
McDonald’s „lansirao“ UGG čizme inspirisane čiken nagetsima
McDonald’s je zahvaljujući saradnji sa poznatim australijskim brendom UGG napravio čizme inspirisane čiken nagetsima.
Nazvane Nuggies, ove čizme su dizajnirane su tako da podsećaju na omiljene hrskave pržene pileće komadiće, prenose mediji.
Čizme imaju lagan đon, zatim karakteristične UGG detalje na šavovima, od antilopa su i imaju utisnuti logotip Nuggies i McDonald’s na zadnjoj strani.
Da bi dodatak brze mode učinili još legendarnijim, UGG čizme će stižu u prepoznatljivom paketu slatko-kiselog sosa umesto karakterističnoj kutiji za cipele.
View this post on Instagram
Ipak ova serija je ograničena, pa je tako McDonald’s najavio da će poklanjati svega 50 pari Nuggiesa u Australiji, a zainteresovani imaju samo šest sati da se prijave.
View this post on Instagram
„Uzbuđeni smo što možemo da oživimo Nuggies kombinujući dva legendarna australijanska favorita koja su savršena “, rekla je viši menadžer brenda McDonald’s Liz Vhitbread u saopštenju za javnost.
Bilo još sličnih modnih rešenja
Nuggies nije jedini ovako inspirisan model, jer je i KFC izašao na modne piste 2020. godine.
KFC i Crocs su se udružili da bi predstavili cipelu od 89,99 dolara, koju su modni znalci odmah koristili na Nedelji mode u Njujorku.
Obuća je imala prepoznatljive KFC pruge sa odštampanim slikama pržene piletine i dodatne priveske za cipele sa mirisom piletine.
Ograničeno izdanje „Bucket Clog“, kako je tada nazvano debitovalo je na nogama popularne umetnice Me Love Me, koja je ove cipele sa platformom kombinovala sa kombinezonom sa šljokicama.
Kako izgleda kada se spoje različiti brendovi: Logo Youtube-a i Red Bull-a (FOTO)
Izvor: BIZLife
Foto: Unsplash, Pixabay