U intimnoj atmosferi livingrooma New Balkan Cuisine, BIZlife i Miele kompanija organizovali su prvu Premium večeru. Predstavnici premijum brendova otvorili su temu građenja i održavanja vlastitog imidža.
Nikola Milović, regionalni menadžer marketinga u hotelima Metropol Palace Beograd, Sofia Balkan i Maison Sofia
Možemo malo da obrnemo igricu: hajde da raščlanimo PREMIUM.
PRE – biti pre svih, biti inovativan, zadati domaći zadatak. Naravno, inspirisan dobrim stilom, tradicijom, argumentom i stavom, izvući iz prošlosti temelj i dati mu neki novi pečat.
MI – me (engl. ja) ili mi kao tim; svakako je potrebno da svaki pojedinac napreduje, konstantno se usavršava i dograđuje i bude premijum kako bi se taj napredak reflektovao na čitav proizvod i brend.
UM – na kraju; ili pak na početku. Da li je potrebno reći da svaka ideja mora biti dobro promišljena, izmaštana kako bi bila plasirana na tržište?
To je moja azbuka PREMIUM proizvoda.
Izvor: BIZLife Magazin