Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sonja Ćetković, direktorka Infostuda

    Sonja Ćetković: „Za ovih 20 godina postali smo centar rešenja za tržište rada“

    Sonja Ćetković, direktorka Infostuda

    • Kako će rebrendiranje Infostud grupe da se odrazi na grupaciju Poslovi Infostud, koju vodite, i kakve reakcije očekujete?

    Poslovi Infostud je davno prestao da bude samo sajt za zapošljavanje sa oglasima za posao. Kroz godine smo se širili i nudili tržištu nove usluge, uticali na unapređenje samog tržišta rada i praksi koje su zastupljene na njemu. Od kanala za oglašavanje – postali smo partneri poslodavcima u pronalaženju ljudi i ispravnom pozicioniranju na tržištu rada, a kandidatima pouzdani partneri u procesu zapošljavanja i građenja karijere.

    Ovim rebrendiranjem grupacija Poslovi Infostud (sada Infostud) na pravi način prezentuje svoju veličinu i snagu i ono što danas i jeste – centar za objedinjena rešenja za tržište rada, koji funkcioniše kroz grupu portala: poslovi.infostud.com, helloworld.rs, startuj.rs i hrlab.rs.

    • Šta tačno rebrendiranjem dobija Infostud grupa, a šta Poslovi Infostud?

    Rebrendiranjem i Infostud grupa i Poslovi Infostud dobijaju suštinski isto – jasnoću u formulaciji i suštini oba brenda i svih njihovih atributa. Činjenica da je Grupa spremna za ovako veliko rebrendiranje govori o njenoj jačini i zrelosti. Kompanija je sada snažna, iskusna, profesionalna i vreme je da gradi svoj poseban identitet – identitet kompanije koja vodi, usmerava, podržava različite biznise, dajući im autonomiju, ali i vetar u leđa, gradeći sinergiju koja njene biznise čini jačim.

    Inspira grupa može jasno da gradi svoju priču, neopterećenu imenom Infostud, koje najveći deo javnosti povezuje sa segmentom zapošljavanja. Grupacija Poslovi Infostud (sada Infostud) dobija nazad ime po kojem je svi znaju, dobija mogućnost da jasnije i snažnije predstavi ono što jeste i gradi svoju brendovsku nezavisnost.

    • Navršava se i 20 godina postojanja sajta Poslovi Infostud, a vi ste tu od samih početaka. Šta je za vas najjači utisak na tom putu?

    Najjači utisak odnosi se na promene koje su se desile na tržištu rada u ovih 20 godina. Iz vremena visoke nezaposlenosti, nerazvijenih HR praksi i procesa, slabe svesti o značaju ulaganja u zaposlene i moći koja je bila isključivo u rukama poslodavaca – stigli smo u period kada se skoro sve oblasti rada suočavaju sa deficitom kandidata za posao, kada su poslodavci sve svesniji značaja ulaganja u zadovoljstvo i dugoročne odnose sa zaposlenima i kada pregovaračka moć prelazi na stranu kandidata.

    Poseban utisak, velik i meni posebno drag, jeste da je Infostud od momenta kada je imao pet, pa do sadašnjeg trenutka, kada ima preko 300 zaposlenih, ostao dosledan sebi, zadržao dobru, pozitivnu, pokretačku, timsku energiju, snažnu želju za osvajanjem novih visina i zadržao zdrave vrednosti koje istinski žive u svima nama.

    EKSKLUZIVNI intervju osnivača Inspira grupe: „Sazreli smo za promenu imena“

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE