Najavljen jedan od najiščekivanijih festivala 2025. godine: Otvorene prijave za Dane komunikacija

Proveren, sjajan, ali uvek netipičan – festival koji redefiniše granice kreativnosti i komunikacija otvara prijave za novo izdanje, a organizatori i ovoga puta pripremaju nešto sasvim novo i uzbudljivo. Nepreponovljiva atmosfera, vrhunski predavači, neprocenjiva iskustva i zavidna produkcija: novo izdanje popularnog festivala kreativnosti i komunikacija, Dani komunikacija, održaće se od 15. do 18. maja 2025. godine u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su i zvanično otvorene.

Tri uzbudljiva majska dana, posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama, biće ispunjena predavanjima vizionara svetske industrije, izuzetnih ljudi i kreativaca, dijalozima s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionicama, svečanim dodelama strukovnih nagrada, žurkama i nizom drugih sadržaja – uz iznenađenja na koja smo uz ovaj festival već navikli.

Dunja Ivana Balon, direktorka festivala Dani komunikacija

„Ponosni smo što se o Danima komunikacija govori u superlativima, pogotovo od onih koji su ga doživeli iz prve ruke“, izjavila je Dunja Ivana Balon, direktorka festivala i njegovog programa, kao i direktorka HURA-e i IAB-a Croatia, i dodala: „Zato vas nećemo mnogo ubeđivati, vidimo se na festivalu čiju je netipičnu energiju teško opisati, jer tamo sve postaje posebno…”
I 2025. godine ovaj festival priprema izvanredan izbor vrhunskih svetskih govornika i lidera koje u Hrvatsku dovodi iz svih krajeva sveta. Ipak, kreativnu zajednicu u Rovinj ne privlače (isključivo) važna imena, tvrde organizatori, poručujući da su Dani komunikacija danas sami po sebi sinonim za kvalitet u industriji. Festival je nadaleko poznat po tome što sa svojim učesnicima, uz jedinstvene edukativne sadržaje, uspešno ruši unapred postavljena očekivanja i otvara prostor slobode za kreativnu genijalnost i spektar ideja koje iz toga proizlaze.

Dani komunikacija – Beach afterparty, Foto: Borna Jakšić PIXSELL

Ovogodišnjeg festivalskog izdanja, najposećenijeg dosad, možete se podsetiti na linku, dok su prijave za učešće moguće na zvaničnoj stranici festivala, gde su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, kao i smeštaju u luksuznim hotelima Lone, Monte Mulini i Grand Park Hotelu u očaravajućem Rovinju, jednoj od najlepših evropskih destinacija. Ponuda za rane prijave i rezervacije važi do 20. januara. Kako se najveći deo ukupnih smeštajnih kapaciteta rasproda tokom prvih desetak dana, preporučuje se da svoje mesto obezbedite na vreme.

Prva lica ovogodišnjeg festivala, koja pariraju velikim svetskim događajima, biće predstavljena u januaru na konferenciji za medije. Do tada, rezervišite svoje mesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2025. godine.

Atmosfera Dana komunikacija, Foto: Borna Jakšić PIXSELL

O Danima komunikacija:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih događaja na svetu prema britanskom Association Excellence Awards-u, zahvaljujući svom out of the box pristupu, jedinstvenoj festivalskoj ponudi, visokokvalitetnoj produkciji i organizaciji. Novo izdanje festivala – poznatog po okupljanju ključnih predstavnika oglašivača, agencija, stručnjaka za odnose s javnošću, predstavnika medija i drugih profesionalaca iz komunikacione industrije – i sledećeg proleća u rovinjskom Loneu dočekaće sve one koji komunikacionu industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji združuje komunikacionu zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pronađite na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

Atmosfera Dana komunikacija, Foto: Vana Katančić

O organizatorima:

Hrvatsko udruženje komunikacijskih agencija (HURA) vodeće je strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e su neke od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak cele industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovore sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u okviru svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Evropskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku, a kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo je svetske mreže IAB Global Network.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delujući unutar Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u razvoju interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko tržište ovom akvizicijom postalo je bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i mrežu kontakata koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Dani komunikacija/HURA

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE