Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Marketing kolegijum #poweredbyHONOR: Veštačka inteligencija može pružiti detaljniji uvid u ponašanje gostiju

    Jelena Ninković, menadžer marketinga hotela Viceroy Kopaonik, za BIZLife Marketing kolegijum #poweredbyHONOR govori o automatizaciji posredstvom četbotova kao načinu na koji hotel može da kreira personalizovane informacije za goste i korisnike.

    Kako je tehnologija uticala na način na koji brendovi dolaze do publike? 

    Tehnologija značajno utiče na dolazak do publike hotela Viceroy Kopaonik Srbija, kao i komunikaciju sa njima. Uz pomoć digitalnih kanala, kao što su društvene mreže, veb-stranice i mobilne aplikacije, sada imamo mogućnost da direktno komuniciramo sa našim gostima, što nam omogućava da brzo delimo informacije o ponudama, događajima i uslugama hotela, kao i da odgovaramo na njihova pitanja i njihove komentare na efikasan način. 

    Jelena Ninković, menadžer marketinga hotela Viceroy Kopaonik

    Koji su izazovi uticaja tehnološkog razvoja na marketing? 

    Izazovi tehnološkog razvoja u marketingu hotela kao što je Viceroy na Kopaoniku uključuju stalno praćenje trendova u digitalnom marketingu i prilagođavanje naših strategija kako bismo ostali relevantni. Takođe, ključno je i kontinuirano usavršavanje zaposlenih u korišćenju tehnoloških alata i analizi podataka kako bismo donosili informisane odluke i optimizovali naše marketinške aktivnosti. 

    Na koji način će, po vašem sudu, veštačka inteligencija uticati na razvoj marketinških alata? 

    Veštačka inteligencija ima veliki potencijal da utiče na razvoj i budućnost marketinških alata. Može nam pomoći u personalizaciji ponuda i komunikaciji sa gostima, analizi podataka o preferencijama gostiju radi poboljšanja usluga, kao i u optimizaciji marketinških kampanja kroz automatizaciju procesa. Takođe, veštačka inteligencija može pružiti detaljniji uvid u ponašanje gostiju i pomoći nam da prilagodimo našu strategiju kako bismo postigli bolje rezultate. Na primer, robotski koristi veštačku inteligenciju i mogućnost razumevanja maternjeg jezika, te gosti mogu postavljati pitanja robotu o lokalnim atrakcijama, restoranima ili hotelskim uslugama, a od njega dobiti odgovore i preporuke. Ovo interaktivno iskustvo predstavlja inovativan način u hotelijerskoj industriji za poboljšanje komunikacije sa gostima. 

    Jelena Ninković, menadžer marketinga hotela Viceroy Kopaonik

    Koje inovacije kod mobilne tehnologije vama najviše pomažu u svakodnevnim poslovnim obavezama? 

    Kako sam zadužena za marketing hotela Viceroy Kopaonik Srbija, obavljanje svakodnevnih poslovnih obaveza olakšano mi je zahvaljujući inovacijama u mobilnoj tehnologiji, kao i mobilnim aplikacijama za upravljanje marketinškim kampanjama, analitiku i praćenje rezultata. Izuzetno je što nam mobilna tehnologija omogućava da brzo i kroz različite platforme odgovaramo na upite gostiju, pružajući im relevantne informacije za prijatan boravak u hotelu i na destinaciji.  

    Jelena Ninković, menadžer marketinga hotela Viceroy Kopaonik

    Kako vidite budućnost oblikovanja marketinških kampanja? Na koje komunikacione kanale treba posebno obratiti pažnju? 

    Budućnost oblikovanja marketinških kampanja hotela kao što je Viceroy Kopaonik Srbija može uključivati upotrebu proširene stvarnosti (AR) ili virtuelne stvarnosti (VR), kako bismo gostima pružili interaktivno iskustvo i dočarali atmosferu hotela i destinacije. Takođe, automatizacija putem četbotova može nam pomoći da brže odgovaramo na upite gostiju i pružimo im personalizovane informacije tokom celog procesa putovanja, od rezervacije do odlaska. Kada je reč o mobilnim tehnologijama, mnogi hoteli koriste aplikacije koje omogućavaju gostima da vrše mobilno plaćanje, izbegavajući potrebu za nošenjem gotovine ili kartica. 

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE