Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Vladimir Čuturilo, Foreo

    Lepota i tehnologija

    Vladimir Čuturilo, generalni menadžer brenda FOREO za Istočnu Evropu, za BIZLife govori o prisustvu poznatog skandinavskog brenda na srpskom tržištu i poslovnoj strategiji koju neguju

    Švedski brend FOREO kombinuje najsavremeniju tehnologiju i elegantan dizajn u službi nege i lepote. Svojim proizvodima uvodi savremene načine nege, koji prate potrebe potrošača, štedeći im i vreme i novac.

    • FOREO je globalna kompanija. Od kada ste prisutni u Srbiji i kakvi su vaši budući planovi?

    Već nekoliko godina FOREO je prisutan u Srbiji, ali možemo reći da smo od ove godine počeli intenzivnije da radimo na osvajanju srca naših dragih dama. Započeli smo saradnju sa dva najveća domaća prodajna lanca kozmetike, to su Lilly drogerije i Jasmin parfimerije, tako da odsad FOREO proizvode možete pronaći i u ovim radnjama i upoznati se sa našim asortimanom.

    • Podržali ste kampanju „Budi hrabra – pregledaj se”, koju je nedavno organizovalo udruženje „Žena uz ženu”. Koliko je saradnja sa sličnim organizacijama važna za poslovanje jedne kompanije?

    U kompaniji FOREO, na globalnom nivou, čak 70 odsto zaposlenih čine upravo dame. Mi podržavamo žene na svim nivoima i zato nam je veoma važno partnerstvo sa udruženjem „Žena uz ženu”, koje promoviše značaj preventivnih pregleda u borbi protiv raka dojke. I na globalnom nivou rak dojke predstavlja jedan od najčešćih oblika ove bolesti. Za nas je bilo logično da podržimo organizaciju koja edukuje žene o značaju prevencije i ranog otkrivanja ove bolesti.

    • Poznati ste po upotrebi savremene tehnologije u oblasti lepote i nege kože. Koja je poslednja inovacija kompanije?

    Mi smo začetnici beauty-tech sektora – prvi smo spojili negu lepote sa tehnologijom. Sve vreme smo u potrazi za novim pronalascima i njihovim razvojem. Poslednji je BEAR uređaj, koji pored naše patentirane tehnologije T-Sonic pulsacija koristi i mikrostruju, koja pomaže u podizanju i zatezanju mišića lica. Kao prvi takav uređaj na svetu, BEAR, takođe, poseduje Anti-Shock sistem, jedinstveni integrisani sistem koji automatski prilagođava intenzitet mikrostruje uređaja otpornošću vaše kože na struju, garantujući shock-free tretman, maksimalnu bezbednost i poboljšane rezultate.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE