Ministarka ukazuje na „rodni disbalans“ u srpskom preduzetništvu
Ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije Tatjana Matić ocenila je da je preduzetništvo u Srbiji obeleženo „rodnim disbalansom“ i navela da je dvostruko više samozaposlenih muškaraca nego žena, te da je zato svaki ženski preduzetnički poduhvat, pogotovo u selu, ogroman uspeh.
„Žensko preduzetništvo na selu predstavlja poseban vid neustrašivosti. Zato je potreban poseban podstrek unapređenjem njihovih digitalnih kompetencija u funkciji plasmana, veće vidljivosti i povećanja prodaje njihovih proizvoda“, rekla je ona na dodeli sertifikata učesnicama radionice u okviru projekta „Unapređenje digitalnih kompetencija žena u ruralnim područjima“.
Istakla je da će nova znanja o korišćenju programa Eksel, o onlajn-prodaji i o promovisanju putem društvenih mreža, pomoći polaznicama ovog projekta da razviju svoje biznise po svojoj meri i u skladu sa svojim planovima.
Ministarka je podsetila da Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija od 2017. namenilo više od 70 miliona dinara za projekte i programe podrške razvoju digitalne pismenosti i kompetencija žena.
Projekat „Unapređenje digitalnih kompetencija žena u ruralnim područjima“ sprovela je Etno mreža uz podršku Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija u partnerstvu sa odabranim opštinama i Agencijom „UN Women“.
Tokom tri radionice obuku je prošla 21 žena iz Novog Pazara, Sombora, Odžaka, Кikinde, Sokobanje, Beograda, Pančeva, Inđije, Sremske Mitrovice, Čačka i Bele Palanke.
Izvor: Beta
Foto: Pixabay