Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Posao, žene, preduzetnice

    Preduzetnice širom sveta žele da više koriste AI: Evo kako sada upotrebljavaju tehnologiju u poslu

    Žene preduzetnice u zemljama u razvoju sve više traže tehnologiju koja bi im pomogla da vode svoje poslovanje. Više od polovine vlasnica biznisa namerava da potroši više na tehnologiju u 2024. u poređenju sa 2023, što je dovelo do povećanja potrošnje u vezi sa tehnologijom ove godine od 37 odsto.

    To je prema današnjem izveštaju softverske kompanije Intuit i Fondacije Cherie Blair za žene, koju je osnovala bivša britanska prva dama Čeri Bler. Izveštaj je takođe otkrio da 44 odsto ispitanika već koristi veštačku inteligenciju za svoje kompanije, pre svega za generisanje i uređivanje sadržaja, i da dve trećine smatra da je obuka glavna prepreka za veće usvajanje generativne veštačke inteligencije. Tako se stvara mogućnost za velike prodavce softvera i manje kompanije da osnaže i prodaju svoje proizvode preduzetnicama pružanjem ciljane obuke.

    Izveštaj, zasnovan na anketi više od 1.100 vlasnica preduzeća u 81 zemlji sa niskim i srednjim prihodima, procenjuje da je ukupno tržište za obezbeđivanje digitalnih alata za takve žene oko 30 milijardi dolara, piše Inc.

    Posao, preduzetnice, vizuelizacija, AI

    Posao, predzetnice (Unsplash)

    Kako preduzetnice vode svoje poslove?

    Ogromna većina ispitanika, skoro 93 posto, svakodnevno koristi internet za vođenje svog poslovanja. Kažu da su visoke cene usluga i opreme, uznemiravanje na mreži i nepouzdane mreže među njihovim najvećim problemima.

    Izveštaj podstiče kompanije koje se bave tehnologijom i digitalnim uslugama da razviju „iznijansiranije razumevanje lokalnih tržišta“, kao i specifičnih potreba žena preduzetnica. Obraćanje pažnje na lokalne potrebe i uslove moglo bi da pomogne kompanijama da uvedu svoje proizvode na nova tržišta na kojima veliki obim može da nadoknadi niske marže, navodi se u izveštaju.

    Ispitanice u anketi, 22 odsto njih, pristupa internetu putem pametnih telefona. WhatsApp je bila najčešće korišćena aplikacija, a slede je popularne društvene mreže. Izveštaj identifikuje priliku za rast u digitalnom plaćanju i prostoru e-trgovine jer manje od trećine ispitanika trenutno koristi mobilni novac i usluge digitalnog plaćanja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE