Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dynamic Life

    Priča o srpskom startapu: „Svi hoće da troše, a skoro niko neće da štedi. Zašto?“

    Piše: Nenad Obućina, idejni tvorac Dynamic Lifea

    Dynamic Life je obeležio moj život, a to iskustvo može da se opiše kao jedna prava odiseja, i po dinamici i po godinama trajanja.

    Iza svake inovacije krije se ideja koja je rezultat malo drugačijeg načina razmišljanja. Danas živimo u potrošačkom društvu – svi hoće da troše, a skoro niko neće da štedi. Zašto? Klasična štednja je proces koji dugo traje i zahteva veliko strpljenje, disciplinu i odricanje. Za većinu ljudi to baš i nije tako lako.

    U saradnji sa kompanijom Generali osiguranje, uspeli smo u tome da dizajniramo jedan potpuno nov, inovativan i, slobodno možemo reći, revolucionaran model štednje i osiguranja.

    Štednju smo pretvorili u opušten, interesantan i, pre svega, zabavan oblik štednje, koja se spontano sinhronizuje sa svakodnevnom potrošnjom, čineći da štednja tako postane deo našeg svakodnevnog života.

    Šta je to „lojalti štednja”?

    U današnjem svetu biznisa, gde je konkurencija među kompanijama sve veća, odvija se borba za svakog kupca. Lojalnost u ličnim odnosima sa drugim ljudima velika je vrlina. Ali lojalnost prema kompanijama ili brendovima prilikom kupovine velika je ekonomska vrednost. To je prava valuta, a mi smo pronašli inovativan način kako da, u saradnji sa našim partnerima, tu lojalnost monetizujemo i da je pretvorimo u novac.

    Stvorili smo jedan novi oblik štednje za lojalne potrošače, koji imaju priliku da kroz svakodnevnu potrošnju vremenom stvore značajnu štednju. Korisnik programa Dynamic Life, nakon svoje kupovine i potrošnje, kao privilegiju, dobija novac koji partneri Dynamic Lifea direktno uplaćuju na njegovu Dynamic Life štednu polisu. U ovom trenutku više od 80 partnera, brendova i kompanija prepoznalo je vrednost ovog društveno odgovornog projekta i odlučilo da na ovakav način investira u budućnost svojih kupaca, a samim tim, i u sopstvenu budućnost.

    Dynamic Life

    Dynamic Life

    Novi model štednje za lojalne potrošače istovremeno je i novi koncept životnog osiguranja, koji nudi potpuno novu vrstu štedne polise na tržištu – polise Dynamic Life, iza koje stoji Generali osiguranje, lider na srpskom tržištu životnog osiguranja. Dakle, nije u pitanju samo štednja. Sve vreme trajanja programa Dynamic Life korisnik je životno osiguran. Mnogi ljudi danas često imaju predrasude prema osiguranju, ali

     Dynamic Life je prva „pametna” polisa na svetu, dizajnirana na takav način da misli na korisnika, da svakodnevno radi u njegovu korist i da štedi novac umesto njega.

    Znajući da se vredne stvari ne mogu stvoriti preko noći, program traje 180 meseci. Najmanja mesečna premija je 2000 dinara, a najveća 8000 dinara.

    Ukoliko ljudi kroz „lojalti štednju” ostvare 2000 dinara mesečno, na kraju programa će imati ušteđeno 300.000 dinara, a sa 8000 dinara mesečno – imaće ušteđeno 1.200.000 dinara. Ovaj iznos zavisi od individualnih mogućnosti i ukupne potrošnje samih korisnika. Što više novca ljudi potroše, više novca će uštedeti. Ako korisnik želi, može već nakon treće godine da prekine program i podigne određeni novac koji mu u tom slučaju pripada. Sav taj ušteđen novac, koji korisnici programa mogu da podignu, ranije ili na kraju, kao nagradu za dugoročnu lojalnost – pružiće im potrebnu finansijsku stabilnost ili, ako žele, tim novcem mogu platiti deci školovanje, otići na neko egzotično putovanje itd.

    Kao prvi korak, treba otvoriti svoju polisu Dynamic Life, uplatiti aktivacioni iznos od samo 1000 din., što nije trošak, jer u celosti direktno ide na polisu, koja se tom prilikom aktivira. Ako neće, korisnik ne mora više da plati ni dinara.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE