Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Udruženje pivara Srbije pokreće kampanju o odgovornoj konzumaciji piva: Trezno i oprezno. Izaberi odgovorno

    Udruženje pivara Srbije pokreće kampanju o odgovornoj konzumaciji piva, kao dugoročnoj inicijativi koja ima za cilj promociju i edukaciju koncepta odgovornog i umerenog konzumiranja piva, najavile su članice Udruženja na druženju sa medijima u prijatnoj atmosferi restorana Klub književnika. Kampanja počinje simbolično na Međunarodni dan piva, 4. avgusta i završava se 16. septembra na Svetski dan odgovorne konzumacije piva.

    „Alkohol svakodnevno pije 3,4% stanovništva, dok štetno ili problematično pije 6,2% ukupne populacije, što s pravom alkoholizam karakteriše kao najznačajniju socijalno-medicinsku bolest. Poseban problem predstavlja pijenje mladih, a zloupotreba alkohola je vodeći uzrok smrtnosti mladih od 18–29 godina. Prema ESPAD istraživanju 90% šesnaestogodišnjaka u Srbiji je probalo alkohol, dok je 42,2% njih bar jednom u životu imalo opijanje“, rekao je Prim. dr Ivica Mladenović i dodao „Shodno tome u Srbiji je u izradi Nacionalni program prevencije štetne upotrebe alkohola i alkoholom uzrokovanih poremećaja, a jedna od značajnih stavki je i smanjenje rizične i štetne upotrebe alkohola kroz koncept društvene odgovornosti i promovisanje niskorizičnog „odgovornog“ pijenja.“

    Prim

    Kampanjom o odgovornoj konzumaciji piva Udruženje pivara Srbije nastoji da pivo dobije mesto koje mu pripada, a to je mesto osvežavajućeg napitka koje se odgovorno konzumira i u kome uživaju samo punoletna lica.

    „Udruženje pivara Srbije promoviše odgovornu konzumaciju piva. Ove godine pokrećemo dugoročnu kampanju usmerenu na promovisanje umerene konzumacije piva, isključivanje maloletnih osoba kao konzumenata piva, nekonzumiranje piva kada se vozi. Želimo da u narednim godinama okupimo što veći broj zainteresovanih partnera iz Vladinog, nevladinog i poslovnog sektora, kako bismo zajednički radili na tome da se javnost informiše i edukuje o značaju odgovornosti i umerenosti u konzumaciji piva“, izjavila je Rebeka Božović, izvršna menadžerka Udruženja pivara Srbije.

    Na današnjem druženju sa medijima, svoja iskustva i važnost promocije odgovorne konzumacije piva među mladima preneli su i Galeb Nikačević, urednik kulture i autor emisije Vice, kao i Nevena Feliks, potpredsednica za marketing studentske organizacije AIESEC Srbija.

    Galeb_Nikacevic_urednik_i_autor_Vice

    Prema „Evropskom istraživanju o upotrebi alkohola“ (ESPAD) koje su realizovali Ministarstvo zdravlja RS i Institut za javno zdravlje Srbije ,,Dr Milan Jovanović Batut”, koje je obuhvatilo mlade uzrasta 15-16 godina pokazuje se da je 9 od 10 učenika bar jednom u životu popilo jedno ili više alkoholnih pića, a da jedna četvrtina dece uzrasta 16 godina redovnije konzumira alkohol. Prema „Nacionalnom vodiču za dijagnostikovanje i lečenje alkohola“, najveći procenat ljudi koji piju je u starosnoj grupi 20-34 godine.

    Udruženje pivara Srbije promoviše odgovornu konzumaciju piva. Proizvođači piva – članovi udruženja, imaju snažnu samoregulativu, stroge propise i pravila, čak i više od onoga što je propisano Zakonom. Ova pravila čine Kodeks usvojen na nivou industrije koji propagira zakonitost, iskrenost, poštenje i dobre poslovne običaje. Osim toga, članice Udruženja od 2015. godine sprovode brojne inicijative u vezi sa odgovornim i umerenim pijenjem piva, kako bi doprinele društvenom okruženju u kom posluju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE