Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Aleksandra Stojanović, MK Group

    ,,Ulaganjem u nove generacije slavimo budućnost“

    U godini velikog jubileja kompanija MK Group obavezala se da će za projekte društvene odgovornosti nastaviti da izdvaja milion evra godišnje. O aktivnostima koje će realizovati ove godine i programu „Podrška porodici”, po kome je kompanija prepoznata u javnosti, razgovarali smo sa Aleksandrom Stojanović, direktorkom Sektora korporativnih poslova kompanije MK Group.

    Aleksandra Stojanović, direktorka Sektora korporativnih poslova kompanije MK Group, ističe da se ova kompanija u protekle četiri decenije razvijala na porodičnim vrednostima. U godini jubileja, pod sloganom „Slavimo budućnost”, najavljuju društveno odgovorne projekte za nove generacije.

    Predstavili smo velike investicije koje je kompanija MK Group najavila u svom poslovanju. Kakvi su planovi kada je reč o ulaganju u društvenu odgovornost?

    ‒ Pored poslovnih rezultata, posvećenost društvenoj odgovornosti je ono što nas čini istinskim liderom. Kontinuirano se trudimo da budemo stabilan oslonac svim lokalnim zajednicama u kojima poslujemo i da gradimo javno-privatna partnerstva s ciljem realizacije projekata od šireg društvenog značaja. Kompanija MK Group je u proteklih pet godina realizovala više od 500 projekata i uložila pet miliona evra u brojne CSR aktivnosti. Ove godine obavezali smo se da ćemo nastaviti istim tempom i da ćemo godišnje izdvajati jedan milion evra za naš krovni program društvene odgovornosti „Podrška porodici”. Obeležavanje 40 godina poslovanja kompanije MK Group započelo je na najlepši način, darivanjem dece. U duhu slogana koji prati jubilej – „Slavimo budućnost” – kroz ulaganje u decu i mlade želimo da pružimo podršku novim generacijama, koje su budućnost regiona, jer verujemo da najbolje tek dolazi.

    Da li će svi projekti koje ste planirali u godini jubileja biti usmereni na decu?

    ‒ U ovoj godini doniraćemo milion evra za sve društveno odgovorne projekte u čijem su fokusu deca, mladi i podrška porodici. Ovogodišnje donacije od 600.000 evra, zajedno sa AIK Bankom, obezbedili smo za više od 20 vrtića u Srbiji, Crnoj Gori, Sloveniji i Hrvatskoj. Ove donacije usmerene su na decu uzrasta od jedne godine do šest godina i srećna sam što će mališani u čitavom regionu imati mogućnost za bolje, lepše i srećnije odrastanje. Pomenula bih i saradnju sa fondacijom SOS Dečija sela, za koju smo opredelili dodatnih 280.000 evra, a u okviru koje ćemo realizovati i otvaranje Materinskog doma. To je kuća koju je upravo kompanija MK Group izgradila za potrebe mladih. Sada je adaptirana i opremljena za rad u okviru Programa za majke i bebe, koji će pomagati trudnicama i porodiljama koje nemaju osnovne uslove za brigu o deci, kao ni podršku porodice ili partnera. Jedna od ključnih aktivnosti je i tradicionalno zimovanje za najbolje đake sa Kosova i Metohije, na koju smo posebno ponosni, a koju smo organizovali jedanaesti put, nakon pauze koja je usledila zbog pandemije.

    Sve pohvale za projekat donacije vrtićima. Koji vrtići u Srbiji će dobiti donacije i kojim kriterijumima ste se vodili u njihovom izboru?

    ‒ Na izboru vrtića radili smo u saradnji sa Ministarstvom prosvete i Kabinetom predsednice Vlade Republike Srbije, a sada smo u fazi preciziranja konkretnih namena, kako bi se svi radovi završili tokom leta. Naša želja bila je da to budu vrtići u onim lokalnim zajednicama u kojima poslujemo, i to ne samo u Srbiji već i u ostalim zemljama regiona u kojima smo prisutni. Mislim da je veoma važno da svojim primerom pokažemo da su briga i saradnja sa lokalnim zajednicama i ljudima sa kojima živimo i radimo od izuzetnog značaja. Za vrtiće u Srbiji namenili smo 200.000 evra, a jednake donacije, od po 25.000 evra, dobiće vrtići u Nišu, Raškoj, Golupcu, Novom Sadu, Bečeju, Vrbasu, Pećincima i Kovačici.

    Po svom društveno odgovornom programu „Podrška porodici” kompanija MK Group poznata je i van granice Srbije, u Hrvatskoj i Sloveniji, gde, takođe, posluje. Kako se rodila ideja za ovaj projekat?

    ‒ Porodične vrednosti i podrška porodici, kao i posvećenost deci i mladima, naši su strateški prioriteti kada je društvena odgovornost u pitanju. Program „Podrška porodici” zvanično je pokrenut pre sedam godina i započeo je kao interni projekat podrške zaposlenima koji se ostvare u ulozi roditelja.

    Aleksandar Kostić potpredsednik MK Group sa odborom direktora

    Aleksandar Kostić, potpredsednik MK Group, sa odborom direktora

    Do sada smo podržali 790 porodica i više od 1300 beba naših zaposlenih ukupnom sumom od 400.000 evra.

    Važno je da naglasim da ovaj program ne realizujemo samo u Srbiji, već i u svim zemljama regiona u kojima poslujemo. Upravo iz ovog internog projekta rodila se i želja da, pored podrške našim zaposlenima koji dobiju bebe, podržimo i porodice širom Jadranskog regiona. Porodica je bila i ostala stub društva i zato smo odlučili da program razvijemo eksterno kroz donacije koje su usmerene na decu i roditelje. Prošle godine program smo proširili na donacije koje smo realizovali u porodilištima, a ove godine izabrali smo vrtiće.

    Da li su i donacije porodilištima bile regionalni projekat? Koje je porodilište u Srbiji dobilo donaciju?

    ‒ Da, donacije porodilištima takođe su bile regionalni projekat, u okviru koga smo 700.000 evra donirali u sedam porodilišta regiona, u kojima se svake godine rodi oko 16 hiljada beba. U Srbiji smo, zajedno sa AIK Bankom, donirali 100.000 evra Bolnici za ginekologiju i akušerstvo KBC „Dr Dragiša Mišović”. Donacija je iskorišćena za nabavku najsavremenijeg laparoskopskog stuba, koji će se koristiti u različitim ginekološkim zahvatima. Posebnu primenu imaće u lečenju steriliteta, kako bi žene iz cele Srbije mogle da se ostvare u ulozi majke. Ovakvim aktivnostima naša kompanija doprinosi unapređenju uslova u našim porodilištima, ali i pruža izuzetan doprinos porodičnoj politici.

    Koliko se porodične vrednosti iz vašeg društveno odgovornog programa oslikavaju na vašu korporativnu kulturu?

    ‒ Kompanija MK Group razvijala se upravo na porodičnim vrednostima tokom ove četiri decenije. Ponosni smo na timsku kulturu koju gajimo u kompaniji, porodične vrednosti koje negujemo i podršku koju pružamo jedni drugima. Zato u godini jubileja slavimo budućnost uz društveno odgovorne projekte za nove generacije.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE