Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mihailo Obućina, MediGroup

    „Partnerstvom sa Konzilijumom učvrstili smo lidersku poziciju u Srbiji“

    „Strategija naše kompanije bazira se na organskom rastu i rastu putem akvizicija, sa ciljem da budemo prvi izbor za naše korisnike”, kaže za BIZLife Mihailo Obućina, direktor strategije i razvoja sistema MediGroup.

    Sistem MediGroup nastao je 2013. godine ujedinjenjem najuglednijih i najstarijih privatnih zdravstvenih ustanova. U susret desetogodišnjici uspešnog poslovanja, nedavno je formirano strateško partnerstvo sa Zavodom za laboratorijsku dijagnostiku „Konzilijum”. Koji su benefiti ovog udruživanja i koji je pravac daljih planova najvećeg privatnog zdravstvenog sistema, za BIZLife otkriva Mihailo Obućina, direktor strategije i razvoja sistema MediGroup.

    • Nedavno poslovno udruživanje Zavoda za laboratorijsku dijagnostiku „Konzilijum” i sistema MediGroup, kao jedno od najznačajnijih u privatnom zdravstvenom sistemu Srbije, obeležiće 2022. godinu. Kako biste opisali značaj ovog partnerstva?

    Udruživanjem sa Zavodom „Konzilijum”, liderom u oblasti laboratorijske dijagnostike, formirana je najveća i najbolja mreža laboratorija u zemlji, na 77 lokacija, čime je ostvaren jedan od strateških ciljeva sistema MediGroup.

    Pacijentima nudimo sveobuhvatnu uslugu, koja podrazumeva najširi spektar laboratorijskih analiza, dostupnost 24 časa, integraciju sa domovima zdravlja, opštom i specijalnom bolnicom, jedinstveni karton pacijenta na jednom mestu i druge pogodnosti.

    Kao jedina korporativno vođena privatna zdravstvena ustanova u Srbiji, težimo da se zajedno sa kompanijom razvijaju i naši zaposleni, zbog čega im pružamo različite benefite – od paketa zdravlja za celu porodicu do mogućnosti usavršavanja i napredovanja.

    • Strateško partnerstvo sa Zavodom „Konzilijum” došlo je kao kruna brojnih uspešnih aktivnosti u ovoj godini. Na koje ste poslovne poteze posebno ponosni?

    Pre svega, ponosni smo na realizaciju partnerstva sa „Konzilijumom”, imajući u vidu kompleksnost, značaj i veličinu oba sistema. Nedavno smo otvorili i dva doma zdravlja – osmi u Beogradu i prvi na jugu Srbije koji poseduje najsavremeniji dijagnostički centar, sa magnetnom rezonancom i CT skenerom. Nastojimo da kontinuirano ulažemo u novu opremu, o čemu svedoči novi uređaj za magnetnu rezonancu od 1,5 T u Opštoj bolnici. Istovremeno, usmereni smo i na ojačavanje IT infrastrukture i bezbednosti naših informacionih sistema.

    Mihailo Obućina, direktor strategije i razvoja sistema MediGroup

    Mihailo Obućina, direktor strategije i razvoja sistema MediGroup

    • Kako proširenje mreže ustanova utiče na poslovanje sistema MediGroup i njegovu lidersku poziciju u privatnom zdravstvu u Srbiji? Sa kakvim rezultatima završavate 2022. i ulazite u 2023. godinu?

    Iza nas je izazovan period, u kom su se potrebe pacijenata značajno menjale zbog virusa kovid 19, što je zahtevalo kontinualno prilagođavanje celog sistema MediGroup, koji čini više od 2000 ljudi. Uspeli smo da učvrstimo lidersku poziciju kao jedini privatni zdravstveni sistem koji je prisutan u najvećim gradovima Srbije – u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Subotici – sa mrežom laboratorija u čitavoj zemlji. Svakako, naš najveći uspeh je što smo preporuka naših pacijenata, čije je zadovoljstvo uvek najznačajnije priznanje za nas. Ponosni na to, u 2023. godinu ulazimo sa ambicijom da nastavimo rast i dalje ulaganje u kvalitet usluge, i pored makroekonomske neizvesnosti.

    • Ekspanzija je veliki deo poslovanja sistema MediGroup od njegovog osnivanja, 2013. godine. Kako se ove promene odražavaju na iskustvo pacijenta? O čemu je sve potrebno voditi računa prilikom donošenja odluke o potencijalnim partnerstvima?

    Veoma je izazovno držati fokus na ambicioznom rastu kompanije, uz istovremeno održavanje i unapređenje kvaliteta usluge. Mi imamo veoma širok spektar usluga, od laboratorijskih analiza, dijagnostike, primarne i sekundarne zdravstvene zaštite, do specijalizovanih bolnica, kao što su „Jevremova”, u oblasti vantelesne oplodnje, i Klinika „Miloš”, u oblasti oftalmologije. Težimo da unapređujemo korisničko iskustvo na nivou celog sistema, pri čemu moramo da zadržimo specifičnosti i posebnosti različitih delova kompanije. Zbog toga, pre nego što donesemo odluku o partnerstvu, prvo analiziramo da li delimo iste vrednosti i da li smo kompatibilni u pogledu reputacije, tj. da li druga strana prezentuje ono što se očekuje od sistema MediGroup.

    • Naredna godina je za MediGroup posebno važna jer će biti obeleženo deset godina uspešnog poslovanja. Koji su dugoročni planovi sistema MediGroup?

    Strategija naše kompanije se bazira na organskom rastu i rastu putem akvizicija, sa ciljem da budemo prvi izbor za naše korisnike.

    Naši dugoročni planovi fokusirani su na učvršćivanje liderske pozicije i podrazumevaju nastavak širenja mreže naših ustanova, nove greenfield investicije, nabavku i modernizaciju medicinske opreme, kao i digitalizaciju poslovanja.

    • Kao dugogodišnji direktor strategije i poslovnog razvoja u sistemu MediGroup, sa međunarodnim iskustvom u velikim kompanijama, šta smatrate ključnim za donošenje adekvatnih strateških odluka?

    Na prvom mestu je razumevanje tržišta i uočavanje aktuelnih i dugoročnih trendova, sa jedne strane, i kapaciteta i mogućnosti kompanije, sa druge strane. Zatim, definisanje ciljeva i pravaca strateškog razvoja na osnovu kvantitativne i kvalitativne analize, uz veliki fokus na upravljanje rizicima. Važno je istaći i da je odabir pravog tima od izuzetnog značaja za implementaciju strategije kompanije i realizaciju strateških projekata.

    Novogodišnji presek

    • Šta ste tokom ove, ekonomski turbulentne godine naučili o sebi i svom biznisu?

    O biznisu: vraćanje u realnost nakon perioda lako dostupnog i jeftinog kapitala, umerenost i održanje poslovanja u periodu neizvesnosti koji je pred nama, sa fokusom na robustan model poslovanja koji je otporan na eksterne promene.

    O sebi: da su izazovi, promene i nova iskustva ključni preduslovi za lični i profesionalni razvoj. Izlazak iz zone komfora i testiranje ličnih granica neophodni su kako bismo iskoristili svoj potencijal i dostigli svoj maksimum.

    • Kako ste odgovorili na izazove poskupljenja i manjka radne snage?

    Inflacija je ključna tema ove godine. To je naša nova realnost.

    Stoga, kad god je moguće, trudimo se da cene održavamo stabilnim, jer su nam visok nivo usluge i zadovoljstvo naših pacijenata na prvom mestu. U izazovnim vremenima nastojimo da nađemo i najbolja rešenja za naše zaposlene. Ulažemo velike napore kako bismo poboljšali uslove rada. Dajemo veliku šansu mladima i uveli smo internu akademiju da bismo ih što bolje uključili u posao. Svakako, po već ustaljenoj tradiciji, ulažemo u specijalizacije talentovanih kadrova.

    • Na šta ćete posebno obratiti pažnju pri kreiranju budžeta za 2023. godinu?

    Fokus će biti na održanju rasta kao našeg poslovnog modela, što je posebno izazovno u inflatornim okolnostima, sa spremnošću da iskoristimo povoljne prilike na tržištu, ukoliko se pojave.

    • Kakvu novogodišnju čestitku možete poslati svojim saradnicima i našim čitaocima?

    Dobro zdravlje i što manje poseta lekarima, osim odlaska na preventivne preglede, koje uvek preporučujem!

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE