Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Uvodnik, Stefan Tošović

    Everyone is driven by something 

    Junski broj magazina BIZLife, gde vas ovoga puta čeka povećan broj strana (120), napravljen je dobrim delom na terenu. Ništa ne bih slagao ako bih rekao da je, između ostalog, stvaran bukvalno na stazi – na glatkim pistama Nacionalne vozačke akademije (NAVAK). Tu smo i ove godine, nastavljajući prepoznatljivu tradiciju, zajedno sa kompanijom Delta Motors, organizovali BMW BIZNIS LIGU.  

    Potpuno objektivno, osvrćući se na sadržaje koji treba da povežu vrednosti jednog medija, jedne kompanije i jedne poslovne zajednice, iznosim stav da se ovaj projekat, gde poslovni svet testira svoje menadžerske veštine vozeći raketno brze automobile, po precizno definisanim zadacima i pravilima, može nazvati vrhunskim i majstorskim potezom.  

    Iako nije reč o šahu, ali ni o dvočasovnom merenju reproduktivnih organa između konkurenta na stazi, BMW BIZNIS LIGA je, pre svega, pametan i koristan sadržaj. Najpre za same učesnike, koji stazu napuste sa najvrednijim poklonom kakav na bilo kom događaju mogu da dobiju – memorabilnim iskustvom. Takođe, i za kompaniju, koja potencijalne konzumente svojih proizvoda – nove sportske automobile – na najneposredniji način uveri u njihovu snagu. A potom i za nas, BIZLife, koji na jednom mestu dobijemo priliku da napravimo filmičan video-sadržaj, estetičan foto-sadržaj i zanimljiv tekstualni sadržaj. Sadržaj koji demistifikuje suštinu biznisa – rizik, reakciju, poverenje, suvozača/partnera, brzinu, pouzdanost – a dešava se i na stazi, za volanom, na koji dlanovi puštaju znoj. 

    Ali nije da se po takav sadržaj mora otići na automobilsku stazu čistu kao čaša i svedočiti adrenalinu koji izabrani predstavnici kompanija ne kriju pred ulazak u BMW. Ako govorimo o smislenom povezivanju tema koje u jednu celinu spajaju zadovoljstvo svih svojih aktera, onda na ovom mestu treba spomenuti Marketing kolegijum #poweredbyHONOR. Organizovali smo ga u hotelu „Metropol palas”, gde smo od znalaca iz oblasti marketinga, u sofisticiranom ambijentu, između ostalog, pokušali da doznamo treba li da se plašimo veštačke inteligencije, ili da sa njom postanemo prijatelji, ili nešto između prva dva. Kada i kako?  

    Priča o pronalaženju adekvatnog komunikacionog kanala za svoje potrošače i oblikovanju marketinških kampanja sve je samo nije jednačina sa jednom nepoznatom. Nepoznatog je napretek, zbog čega marketing verovatno i jeste zavodljiva kategorija, u kojoj nikada sa sigurnošću ne znaš u koji voz treba da uđeš. Ono što se može nazvati sigurnim, poprilično sigurnim, jeste da je u suštini svih starih i novih komunikacijskih kanala, zapravo, pravljenje zajednice, kreiranje kruga poverenja, stvaranje čvrstog oslonca. To je naš „drajv”. 

    Izvor: BIZLife Magazin/Stefan Tošović

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE