Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    DIB Travel

    “Zašto glavom kroz zid kad možemo inovacijom?” INVESTICIJA zbog koje ovaj startap najavljuje ozbiljno širenje

    Poslovna putovanja postala su skoro neizbežna aktivnost u svakom poslu. U zavisnosti od pozicije i tipa posla koji obavljate, putovaćete manje ili više, ali jedno je sigurno: gotovo su svi bili na nekom poslovnom putovanju.

    Ali da li ste nekada razmišljali o tome kako izgleda organizacija biznis putovanja ili ste možda čak i sami organizovali isto?

    Onaj ko je u organizaciji poslovnog putovanja zna da taj proces ume da bude prilično stresan. Od načina putovanja, uklapanja budžeta I želja, smeštaja, hrane itd.

    Sve ovo u jednu uslugu spojio je švedsko-srpski startap DIB Travel. U pitanju je platforma koja digitalizuje proces organizacije poslovnih putovanja.

    “Celu našu ekipu pokreće zajednički cilj: uvođenjem inovacija težimo da u potpunosti reformišemo proces bukiranja putovanja, uz posebnu pažnju na održivi razvoj i očuvanje životne sredine”, kažu ispred kompanije za BIZlife.

    DIB Travel sada kreće sa, kako navode, ozbiljnim širenjem, zahvaljujući investiciji kompanije Trill invest u vrednosti od 6 miliona evra.

    DIB Travel

    DIB Travel

    DIB Travel: Kako je sve počelo?

    Kako navode iz kompanije, DIB Travel je nastao 2015 godine, a njihove osnivače je povezala velika ljubav prema putovanjima I ideja o digitalizaciji tada već uveliko zastarelih sistema bukiranja.

    “Ubrzo smo formirali tim koji deli istu viziju, pa se ona i ostvarila: danas se našom platformom koristi preko 500 kompanija u više od 20 zemalja”, navodi Marko Ljupković, Business Developer kompanije za BIZlife.

    Premda po svom načinu poslovanja liči na platformu za bukiranje putovanja, DIB Travel je zapravo one-stop-shop za sve servis koji su potrebni za jedno biznis putovanje.

    DIB Travel su prepoznale velike kompanije kao što su Booking.com, Expedia, Amadeus, Sixt, Avis i Hertz, koje su shvatile koliko je bitno da budu deo digitalizacije korporativnih putovanja i da je to apsolutna budućnost”, ističe Ljupković.

    Kako dodaje, osnovna razlika jeste što DIB Travel platforma omogućava korisnicima bukiranje kompletnog putovanja na jednom mestu – sasvim fina alternativa za više desetina otvorenih tabova na kompjuteru i traženje različitih ponuda.

    “Većina regionalnih kompanija u kojima su službena putovanja česta pojava imaju sopstvene pravilnike o putovanju, budžete itd. DIB Travel omogućava potpunu integraciju sa vašim pravilnikom o putovanju, bukiranje celog putovanja na jednom mestu, ali pruža i detaljan uvid u troškove i time čini ceo proces i lakšim i transparentnijim”.

    Na fotografiji s leva na desno: Igor Srdanović- Head of Product, Lucija Djurdjić- Finance Lead, Marko Ljupković- Business Developer

    Slični Booking-u I turističkoj agenciji, ali potpuno različiti

    Činjenica da ovaj švedsko-srpski startap podseća na Booking.com, slične sajtove za bukiranje avio karata, ali i na turističku agenciju, a zapravo nije niti jedno od ova tri, govori da su osnivači prilikom procesa osnivanja imali dosta posla da pronađu pravu meru razlikovanja.

    Igor Srdanović, Head of Product, ističe da je ključna reč “modernizacija procesa”.

    “Naš način poslovanja je rezultat potpune modernizacije procesa, do te mere da je bukiranje poslovnog putovanja nikada lakše, brže i transparentnije. Trenutno stanje sektora korporativnih putovanja u Srbiji i na Balkanu je uglavnom isto kao i pre 3 decenije: telefonski pozivi, razmena gomile mejlova i zastareli modeli korisničke podrške – sve to za jedno putovanje.”.

    On dodaje da digitalizacija ove vrste poslovanja donosi višestruku uštedu I to na vremenu zaposlenih I svakog sektora koji je uključen u proces, kao I uštedu novca. Iz kompanije DIB Travel navode I primer IT kompanije koja je za, kako navode, manje od godinu dana korišćenja platforme ostvarila zapanjujuće rezultate.

    „Trostruko smanjeno opterećenje za organizatore putovanja, zadovoljni zaposleni koji za 3 minuta samostalno bukiraju celokupno putovanje, jasan uvid u troškove, sva putovanja na samo jednoj fakturi i 30% uštede u novcu“, ističe Lucija Djurdjić, Finance Lead kompanije. 

    Ljudska ruka ipak – neizostavna

    Kako ističe za BIZLife, ovim načinom poslovanja I tehnologijom uspevaju da menjaju tržište. Ipak, svesni da je ljudska ruka neizostavan deo visokokvalitetne usluge, pogotovo na našem tržištu, kao I da sama tranzcija ka digitaliziciji zahteva odredjeno vreme i sjajan korisnički servis.

    Zbog toga je DIB Travel podrška na raspolaganju našim klijentima 24/7 , što je ključno kada su u pitanju nepredviđene situacije.

    Ono što ovu platformu izdvaja jeste upadljivo zelena boja. Simbolika je, kažu, tu od samog početka.

    Spomenuli smo da je DIB srpsko-švedski startap, a u Švedskoj je ideja o očuvanju životne sredine postala standard, dok se kod nas polako ustaljuje. Svesni smo da putovanja utiču na našu okolinu, pre svega zbog izduvnih gasova i energetskih izvora i zbog toga smo želeli da pronađemo najbolji način da neutrališemo loše efekte, nudeći konkretne načine da podignemo svest o važnosti ove teme, ali i da direktno utičemo na obnovu prirode. Iz tog razloga, kada birate let preko naše platforme, možete videti tačnu količinu emisija CO2 i izabrati što “zeleniji” let ili izabrati da platite našu eko-taksu koja se direktno investira u sertifikovane projekte koji su fokusirani na obnovu životne sredine”, kažu naši sagovornici.

    DIB Travel: Planovi za dalje – širenje i zapošljavanje

    Iako su za veoma kratko vreme postigli brojne rezultate, plan im je, ističu, značajno širenje.

    “Prodajno smo orijentisani globalno, a kancelarije imamo u Stokholmu, Beogradu a od skoro i Zagrebu i Kopenhagenu. Ove godine veliko poverenje ukazali su nam kompanija Trill Invest i gospodin Jan Ståhlberg investicijom koja će nam omogućiti da nastavimo dalje da razvijamo DIB Travel platformu, a u planu nam je i značajno širenje prodaje na Balkanu i u Evropi”.

    Takođe, fokus će im biti I na zapošljavanju novih talenata koji bi upotpunili rastuće potrebe kompanije.

    “Spremni smo da tržištu u potpunosti promenimo pogled na poslovno putovanje. Zašto ići glavom kroz zid kad možemo inovacijom?”

    Izvor: BIZLife

    Foto: Privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE