Adria Media Group osnovala integrisanu marketinšku agenciju Method

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Adria Media Group osnovala integrisanu marketinšku agenciju Method

    Medijska grupacija Adria Media Group saopštila je danas da je proširila postojeći spektar usluga formiranjem agencije za marketing, digitalni marketing, kreativne usluge i zakup medijskog prostora Method.

    Kako navode, Method agencija je nastala proširenjem Creative i content studija timom profesionalaca koji se bave planiranjem i zakupom medijskog prostora.

    Novoformirana agencija nudi marketinške usluge koje počivaju na tri glavne grupe usluga: kreativnim uslugama, uslugama kreiranja i distribucije sadržaja i performance marketingu (planiranje i zakup medija).

    Na čelu Method tima je Igor Černiševski, profesionalac sa preko 20 godina iskustva u oblasti digitalnog marketinga, koji na to mesto dolazi posle deset godina rada u Direct media. Kreativni deo vodi Katarina Pejić.

    “Method predstavlja nešto jedinstveno na našem tržištu, integrisanu agenciju koja je nastala kroz kombinovanje ključnih ekspertiza našeg sistema, uzevši po nešto od Wireless Medie i medijskih portfolija Adria Media Group, Adria Media Magazine i Mondo. Time smo dobili integrisanu agenciju koja se nalazi u srcu medijskog sistema i svojim klijentima nudi ono od čega naš sistem svakodnevno živi – sadržaj, kreativu i performance”, kaže Igor Černiševski.

    Kako dodaje, “na dokazanu ekspertizu tima koji godinama razvija i prezentuje sadržaj i koji nas je doveo na mesto broj jedan među publisherima u Srbiji, dodali smo tim koji nosi sa sobom ozbiljne performance rezultate”.

    “Time smo došli u poziciju da klijentima i partnerima ponudimo integrisane kampanje sa fokusom na rezultate, kakve ne mogu dobiti na drugom mestu. Upravo je fokus na finalni biznis rezultat klijenata nešto što je nosilac naše usluge i što će biti osnova daljeg razvoja Methoda,“ izjavio je Igor Černiševski.

    Katarina Pejić je istakla da su inspirisani umetnošću i kreativnošću, ali da se rad agencije i svi procesi zasnivaju na nauci. „Važno nam je da stvaramo rešenja sa preciznošću dokazanih procesa, jer je identifikovanje sredstava za postizanje cilja podjednako važno kao i samo kreativno rešenje. Iskustvo koje smo stekli kroz rad u okviru našeg sistema doprinelo je da mi danas možemo da ponudimo najviši nivo ekspertize u svakom sektoru, stavljajući na prvo mesto kvalitet sadržaja koji proizvodimo, način na koji taj proizvod predstavljamo, kao i broj ljudi koji će to videti,“ zaključila je Katarina.

    Adria Media Group je vlasnik TV Kurira, dnevnika i sajta Kurir, sajtova Mondo, Espreso, Glossy, Stil, Sensa, National Geographic i više štampanih izdanja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Adria Media Group/Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE