BIZLife Premium večera powered by Miele: Nikola Milović

U intimnoj atmosferi livingrooma New Balkan Cuisine, BIZlife i Miele kompanija organizovali su prvu Premium večeru. Predstavnici premijum brendova otvorili su temu građenja i održavanja vlastitog imidža.

Nikola Milović, regionalni menadžer marketinga u hotelima Metropol Palace Beograd, Sofia Balkan i Maison Sofia

Nikola Milović, regionalni menadžer marketinga u hotelima Metropol Palace Beograd, Sofia Balkan i Maison Sofia

Nikola Milović, regionalni menadžer marketinga u hotelima Metropol Palace Beograd, Sofia Balkan i Maison Sofia

Možemo malo da obrnemo igricu: hajde da raščlanimo PREMIUM.

PRE – biti pre svih, biti inovativan, zadati domaći zadatak. Naravno, inspirisan dobrim stilom, tradicijom, argumentom i stavom, izvući iz prošlosti temelj i dati mu neki novi pečat.

MI – me (engl. ja) ili mi kao tim; svakako je potrebno da svaki pojedinac napreduje, konstantno se usavršava i dograđuje i bude premijum kako bi se taj napredak reflektovao na čitav proizvod i brend.

UM – na kraju; ili pak na početku. Da li je potrebno reći da svaka ideja mora biti dobro promišljena, izmaštana kako bi bila plasirana na tržište?

To je moja azbuka PREMIUM proizvoda.

Izvor: BIZLife Magazin

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE