Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ikea,cene nameštaja

    Ikeina vanvremenska reklama o spavanju i danas primer PAMETNOG marketinga (FOTO)

    Jedan od više dokumentovanih neželjenih efekata pandemije Covid-19 je uticaj koji ona ima na naš san, sa situacijom koja se opisuje kao „oluja problema sa spavanjem“. Ovaj momenat pametno je iskoristila i kompanija Ikea.

    Naime, Ikeina reklamna kampanja od pre dve godine, koja se fokusira na prednosti dobrog spavanja i danas se može uzeti aktuelnom i primerom dobrog marketinga.

    Brend je pokrenuo prvi deo kampanje, sa TV spotom koji objašnjava kako nedostatak sna utiče na sposobnost da narednog dana funkcionišete normalno.

    Imali smo prilike da vidimo reklame sa serijom pametno dizajniranih postera na kojima se vide proizvodi kao što su energetska pića, kreme protiv starenja i vitaminski suplementi – svi su namenjeni da imitiraju efekte dobrog sna – ispunjene Ikea posteljinom repliciranje tečnosti, pilula i krema.

    Upečatljive vizuelne slike snimila je fotografkinja Amy Currell, koristeći velike modele predmeta koje je dizajnirao Andy Knight Ltd za smeštaj Ikeinih posteljina.

    Kampanja, o kojoj se i danas govori, pokazuju moć koju stari dobri poster može imati kada je dobro dizajniran, posebno kada se deli na društvenim mrežama.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE