Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Marketing kolegijum #poweredbyHONOR: Strategija integrisanih komunikacija i dalje daje najbolje rezultate

    Jovana Mihajlović, menadžer marketinga u Autokomercu, za BIZLife Marketing kolegijum #poweredbyHONOR govori o efikasnim načinima da se plasira kreativno marketinško rešenje.

    Kako je tehnologija uticala na način na koji brendovi dolaze do publike? 

    Razvoj tehnologije u različitim segmentima i sektorima doveo je do toga da publika, tj. krajnji potrošač, ima gotovo nepregledan izvor informacija o različitim brendovima, proizvodima i uslugama u toku samo jednog dana na samo jednom kanalu. Sada je dovoljan „klik” i vaša poruka je plasirana željenoj ciljnoj grupi. Čini mi se da brendovi to koriste obilato i da često plasiraju informacije samo da bi one otišle u etar, a suštinski je ta informacija bitna samo za kompaniju interno, a ne i za krajnje potrošače.  

    Jovana Mihajlović, menadžer marketinga u Autokomercu

    Koji su izazovi uticaja tehnološkog razvoja na marketing? 

    Upravo pomenuta količina produkcije materijala i njihovo plasiranje velikom brzinom na veliki broj različitih kanala čini, pre svega, da potrošači budu prezasićeni informacijama i komunikacionim porukama. Posle nekoliko minuta „skrolanja” sve se polako stapa. Kada spusti telefon, potrošač je otupeo, ne zna šta je sve od reklama i promocija video. Mislim da to stvara najveći izazov, koji je ujedno i najteže prevazići, a to je kreativnost i razumevanje potrošačâ. To znači da više nije dovoljno ispaljivati korporativne komunikacione poruke koje su tako lepo smišljene tokom izrade školske strategije komunikacije. Vi danas morate da osetite kako, pre svega, vaš potrošač diše i šta želi, potom šta je vaš brend u srži i suštini, a onda pronaći zajedničko preklapanje i stvoriti jedinstvenu poruku plasiranu na jedan nov, kreativan način, koji će ostaviti utisak u moru svih drugih. Deluje prilično teško, zar ne?  

    Kada imate neki događaj, ukoliko vest o tome nije došla do vaših korisnika gotovo istog momenta dok se dešava, već po podne je bajata vest

    Jovana Mihajlović, menadžer marketinga u Autokomercu

    Na koji način će, po vašem sudu, veštačka inteligencija uticati na razvoj marketinških alata? 

    Mislim da će se ići u pravcu brzine, jer pomenuti razvoj tehnologije i različitih kanala komunikacije iziskuje brzinu protoka informacija. Kada imate neki događaj, ukoliko vest o tome nije došla do vaših korisnika gotovo istog momenta dok se dešava, već po podne je bajata vest. Stoga, mislim da će se razvijati marketinški alati koji će pomoći u brzini realizacije određenih zadataka.  

    Koje inovacije kod mobilne tehnologije vama najviše pomažu u svakodnevnim poslovnim obavezama? 

    S obzirom na to da kompanija Autokomerc ima i profil na Tiktoku, koji iziskuje veliku količinu materijala, meni, kao kreatoru sadržaja, kvalitet kamere i različite opcije snimanja i fotografisanja na mobilnom telefonu najviše znače. Tome dodajem i veliku memoriju, zahvaljujući kojoj mogu da čuvam, ali i delim sadržaj u visokim rezolucijama.  

    Jovana Mihajlović, menadžer marketinga u Autokomercu

    Kako vidite budućnost oblikovanja marketinških kampanja? Na koje komunikacione kanale treba posebno obratiti pažnju? 

    Bez mnogo razmišljanja, digitalni kanali komunikacije će još neki period biti u fokusu svake strategije komunikacije. A da bi oni dali dobar rezultat, potrebno je razmišljati i u pravcu ulaganja u dobru produkciju materijala za njih. Tu posebno izdvajam Instagram i Tiktok. Plan za narednu godinu jeste da se komunikacija kompanije Autokomerc i svih njenih ogranaka razvija upravo na ovim kanalima.  

    Međutim, ja duboko verujem da se klasični kanali komunikacije nisu ugasili i da se neće ugasiti. I dalje imamo dobar deo publike koji još uvek voli papir među prstima, kreativan OOH i radio-reklamu koja „ulazi u uši”, te tako strategija integrisanih komunikacija i dalje daje najbolje rezultate.  

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE