Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Coca-cola

    Coca-Cola ima novi ukus: Posle višnje i vanile stiže još jedno voće i dosta začina

    Kompanija Coca-Cola saopštila je da će uskoro predstaviti novo piće „Coca-Cola Spiced“ sa ukusom maline i začina, kako bi pokušala da privuče kupce koji u poslednje vreme preferiraju napitke sa egzotičnim ukusima.

    „Coca-Cola Spiced“, prema navodima kompanije, spaja stari ukus Coca-Cola sa novim dodacima i biće dostupan i u verziji bez šećera kada se za nekoliko nedelja pojavi u prodavnicama u SAD i Kanadi, prenosi CNN.

    „Prodaja aromatizovanih gaziranih pića, generalno gledano, već godinama raste brže od prodaje Coca-Cola, na šta utiče rastuća multikulturalna populacija u SAD“, rekao je urednik i izdavač časopisa Bevrage digest Duan Stenford.

    Prodaja tradicionalnog pića, one bez šećera i dijetalnog u 2022. godini u Severnoj Americi povećana je za samo jedan odsto, dok je tržište gazirane vode i sokova poraslo za tri odsto. Koka-kola ne dodaje često ukuse svojoj liniji pića, a prethodno je izbacila na tržište kolu sa ukusom višnje i vanile.

    Kompanija istražuje načine da uzbudi mlađe ljude, pa je 2022. godine lansirana Creations serija od osam ograničenih izdanja u ​​šarenim limenkama i bocama. Kompanija je eksperimentisala sa dodavanjem nagoveštaja kokosa, jagode, lubenice i drugih ukusa u piće.

    Svi Coca Cola ukusi

    Najnoviji primer, Coca-Cola Happy Tears, sadrži so i mineralne arome i biće prodavan samo preko TikTok-a 17. februara i samo u SAD i Velikoj Britaniji. A kakav je ukus Coca-Cola Spiced pića? Glavni ukus koji se primećuje je nagoveštaj maline. Poznata kompanija neće nabrojati začine koje je dodala jer pažljivo čuva svoje recepte, ali imaju ukus kao pojačane verzije začina u običnoj koka-koli.

    „Ako odete do prodavnica, videćete da je količina žestine porasla u ukusima, jer su se palete ukusa potrošača razvile. Shvatili smo da bi to mogla biti prilika za nas“, rekao je šef marketinga kompanije Coca-Cola u Severnoj Americi Šakir Moin u nedavnom intervjuu za Asošijeted pres.

    „Možemo li da pronađemo nešto što je već deo naše formule i da unesemo profil ukusa koji je zanimljiv, jedinstven i koji donosi sledeću generaciju potrošača?“

    Novi ukus se pridružuje listi eksperimenata kompanije koji su uključivali Coca-Cola đumbir, cimet, mango, jabuku i malinu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE