Dolce Vita u svakoj košulji

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Retke su domaće kompanije koje, i kada su u samom vrhu, ne prestaju da ulažu u najvrednije što imaju: svoje zaposlene i njihovo znanje, oslanjajući se sve vreme na strast u stvaranju i održavanju najviših standarda stila i odevanja, što je ono što kompaniju Roberto Baressi vodi od samog početka

    Ova mala porodična firma zaista je krenula od nule i stigla do vrha. Baš zato što su u kompaniji svi zapravo prijatelji, podrazumeva se da se u svakog od njih jednako ulaže. Pošto je leto vreme za pripremanje nove kolekcije, to je i najbolji trenutak za nova znanja i učenje iz iskustava eksperata. Svoju neizmernu strast prema podizanju standarda u svemu što radi kompanija Roberto Baressi ove godine pokazala je dovođenjem gospodina Roberta Inglesija na kratku ali vrlo jezgrovitu radionicu, kroz koju je jedan od najboljih svetskih konsultanata za izradu košulja po meri podelio svoja znanja i iskustva. Gostovanje renomiranog stručnjaka i radionica koju je održao Roberto Inglesi samo su potvrdili da Roberto Baressi svoje košulje šije na istom nivou kao i vodeći svetski brendovi.

    Visoki standardi podrazumevaju da svaki korak u izradi košulje ima jednaku važnost, što osigurava da košulja šivena po meri svaki put ispuni očekivanja korisnika.

    Ovakav pristup često je izazov za velike kompanije i serijsku proizvodnju, a upravo u tome leži snaga malih, porodičnih biznisa: posvećenost, stalna nova znanja i spremnost na inovacije.

    Ukratko, kada znate da proces i konačni proizvod mogu da se unaprede, dajete sve od sebe da svakodnevno budete bolji. I spremni ste da ulaganjem u sebe i sopstveno znanje stvarate bolje: okruženje, poslovanje, uslugu, vizuelni identitet, oglašavanje… Sve to ima jedan, konačan rezultat: vašu košulju po meri. Naravno, „mere” su razne: prezentacije i korporativne proslave, venčanja i posebne prilike, intervjui i nastupi, svakodnevni susreti i putovanja. Kroj svaki korisnik stvara za sebe.

    Na kraju, tim Roberto Baressi ponosno ističe: Mi ne pravimo najbolje košulje na svetu, iako svakodnevno tome stremimo. Ali ih nikada ne pravimo ni tek tako. Mi stvaramo košulje koje prate životni stil naših korisnika i tako zajedno stvaramo uspeh.


     Ko je Roberto Inglesi

    Iako u svetu mode ima mnogo stvaralaca sa impresivnim biografijama, Roberto Inglesi se i dalje izdvaja. Njegova profesionalna karijera traje već 50 godina, a njegove košulje nastajale su na četiri kontinenta, u čak jedanaest zemalja. Da biste tako dugo sijali na modnom nebu, neophodni su talenat, upornost i – strast. Upravo je strast prema specifičnom stvaralaštvu ono što je gospodina Inglesija pokretalo više od pet decenija. Rođen je u Firenci, glavnom gradu mode i umetnosti, a karijeru je započeo radeći za Roberto Cavalli. Istovremeno, s pohvalama je završio „Istituti Callegari” i nastavio da svoje ideje razvija kroz saradnju sa kompanijama Casharel, Pierre Cardin, Calvin Klein, Benetton, Armani i mnogim drugim.

    Svoj rad profilisao je kroz luksuzne košulje vrhunskog kvaliteta zasnovane na principima i kvalitetu izrade italijanskih majstora. Njegova veličina ogleda se u tome što već decenijama svoje znanje nesebično prenosi. Nakon evropske karijere, nastavio je dalje: na gigantskom azijskom tržištu postavio je i do vrha doveo izradu luksuznih košulja po meri, u skladu sa savremenim trendovima. Time je u Indiji, Pakistanu, Kini, Vijetnamu, Šri Lanki… utemeljio nove standarde, koje sva ova tržišta i dalje poštuju i prate. Istovremeno, po celom svetu drži predavanja, seminare i radionice na kojima svoje iskustvo predstavlja i deli, čime aktivno radi na održavanju kvaliteta i vrednosti u koje i sâm veruje. U prethodne dve decenije sve češće je konsultant vrhunskih luksuznih brendova. Njegovo mišljenje je ono što visokokvalitetne luksuzne košulje pretvara u brend. Od 2018. radi kao tehnički konsultant za luksuzne komade za Chanel i Hermes. Kako ističe, za takav uspeh neophodna je pažnja poklonjena svakom detalju i posvećenost savršenstvu.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE