Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    AFI Europe Serbia projekti su neizostavni deo pejzaža Beograda

    Pre tačno dvadeset godina, AFI Europe Serbia došao je u našu zemlju sa idejom o razvoju najvećeg poslovnog kompleksa. Sa potpunim poverenjem u progres i potencijal Beograda, kompanija je bila pionir u uvođenju brojnih globalnih trendova na naše tržište, stvarajući jedinstvene komplekse koji su postali simboli prestonice.

    Danas AFI Europe Serbia stoji iza nekih od najvećih projekata u našoj zemlji: Airport CityBusiness GardenSkyline Belgrade AFI City Zmaj. Razgovarali smo sa Adirom El Alom, CEO AFI Europe Serbia, o dvadesetogodišnjem putu, značaju svih ovih projekata, najnovijim dostignućima i budućnosti industrije nekretnina.

    • AFI Europe slavi 20 godina prisustva u Srbiji. Kako biste opisali uticaj koji je vaša kompanija imala na poslovni i arhitektonski pejzaž Beograda tokom ovog perioda?

    Velika je čast osvrnuti se na 20 godina prisustva AFI Europe u Srbiji i osećam se privilegovano što sam imao priliku da vodim kompaniju tokom ovog puta transformacije. Kao CEO, oduvek sam verovao da naša uloga prevazilazi razvoj nekretnina – reč je o oblikovanju budućnosti gradova u kojima poslujemo. Od samog početka, naš cilj nije bio samo da gradimo objekte, već da doprinesemo rastu i razvoju Beograda. Imao sam sreću da radim sa izuzetno talentovanim timom i zajedno smo razvili projekte kao što su Airport City Skyline Belgrade, koji su postali neizostavni deo pejzaža grada. Naši projekti su pomogli da Beograd postane moderan, dinamičan grad i ponosan sam na ulogu koju je AFI Europe odigrao u toj evoluciji, kao i na ono što ćemo nastaviti da radimo u godinama koje dolaze.

    Adir El Al, CEO AFI Europe Serbia

    • AFI City Zmaj je jedan od vaših novih projekata. Na koji način ovaj poslovni park postavlja nove standarde u poslovnom prostoru i šta Beograd može očekivati od njega?

    AFI City Zmaj je projekat zbog kog smo izuzetno uzbuđeni. Naš cilj je bio da stvorimo poslovno okruženje koje predviđa potrebe modernih kompanija i zaposlenih. Projekat je trenutno u fazi izgradnje, a dosad su završene dve zgrade s više od 30.000 kvadratnih metara poslovnog prostora i 450 parking mesta. Nakon završetka, ceo kompleks će obuhvatati 180.000 kvadratnih metara i biće jedan od najvećih i najmodernijih poslovnih parkova u regionu. Nalazi se na izvrsnoj lokaciji u Beogradu, povezan sa auto-putem, udaljen samo deset kilometara od aerodroma i devet kilometara od centra grada.

    Iako mi je čast što sam vodio kompaniju tokom ovog perioda, važno je naglasiti da su ovi uspesi rezultat zajedničkog rada celog tima. AFI City Zmaj nije samo moderan arhitektonski projekat – reč je o stvaranju održivog, inovativnog prostora koji doprinosi dugoročnom razvoju Beograda. Zadržali smo fokus na održivosti i funkcionalnosti, postavljajući nove standarde za poslovne prostore ne samo u Srbiji, već́ i u celom regionu. Usvojili smo moderna rešenja, poput visoke energetske efikasnosti, ekološki sertifikovanih materijala i rasporeda koji poštuje prirodno okruženje, jer verujemo da budućnost poslovanja leži u brizi o ljudima i o planeti.

    • AFI Home Skyline predstavlja potpuno novi koncept stanovanja na našem tržištu. Šta vas je inspirisalo za ovaj projekat i kako će on promeniti način na koji ljudi razmišljaju o iznajmljivanju stanova u Beogradu?

    AFI Home Skyline je proistekao iz potrebe koju smo prepoznali na tržištu – zahtev za visokokvalitetnim, potpuno opremljenim domom koji odgovara modernom i urbanom načinu života. Naš cilj je oduvek bio da stvorimo prostore u kojima se ljudi mogu zaista osećati kao kod kuće, čak i ako su tu samo privremeno. Naučio sam tokom godina da se nekretnine ne tiču samo zgrada – suština je u stvaranju osećaja pripadnosti. AFI Home Skyline nastao je s idejom da ponudimo nešto drugačije – rešenje koje omogućava lako useljenje i uživanje u svim pogodnostima modernog života, kao što su luksuz, udobnost i održivost. Ponosni smo na ovo postignuće, koje je, ponavljam, rezultat kolektivnog rada mnogih posvećenih pojedinaca. Verujem da će ovaj projekat promeniti način na koji ljudi razmišljaju o iznajmljivanju stanova u Beogradu, značajno doprineti njegovoj stalnoj transformaciji i postaviti nove standarde za životni prostor.

    • Kada se osvrnete na razvojne projekte koje ste realizovali tokom poslednje dve decenije, koji ključni faktori su omogućili vaš uspeh na lokalnom tržištu?

    Mislim da je ključ našeg uspeha uvek bio u posvećenosti kvalitetu i održivosti. Na samom početku dali smo sebi obećanje da nikada nećemo praviti kompromise u ovim principima. Naravno, pomaže i to što imamo talentovan i posvećen tim koji deli ovu viziju. Imali smo sreću da radimo sa partnerima koji nam veruju i koji su nam omogućili da budemo deo njihovih priča. Razumevanje tržišta jeste ključno, ali je ipak značajnije slušanje i odgovaranje na ljudske potrebe – bilo da su to naši zakupci, stanari ili partneri. Odabrali smo značajne i strateške lokacije i transformisali ih u današnje simbole Beograda. U eri kada je gradnja na vrhuncu, umetnost je izdvojiti se. Beograd nam je mnogo dao i uvek smo se trudili da nešto vratimo stvaranjem prostora koji ne samo da zadovoljavaju tržišne zahteve, već i poboljšavaju izgled grada. Bila je privilegija doprineti transformaciji Beograda i verujem da imamo još mnogo toga da ponudimo.

    • Kako se AFI Europe Serbia prilagođava novim trendovima u arhitekturi i održivom razvoju, posebno kada je reč o projektima kao što su AFI City Zmaj i kompleks Skyline Belgrade?

    Arhitektura i održivo poslovanje se stalno razvijaju i uvek smo se trudili da budemo korak ispred. U kompaniji AFI Europe Serbia nismo fokusirani samo na gradnju za danas, već i za sutra. Projekti kao što su AFI City Zmaj Skyline Belgrade dizajnirani su sa održivošću u svojoj srži. Uključili smo najnovije ekološki prihvatljive materijale i tehnologije, osiguravajući da naše zgrade imaju LEED Gold sertifikat. Reč je o stvaranju prostora koji su zdraviji za ljude koji u njima rade i bolji za okolinu. Naš fokus je na smanjenju emisije ugljen-dioksida, poboljšanju energetske efikasnosti i pružanju pogodnosti koje unapređuju dobrobit naših korisnika. Kao i uvek, zahvalan sam na tome što sam deo tima koji stalno pomera granice onoga što je moguće u oblasti nekretnina.

    • Kakve povratne informacije dobijate od stanara i korisnika vaših zgrada? Kako unapređujete korisničko iskustvo u projektima kao što je AFI Home Skyline?

    Povratne informacije koje smo dobili su pozitivne i to je nešto na šta sam izuzetno ponosan. Ali ne mogu preuzeti sve zasluge ‒ zapravo, to je rezultat godina intenzivnog rada i pažljivog planiranja velikog i posvećenog tima ljudi. U projektima kao što je AFI Home Skyline naš glavni fokus je uvek bio na korisničkom iskustvu. Želeli smo da stvorimo prostore koji nisu samo funkcionalni, već i udobni i inspirativni. Ideja je bila da ljudima omogućimo da se lako presele i odmah počnu uživati u novim domovima, samo sa koferom ličnih stvari, i mislim da smo u tome uspeli. Takođe, obratili smo pažnju na detalje koji unapređuju svakodnevni život, poput ponude raznih usluga i sadržaja koje ljudi cene – bilo da je to parking, kafić, apoteka, supermarket ili spa centar. Na kraju, cilj je da olakšamo život našim stanarima, a njihovo zadovoljstvo je najbolja mera našeg uspeha.

    • Koji su sledeći koraci za AFI Europe Serbia? Možete li podeliti nešto o viziji ili o budućim projektima koje planirate za naredni period?

    Naš rad još uvek nije završen. Iako smo postigli mnogo, uvek gledamo ka budućnosti. Jedan od naših trenutnih prioriteta je proširenje i završetak projekta AFI City Zmaj, koji će postati jedan od najvećih poslovnih parkova ne samo u Beogradu i Srbiji, već i u celom regionu. Verujemo da će se ovaj kompleks razviti u ključni poslovni centar Beograda, mesto gde mogu uspeti i domaće i međunarodne kompanije.

    Takođe, kontinuirano unapređujemo postojeće projekte. Na primer, u okviru kompleksa Airport City razvijamo jedinstvena rešenja, uključujući saradnju sa prestižnim AC hotelom by Marriott, koja spaja poslovanje i ugostiteljstvo na inovativan način. Ponosan sam na sve što smo postigli, ali istinski ključ našeg uspeha je tim kompanije AFI Europe Serbia. Zajedno ćemo nastaviti da gradimo projekte koji pomeraju granice u oblasti nekretnina i doprinosimo stalnoj transformaciji Beograda. 

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: AFI Europe Serbia

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE