege. Takođe, moj savet je da se ohrabre da postavljaju pitanja i preispituju trenutno stanje stvari (status quo), kao i da razumeju kako se njihov posao uklapa u širu sliku i kako ostvaruju uticaj na poslovanje kompanije.

    Dimitrije Stojanović, Yettel

    Dimitrije Stojanović, Yettel

    • Korporacija ili privatno preduzetništvo?

    I jedno i drugo. Za početak karijere, mislim da je korporacija odlično mesto da se mladi upoznaju sa tim kako biznis funkcioniše, kako se kreiraju proizvodi i usluge namenjene tržištu, kao i kakva su pravila tržišne utakmice. Zatim, u korporaciji imaju priliku da se upoznaju sa kolegama sa različitim idejama i ostvare kontakte za budućnost. A nakon toga, ukoliko čovek ima zanimljivu ideju koju želi da ponudi tržištu, ali i ukoliko ima dovoljno hrabrosti, preduzetništvo je pravi put.

    • Šta vas je konkretno opredelilo da se razvijate u našoj zemlji, a ne u inostranstvu?

    Još tokom fakulteta uverio sam se da postoje kompanije koje su spremne da ukažu poverenje mladim ljudima spremnim da uče nove stvari i započnu karijeru. Shvatio sam da u našoj zemlji postoji veliki prostor za razvoj, dostupni su različiti programi usavršavanja i stručnih praksi, te da za napredovanje nije neophodno otići u inostranstvo.

    • Kada govorimo o poslu, kako vidite sebe za 10 godina?

    Kao lidera uspešnog biznisa koji sarađuje sa inspirativnim kolegama i kao mentora mladima, novim i uspešnim generacijama koje dolaze. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE