Media Insights by Kliping: Koliko su DOMAĆE SERIJE promovisane u štampi?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Media Insights by Kliping: Koliko su DOMAĆE SERIJE promovisane u štampi?

    Prema podacima agencije za analizu i praćenje medija Kliping, tokom septembra je u dnevnoj štampi najviše oglašavana serija “Dinastija” koja se emituje na televiziji Pink.

    U poslednje vreme u Srbiji je zabeležen veliki broj domaćih serija, što je navelo agenciju Kliping da ekskluzivno za BIZLife portal izdvoje podatke o oglavanju ovih serija u dnevnoj štampi.

    Serija “Dinastija” je najviše oglašavana od četiri serije koje je agencija Kliping izdvojila, 16,47 odsto. Na drugom mestu se nalazi serija “Pevačica” koja je imala 9,24 odsto oglasnog prostora u štampi. Najmanje je oglašavana popularna serija “Igra sudbine” 1,41 odsto i “Kolo sreće” 0,80 odsto.

    Kada su u pitanju štampaniji mediji u kojima su se serije oglašavale, na prvom mestu je Alo, 16,55 odsto. U Kuriru je oglašeno 15,11 odsto ukupnih oglasa serija.

    Na trećem i četvrtom mestu nalaze se Blic i Objektiv sa 15,11 odsto i 14,39 odsto. U Informeru je oglašeno 12,95 odsto oglasa o domaćim serijama.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE