
Muzičke platforme dobiće konkurenciju: TikTok radi na usluzi STRIMINGA MUZIKE
TikTok Music bi mogao da postane najnoviji konkurent Apple Music-u i Spotify-u, pošto je TikTok-ova matična kompanija BiteDance podnela prijavu za zaštitni znak za svoju moguću uslugu striminga muzike u Sjedinjenim Američkim Državama.
Kako je primetio Business Insider, vest može da znači da će gigant možda biti spreman da se takmiči sa Apple Music-om i Spotify-em u bliskoj budućnosti.
Kao što je pomenuto u publikaciji, TikTok je već centar za otkrivanje nove muzike. Pored toga, pomaže da se pesme pretvore u mejnstrim i dospu na vrhove top-lista kao što su Billboard 100, Spotify Viral 50 i liste pesama koje je selektovao Apple Music.

Društvena mreža (Pixabay)
TikTok Music zaštitni znak je podnet u SAD u maju. Može da se koristi za „različite robe i usluge uključujući mobilnu aplikaciju koja bi omogućila korisnicima da kupuju, puštaju, dele, preuzimaju muziku, pesme, albume, tekstove“.
Drugi mogući slučajevi upotrebe „TikTok Music“ u aplikaciji BiteDance podrazumevaju aplikaciju koja bi omogućila korisnicima da „uživo strimuju audio i video“, kao i mogućnost „uređivanja i otpremanja fotografija kao naslovnica plejlista“ i „komentarisanja muzike, pesama i albuma.”
Ako se ispostavi da je to tačno, Apple Music i Spotify bi imali ozbiljnu konkurenciju. TikTok je, na primer, jedina aplikacija, koja nije Fesjbukova, a premašila je 3 milijarde preuzimanja na globalnom nivou. Predstavlja veliki podsticaj za otkrivanje umetnika.
„Obično će kompanija veličine TikTok-a ili BiteDance-a podnositi prijave za žigove samo za stavke koje ozbiljno razmatraju. Ako pogledate unazad prijave zaštitnog znaka bilo koje velike kompanije, videćete one koje su podneli, a koji nikada nisu ostvareni. Ali mnogo puta to rade. I mnogo puta je to nešto na čemu ozbiljno rade“, rekao je za Insajder advokat za žigove Džoš Gerben iz advokatske firme Gerben.
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay