New Media Team – Petnaest godina kreativnosti i renesanse
New Media Team ove godine obeležava 15 godina rada, tokom kojih je agencija realizovala brojne projekte koji su postavili nove standarde u marketinškoj industriji. Od lansiranja brendova i inovativnih kampanja, do otvaranja privatne gimnazije, New Media Team nastavlja da podiže lestvicu u kreativnosti i integrisanoj komunikaciji. O svemu tome, ali i o ključnim trenucima, planovima i budućim izazovima – za BIZLife govori Zoran Slavujac, Marketing Communications Director agencije New Media Team.
- Ove godine New Media Team slavi 15 godina postojanja. Koji su trenuci ili projekti vama lično najviše obeležili dosadašnji rad u kompaniji?
Tokom cele ove godine prisećali smo se situacija i projekata koji su nas izgradili i kao ljude i kao profesionalce. Sve do sada je bilo dinamično, uzbudljivo i zaista veliko, u svakom smislu. U mojoj karijeri jedan od najznačajnijih trenutaka bio je početak saradnje sa kompanijom BAT, a to je ujedno bio veliki korak napred i prekretnica za celu agenciju. Nizali su se veliki klijenti u proteklih osam godina, koliko radim u NMT-u, ali sa posebnom emocijom bih istakao trenutak kada smo oformili Marcom sektor, koji vodim već tri godine. To je bio pečat mog pređašnjeg rada i svih integrisanih projekata koje smo kao tim realizovali. Danas mogu sa ponosom da kažem da imam sreću da sarađujem sa vrhunskim stručnjacima, kreativcima i divnim ljudima, ali i da su iza nas važni projekti – od istorijskog otvaranja Sava centra, kampanje povodom retrospektivne izložbe Marine Abramović, stotine slogana, vizuala, nejtiva, do višegodišnjih saradnji sa klijentima kao što su Diopta, Idea CG, H&M, Hogan i mnogi drugi.
- Koji su bili najvažniji projekti u 2024. godini i šta su doneli kompaniji?
Najlepše, ali i zasigurno najteže pitanje. Pored toga što je za NMT 2024. bila godina jubileja, ona je ujedno bila i poslovno najuspešnija. Kada govorimo o projektima koji su napravili izvanredne rezultate i kreirali neki širi impakt, izdvojio bih Amalfi Terrazzu, jer verujem da je to projekat o kojem svaki marketar sanja. Lansiranje sjajnog brenda, izuzetna kreativna platforma, saradnje sa važnim stejkholderima, uz celokupnu umetničku postavku koja je ostala kao jedinstveno nasleđe građanima i odličan zabavni program koji je trajao duže od mesec dana… i sve to paralelno u dve države, u Srbiji i Crnoj Gori. Zajedno, kao tim, pomerili smo lestvicu za nekoliko stepenika iznad, zahvaljujući tome što smo u procesu koji je trajao gotovo godinu dana mnogo učili, radili i u svakom smislu davali sve od sebe. Kao i u životu, kada nešto dobro uradite, uvek vam se otvaraju neka nova vrata i prilike. Tako je ovaj projekat rezultirao i otvaranjem kancelarije New Media Teama u Crnoj Gori i širenjem rada na ovom tržištu. Ove godine iza nas je ostao i višemesečni rad na otvaranju „Plave dvorane” Sava centra, rebrending Max striming platforme, a 2024. obeležile su i saradnje sa novim klijentima, među kojima su Pandora, Pernod Ricard Srbija, Delta Motors i drugi.
- U jesen godine koja je za nama, NMT je pokrenuo i još jedan veliki projekat – privatnu gimnaziju „The Merit School”. Koji su sledeći planovi u vezi sa školom?
Tako je, namerno sam pri nabrajanju najvažnijih postignuća iz 2024. godine za kraj ostavio najbitniji projekat agencije, sa Aleksandrom Radujko na čelu –otvaranje dugo planirane privatne gimnazije „The Merit School”. Ideja koja stoji iza ove obrazovne institucije jeste da se mladima pruži najkvalitetnije obrazovanje, ali i uvod u stvarni život i ovladavanje tzv. mekim veštinama, koje će im u budućnosti biti od neprocenjivog značaja. Ovo je projekat sa dugoročnim potencijalom, koji ćemo najbolje videti kada prve generacije stasaju u uspešne ljude i postanu deo Alumni kluba, čije je osnivanje u budućnosti jedan od krovnih ciljeva.
Toliko toga se desilo ne samo u ovoj godini nego i godinama koje su iza nas. Više nego što smo mogli i da poželimo, pa zbog toga rado citiram klijentkinju koja je u čestitki koju nam je uputila povodom 15 godina rada konstatovala da je ovo, definitivno, vreme naše kreativnosti i renesanse.
- Sve više radite na integrisanim projektima i spajanju kanala. Kako to pomaže da bolje komunicirate sa klijentima?
Verujem da tradicionalna jednokanalna komunikacija gotovo više i ne postoji, da je to uveliko napušten koncept. Integrisani projekti su lepota ovog posla, a kreiranje adekvatnog marketinškog miksa ne pomaže samo agenciji u saradnji sa klijentima, već na prvom mestu – brendovima i kompanijama u komunikaciji sa njihovom ciljnom grupom. Trudimo se da uvek odaberemo najbolje kanale, da kreiramo kampanje koje prate biznise klijenta i svrsishodno doprinose ispunjenju strateških ciljeva. Stoga, konstantno inoviramo kako bismo klijentima ponudili ne samo bolje i kreativnije rešenje nego i optimalnije raspolaganje budžetom. Tako smo u trećem kvartalu ove godine uveli i novu uslugu plasiranja sadržaja – multi-channel communication service.
- Šta ova usluga konkretno znači za klijente?
Ona je jedinstvena i kreirana sa ciljem da klijentima omogući da znatno preciznije prenesu svoju poruku, uz jasnije praćenje analitike i efikasnije trošenje budžeta. Ne postoji generički šablon po kojem MCC radi, već za svaku kampanju kreiramo jedinstven miks kanala i alata, kako bismo na najbolji način odgovorili na potrebe klijenta i sve to povezali sa pametnim oglašavanjem na digitalu i precizno targetiranom publikom.
- Veštačka inteligencija je sve prisutnija. Kako nalazite ravnotežu između njene upotrebe i ljudskog pristupa u komunikacijama?
Podržavam korišćenje svih alata koji omogućavaju da posao obavljamo što kvalitetnije, brže i lakše. Sa druge strane, ne mogu da zamislim postojanje komunikacija bez ljudi, tako da ne vidim mogućnost u zameni čoveka veštačkom inteligencijom, bar ne kada govorimo o radu u kreativnim industrijama. Inovacije su sjajna stvar dok god ih koristimo na pravi način i odgovorno.
- Kakvi su vam planovi za narednu godinu? Ima li ideja i posebnih ciljeva koje biste želeli da ostvarite?
Imajući u vidu da je poslednji kvartal u godini uvek izuzetno dinamičan, još uvek nismo pristupili detaljnijem razvijanju planova za sledeću godinu. Postoji već dosta potvrđenih projekata koji su pred nama, radujemo se lansiranju novih brendova i proizvoda koji nas očekuju, ali ako bih izdvajao jedan glavni cilj kojem stremimo, to je održavanje stabilnog i kontinuiranog trenda rasta agencije u pogledu kvaliteta koji pružamo, kadra koji negujemo, benefita koje stalno proširujemo, kao i ostvarenog profita.
- Posle 15 godina na tržištu, kako održavate motivaciju tima i dobre odnose sa klijentima u današnjem, izuzetno konkurentnom okruženju?
Verujem da činjenica da sa velikim brojem klijenata imamo decenijske saradnje najbolje govori u prilog uspešnog poslovanja i dobrih odnosa. Naravno, ništa od toga ne bi bilo moguće primarno bez dobre interne strukture i međusobnih odnosa. U samom imenu agencije nalazi se reč „tim”, a on nam je, zaista, na prvom mestu. Bez zadovoljnih ljudi – nema uspešnog posla. Pored međusobne podrške i dobre energije, gradimo motivaciju tima na brojnim benefitima – od internih i eksternih edukacija, privatnog zdravstvenog osiguranja, bonusa, dodatnih slobodnih dana do besplatnog srednjoškolskog obrazovanja za decu zaposlenih u okviru „The Merit Schoola”. Slušamo jedni druge i podržavamo se, a samo tako i možemo da nastavimo dalje da rastemo i volimo posao kojim se bavimo.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Jelena Todorović