Da li znate da H&M ima biznis sa POLOVNOM ODEĆOM? Upravo je stigao u još 20 zemalja
Švedska internet prodavnica polovnih proizvoda Sellpy, koja je u većinskom vlasništvu modnog giganta H&M, saopštila je da se otvara u još 20 evropskih zemalja.
Startap upravlja čitavim prodajnim procesom, od preuzimanja robe iz domova prodavaca, do fotografisanja, prodaje i otpreme. Ovim proširenjem internet prodavac će se naći na 24 tržišta, nakon što je prvi put pokrenut 2014. godine u Švedskoj.
Kompanija Sellpy je saopštila da je polovna odeća jedan od najbrže rastućih segmenata tržišta u modnoj industriji.
„Svaki kupljeni polovan komad odeće štedi resurse za našu planetu. Potražnja na našim novim tržištima za ovim proizvodima brzo raste„, rekao je šef za razvoj Gustav Vesman.
Kako potrošači postaju sve više svesni porekla i održivosti svoje odeće, modna industrija je pod lupom zbog podsticanja potrošačke kulture.
H&M grupa kupila je svoj prvi udeo u internet prodavcu Sellpy 2015. godine. Od tada, H&M je uložio više od 20 miliona evra u Sellpy i vlasnik je oko 70% kompanije.
Sellpy je saopštio da je putem njegove platforma ukupno prodato više od devet miliona odevnih predmeta.
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay