Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Youtube

    Šest zanimljivih činjenica o Jutjub-u koje svaki preduzetnik treba da zna

    Nekada se govorilo: što nije bilo na televiziji nije se ni dogodilo, a sada to isto važi za Jutjub (YouTube).

    Dve i po milijarde ljudi svakoga dana pogleda milijardu sati video sadržaja na Jutjubu. To je tržište koje se ne sme ignorisati, a korisnikom se smatra svako ko je snimak na jutjubu pogledao jednom mesečno.

    Sada je Jutjub drugi najpopularniji pretraživač interneta posle Google-a.Svakog dana ljudi pregledaju milijardi sati snimaka, a svaki stanovnik zemlje prosečno provede 8, 4 minuta dnevno na jutjubu.

    Korisnici se oslanjaju na Jutjub video sadržaj i kada žele nešto da nauče ili urade (Kako da…) I pretrage takvih snimaka rastu iz godinu.

    Preduzeća se sve više okreću Jutjub-u

    Nijedan pojedinac ili organzacija danas ne mogu da ignorišu jutjub.

    Preduzeća se sve više okreću video sadržaju i jasno je da Jutjub nije samo pojedinačna platforma za pojedince već i za preduzeća.

    Jutjub kanal trebalo bi da odražava identitet brenda. To ga ističe u odnosu na konkurenciju. Napraviti kanal je lako, a teži deo je redovno objavljivati, kao i povećavati broj pretplatnika i angažovati publiku.

    Evo nekoliko saveta kako to da uradite:

    1. Firme mogu lako da dele sadržaj i poboljšavaju vidljivost brenda, a mogu da koriste jutjub kao kanal komunikacije sa kupcima. Snimci odnosno video sadržaj na ovoj platformi treba da odražavaju identitet brenda.

    2. Napraviti Jutjub kanal je lakši deo posla, ali objavljivati kvalitetan sadržaj je složeniji deo, kao i naći više pretplatnika…

    3. Može se snimati i mobilnim telefonom budući da postoje i besplatni programi za uredjenje snimaka.

    4. Kako dve trećine pregleda jutjub sadrzaja dolazi sa mobilnih uređaja, prilikom pravljenja sadržaja morate o tome voditi računa, odnosno pre svega kako će se to videti na ekranu mobilnih telefona.

    5. Takođe, 90 odsto ljudi kaze da otkriva nove brendove na Jutjubu, a primarno je promovisanje usluga kao i to da verujemo tek kada vidimo.

    6. Ključ je da se privuče pažnja korisnika, da on bude što duže na sadržaju kao i da budete kreativni.

    Više o ovoj temi naći ćete na besplatnoj platformi za digitalno preduzetništvo Goustadi na adresi gostudy.rs.

    GoStudy je besplatna platforma za obuku o digitalnom preduzetništvu koju su zajednički uspostavili agencija GoViral i NALED uz podršku Telekom Srbija.

    Istraživanje pokazalo: „Dislike“ na Youtube-u NE RADI onako kako smo mislili

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE