Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Beon active office otvara vrata budućnosti rada

    Beon active office kombinuje luksuz i tehnologiju, pružajući savremeni prostor koji odgovara potrebama modernih kompanija i njihovih zaposlenih. Kako u razgovoru za BIZLife objašnjava Andrijana Ristović, direktorka Beon active officea u Beogradu, cilj ovog koncepta je transformacija tradicionalne kancelarije u pametno i prilagodljivo okruženje u kojem ljudi zaista žele da rade.

    „Ako se sad setimo tradicionalne kancelarije, koja je bila klasični kabinet, gde su sva radna mesta identična, znamo da to danas nije poželjno, jer nove generacije apsolutno više ne žele da posluju iz takvih prostora. Pogotovo ne kompanije koje primenjuju agilnu organizaciju i hibridni format rada”, zaključuje naša sagovornica na samom početku razgovora, ističući to da je ceo dizajn Beona takav da, kada uđete u prostor, osećate da ste dobrodošli i da zaposleni, zapravo, vole da provode vreme u takvom kancelarijskom okruženju.

    „Ono što Beon active office čini jedinstvenim jeste upravo ono što smo mi doneli na tržište, a to je integracija pametnih sistema u savremeni dizajn, pružajući analitiku koja je u realnom vremenu. To znači da vi možete da dobijete tačne informacije koliko se prostor koristi, koliko se koristi radno mesto, kada i koliko se koriste sale za sastanke i slično. To je zaista značajno kako bi kompanija mogla da iskoristi informacije za optimizaciju prostora na najefikasniji mogući način”, dodaje.

    Kao tehnološki inovativna kompanija, Beon se oslanja na sopstvene softvere razvijene unutar INEX grupe, objašnjava Andrijana Ristović: „Mi nismo samo serviced office space, mi smo, pre svega, tehnološka kompanija koja sve radi inhouse, kroz naše softvere i aplikacije, tako da ne koristimo ništa što je uvezeno. Mi svoje softvere implementiramo u arhitekturu i na taj način dajemo celokupno rešenje, tako da je sve to malo drugačije od onoga na šta smo navikli da vidimo kada uđemo u neke tehnološki malo razvijenije prostore u inostranstvu.”

    Andrijana Ristović (Foto: Sandra Mokanić)

    U zavisnosti od lokacije i veličine prostora, Beon active office nudi preko 20 različitih tipologija sedenja. „To mogu da budu prostori za pauzu, za Zoom pozive, za neformalne sastanke, zatim vrhunski opremljene sale za sastanke, delovi u kojima možete da se apsolutno fokusirate na samostalni rad ili oni u kojima možete da sednete zajedno sa kolegama i radite na nekom projektu. Dakle, zaposleni, u datom trenutku, može da odabere gde želi da radi, u skladu sa svojim trenutno aktuelnim potrebama. Da li su to potrebe u ovom satu ili za ceo dan – zaposleni apsolutno mogu da upravljaju svojim prostorom”, ističe naša sagovornica.

    ONO ŠTO BEON ACTIVE OFFICE ČINI JEDINSTVENIM JESTE INTEGRACIJA PAMETNIH SISTEMA U SAVREMENI DIZAJN

    U kompaniji INEX posebno ističu i to da Beon active office nije namenjen samo IT kompanijama, već svim preduzećima koja traže inovativan i prilagodljiv prostor.

    „IT-jevci generalno vole ovakvu vrstu prostora, naravno, ali ja ne bih rekla da su nam isključivo oni ciljna grupa, jer svaki biznis za sebe želi prostor koji omogućava inovacije i gde će ljudi biti u načelu zadovoljni i srećni, gde će želeti da dolaze u kancelarijski prostor”, kaže Andrijana Ristović i dodaje: „Mi smo, zapravo, idealno rešenje za manja ili srednja preduzeća, ali i za multinacionalne korporacije, bez obzira na industriju u kojoj posluju. Naravno, prostor može biti idealan i za ljude koji rade u hibridnom formatu, koji dolaze od dva do tri puta nedeljno u kancelariju, kao i za one koji su tu svakodnevno.”

    Održivost je ključna tema u poslovanju Beon active officea, s ponosom ističu u kompaniji INEX.

    Andrijana Ristović (Foto: Sandra Mokanić)

    „Mi imamo sisteme koji zaista utiču na to da se smanji potrošnja energije čak i do 40 odsto i oni omogućavaju da prostor bude aktivan tek onda kada je bukiran. Šta to znači? To znači da možete da uđete u salu za sastanke, ali ćete sedeti u mraku i neće se dešavati ništa dok ne bukirate salu, a to se sve radi kroz aplikaciju putem jednog klika. Tako možete da podesite svetlo, da podesite klimu, tj. grejanje i hlađenje, možete da pozovete goste i slično. Zapravo, radna mesta, sale za sastanke i druge prostorije koje nisu bukirane – nisu ni aktivirane, tako da nemate bespotrebnu potrošnju energije. Ne morate čak ni da razmišljate o tome da li ste ostavili upaljeno svetlo – onog trenutka kada se završi buking, svetlo se automatski gasi, naravno, ukoliko ga niste produžili na neki dodatni period”, objašnjava Ristovićeva.

    „Ceo koncept je napravljen tako da olakša čoveku rad iz kancelarijskog prostora, a istovremeno je spreman da pomogne firmama da uštede novac i vreme, ali i da im pruži zadovoljstvo. Ovo je, definitivno, nešto što nudi budućnost”, navodi Andrijana Ristović, napominjući to da Beon active office nudi tehnologije koje omogućavaju lakši pristup i korišćenje prostora, kao što je Face ID pristup: „Dakle, vama više nisu potrebne kartice, nisu vam potrebni ključevi, to je kao da imate neku magičnu propusnicu koja otvara sva vrata, i ne samo vrata već i ormariće u kojima držite lične stvari. Zaista ne znam koliko puta mi se desilo da zaboravim karticu za kancelariju u autu, kod kuće ili kad sam samo promenila tašnu… U Beon active officeu idete kroz prostor i sve se otvara, a što ga više koristite, on vas sve bolje prepoznaje. Takođe je vrlo bitno spomenuti da su podaci apsolutno bezbedni, zbog načina na koji se čuvaju, naravno, i u skladu sa zakonom.”

    Sve ovo omogućava aplikacija za upravljanje prostorom, koja pruža jednostavan način za prilagođavanje okruženja potrebama korisnika. „Aplikacija koja se koristi za upravljanje prostorom sve vam završava u dva klika i ne koristi se samo za bukiranje, već njom apsolutno možete da upravljate prostorom i prilagođavate ga sebi onako kako vam najviše odgovara”, objašnjava naša sagovornica.

    Kada je reč o predstavljanju Beon active officea potencijalnim klijentima, ključ je u razumevanju njihovih potreba i pružanju rešenja koja odgovaraju njihovom poslovanju.

    „Ovo nije klasičan sistem gde posmatramo samo kvadraturu i broj radnih mesta, zato nam je potrebno što više informacija od klijenata. Svi teže ka fleksibilnosti i tu je bitno istaći da je Beon active office spreman za klijente od prvog dana. Slobodno smem da kažem da je ovo najinovativniji i tehnološki najnapredniji prostor u Srbiji. Vi donesete svoj laptop i možete odmah da krenete sa radom, ne trošite novac i vreme na opremanje prostora, na kupovinu nameštaja, uvođenje interneta… Dakle, dođete, sednete i radite. Veoma je bitno istaći i to da je sve uključeno u jednu cenu, što, opet, ceo proces olakšava kompanijama, jer nemaju gomilu računa o kojima na kraju meseca treba da vode računa, čak ne moraju da brinu ni o čišćenju ili održavanju radnog prostora. U Beon active officeu kompanije zaista ne moraju ni o čemu da razmišljaju”, zaključuje Andrijana Ristović, direktorka Beon active officea u Beogradu.

    Beon active office predstavlja budućnost poslovnih prostora – inovativan, održiv, prilagodljiv i, pre svega, tehnološki napredan. Sa ovakvim konceptom, kompanije mogu pružiti svojim zaposlenima ne samo mesto za rad već i inspirativno okruženje koje podstiče produktivnost, kreativnost i zadovoljstvo.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Sanda Mokanić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE