Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Linkedin

    5 saveta za preduzetnike kako najbolje da promovišu biznis na LinkedIn-u

    LinkedIn je društvena mreža  namenjena profesionalcima. Jeste društvena mreža, ali pre svega neka vrsta digitalnog CV-a.

    A kako da napravite profil koji će vam pomoći ne samo da razvijete posao već i da ga dobijete?

    Evo pet saveta  kako da najbolje iskoristite Linkedin?

    1. Ukoliko ste preduzetnik trebaju vam bar dva profila na LinkedIn-u. Privatni, i profil vašeg biznisa. Nemojte zanemariti ni jedno ni drugo.
    2.  Popunite do kraja vase profile jer ako to ne učinite algoritam LinkedIn-a neće vas nigde staviti u prvi plan. Profilna fotografija treba da bude poslovna ili maniru delatnosti koju obavljate. Pored profilne takođe postoji i cover fotografija i ona treba da bude u skladu sa vašim zanimanjem ili profilnom fotografijom.
    3. Popunite kratak info o vama, sta su polja ekspertize, čime se bavite, a čime želite da se bavite I zašto. Takođe su važne i reference, šta ste, gde ste radili…
    4.  Zatim kada popunite profil važno je da se povežete sa pravim ljudima. Na primer, ako ste u IT industriji, važno je da se povežete sa programerima, ekspertima koje možete da da pitate za mišljenje ili u čijim objavama možete da čujete i pročitate nesto korisno. Takođe, treba da se povežete sa ljudima iz svoje branše. Bitno je da budete  aktivni, da pravite sadržaj, da se fokusirate na posao, profesionalu priču. Komentarišite, uključite se u diskusuju, delite korisne savete…Postoji  besplatna alatka Social Selling Index koja pokazuje koliko ste relevantni I poredi vas sa drugima u industriji.
    5.  Ne dosađujte ljudima, jer LinkedIn nije mesto za mimove, viceve niti  društvena mreža gde je poželjno da šaljete masovne poruke.

    Više o ovoj temi naći ćete na besplatnoj platformi za digitalno preduzetništvo Goustadi na adresi gostudy.rs.

    GoStudy je besplatna platforma za obuku o digitalnom preduzetništvu koju su zajednički uspostavili agencija GoViral i NALED uz podršku Telekom Srbija.

    Šest zanimljivih činjenica o Jutjub-u koje svaki preduzetnik treba da zna

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE