Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Uravnoteženost i harmonija kao esencija uspeha

    Vojin Đorđević, osnivač brenda VODAVODA, objašnjava značaj činjenice da se proces flaširanja ove vode odvija na istom mestu gde se izvor nalazi, bez hemijskih tretmana. To je ono što privlači partnere.

    Kvalitetom, dizajnom i imenom koje se lako izgovara na svim kontinentima – VODAVODA izrasta u svetski prepoznat brend. Nastala iz ideje da se napravi proizvod koji će biti naš, a zadovoljiti principe svetskog tržišta, VODAVODA je svoj put ka potrošačima počela još 2004. godine.

    VODAVODA je spoj prirode i modernog dizajna. Šta je ključ uspeha za brend koji traje godinama?

    VODAVODA je prirodno mineralna voda koja izvire iz arteškog bezdana sa dubine od 605 metara i spada u red najkvalitetnijih voda na svetu. VODAVODU odlikuje idealan odnos minerala, zahvaljujući prirodi koja je sve savršeno uklopila, a mi smo, zahvalni na ovom blagu, posvećenim radom, osluškujući zahteve tržišta, uspeli da sve složimo na mesto. Ključ našeg uspeha proizilazi prvenstveno iz vode koju je priroda stvorila, zatim iz ambalaže koja je prihvaćena od strane potrošača širom sveta i koja je višestruko nagrađivana, ali i iz vrednosti koje kao brend godinama negujemo. Upravo ovoj harmoniji i skladu posvećena je i naša nova kampanja „Kada se sve savršeno uklopi”. Želimo da podstaknemo ljude da razvijaju zdrave životne navike kako bi ostvarili sklad duha, tela i uma i da se okrenu prirodi i njenom remek-delu VODAVODI.

    Naša voda ispunjava kriterijume najzahtevnijih svetskih tržišta, poput Bahreina, Katara, Kuvajta, Južne Koreje, Singapura, Saudijske Arabije

    Znamo da je VODAVODA prisutna i na 15 svetskih tržišta, čime se još jednom pokazuje da domaći brendovi mogu da budu veoma konkurentni i zapaženi na stranom tržištu. Koliko se na ovaj način doprinosi promociji Srbije i konkretno Banje Vrujci?

    Ponosni smo na činjenicu da ugled VODAVODE i njeno prisustvo na svetskim tržištima, zahvaljujući vrhunskom kvalitetu, neprekidno raste. Kvalitet VODAVODE je prepoznat i daleko van granica naše zemlje, jer naša voda ispunjava kriterijume najzahtevnijih svetskih tržišta, poput Bahreina, Katara, Kuvajta, Južne Koreje, Singapura, Saudijske Arabije.

    Ogroman je uspeh i potvrda da je reč o vanserijskom proizvodu i to što se VODAVODA pije i na Kraljevskom dvoru u Bahreinu. VODAVODA krasi stolove kraljevske porodice jer je uspešno prošla rigorozne kontrole, među kojima je i procedura nemačkog Frezenijusa, koja podrazumeva dugotrajne laboratorijske analize sadržaja, ambalaže i samog procesa punjenja. Za prisustvo na dvoru nije dovoljno da voda bude vrhunskog mineralnog sastava, već je potrebno da ceo proces flaširanja bude najsavremeniji i najbezbedniji. Prisustvo VODAVODE na dvoru je dokaz da su svi uslovi i očekivanja opravdano ispunjeni, jer se VODAVODA bez ikakve prerade pakuje, čime se čuva njena jedinstvenost koja se ogleda u prirodnom filtriranju bez kontakta sa spoljnim svetom.

    Uspeh koji beležimo kao brend koji internacionalnu snagu crpe iz svojih, domaćih korena i netaknute prirode Banje Vrujci podstakao je naše arapske partnere da nas posete. Bili su fascinirani arteškim izvorom, činjenicom da se proces flaširanja odvija na istom mestu gde se izvor nalazi, bez ikakvih hemijskih tretmana, poštujući najviše standarde kvaliteta, što znači da je sadržaj vode na izvoru i sadržaj vode u flaši uvek isti, što je retkost ne samo kod nas nego i u svetu.

    Samo prošle godine zabeležen je procenat rasta brenda za više od 40 odsto. Istakli ste da imate ambiciozne planove i vizije za naredni period. Šta možemo da očekujemo od brenda VODAVODA?

    Uveren sam u to da nam najveći uspesi tek predstoje, jer svuda u svetu raste svest o blagodetima prirodno mineralne vode na zdravlje. Sa čvrstim pozicijama i izuzetnim partnerima u zemljama Zaliva i ostalim tržištima na kojima smo prisutni, imamo viziju da VODAVODU pozicioniramo na mesto koje zaslužuje u globalnim razmerama uz otvaranje novih, ali i razvoj postojećih inostranih tržišta.

    Uporedo sa proširenjem i modernizacijom kapaciteta za punjenje, kako bismo zadovoljili rastuću potražnju, nastojaćemo i da u javnosti promovišemo zdrav i uravnotežen način života usklađen sa prirodom, jer nas priroda, ako živimo u skladu sa njom, nesebično uči optimizmu, vedrini i bliskosti i osnažuje naša najlepša osećanja.

    Kao što VODAVODA ima skladan sastav i telo čini vitalnim, tako i brend nastoji da propagira harmoniju tela, uma i duha, kao i da svojim aktivnostima podstiče pozitivne promene, donoseći u javni prostor vedrinu i optimizam, a sve u skladu i bliskoj povezanosti sa prirodom. Kada verujemo prirodi, sve se savršeno uklopi.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE