Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „30 ispod 30“, Mina Stanković: Sreća je biti okružen ljudima koji dele tvoj entuzijazam

    Mina Stanković radi na poziciji Brand Manager Tablets & Countlines u kompaniji Mondelēz International nešto više od godinu dana. Diplomirala je na Fakultetu organizacionih nauka, a još za vreme studiranja svoje prve korake u poslovnom svetu napravila je u kompaniji L’Oreal Balkan.

    Četiri godine kasnije, direktno iz beauty industrije prelazi u brzu i dinamičnu prehrambenu industriju, kako bi uz brend „Milka” testirala i dalje razvijala svoje veštine. Za sebe kaže da je energična, kreativna i neumorna kada su novi izazovi u pitanju.

    Mina Stanković, Mondelēz International

    • Zašto ste odlučili da živite i radite u Srbiji?

    Kockice su se uvek slagale tako da je sjajnih prilika za profesionalni razvoj u Srbiji i te kako bilo, te odlazak iz zemlje nikada nije ni bio na agendi. Uz to, rad u multinacionalnoj kompaniji sam po sebi nosi neku vrstu inostranog iskustva. A da budem iskrena, vrlo bih teško podnela da budem odvojena od svog kruga ljudi koji me čine srećnom.

    • Šta vas inspiriše i pokreće u vašem poslu?

    Pokreću me izazovni projekti, kroz čiju se realizaciju svaki put pokaže neka moja veština ili sposobnost za koju nisam ni znala da posedujem, ili nisam verovala da mogu – a onda, jednostavno, uspem. I tako ukrug, sa svakim novim projektom. Najveću inspiraciju, definitivno, pronalazim u kolegama i saradnicima. Sreća je biti okružen talentovanim i posvećenim ljudima koji dele tvoju strast i tvoj entuzijazam.

    • Koje su ključne veštine koje smatrate neophodnim za uspeh u vašoj oblasti?

    Kreativnost nam pomaže da ispričamo priču potrošačima tako da se oni povežu sa brendom, ali u isto vreme biti kreativan znači i naći rešenje za raznolike izazove. Analitičnost nam daje širu sliku u razumevanju biznisa i ne dozvoljava detaljima da promaknu. Adaptivnost je možda i najvažnija veština koju treba prigrliti, jer su promene, bilo na tržištu, u okviru organizacija, trendova i sl., neizbežan deo poslovanja.

    U životu nastojim da budem pre svega čovek, a onda i profesionalac

    • Koje su najvažnije lekcije koje ste naučili iz neuspeha?

    Što pre „pređemo na ti” sa neuspehom, shvatićemo da je on neizostavan deo kako posla tako i života i da ima jednu veliku svrhu – da nam pomogne da dalje rastemo i razvijamo se. Neuspeh nas uči da budemo otporniji i fleksibilniji, da brže učimo iz grešaka i da se ne plašimo preuzimanja rizika.

    • Koja je najvažnija stvar koju ste naučili od mentora?

    Imala sam ogromnu sreću da sam za mentore uvek imala neverovatne ljude, koji ne samo da su uspešni u svojim poslovima već su i sjajne i ostvarene osobe, koje su u svakom trenutku nesebično prenosile svoje znanje. Ono što je bilo zajedničko u radu sa svima i što smatram najvećom lekcijom jeste značaj integriteta – i to se odnosi ne samo na to kako se ponašamo u važnim situacijama već i u svakodnevnim interakcijama.

    Mina Stanković, Mondelēz International

    Mina Stanković, Mondelēz International

    • Koje su vaše najvažnije životne vrednosti i kako one utiču na vaše poslovne odluke?

    Iskrenost, uvek i u svakoj situaciji. Odgovornost prema sebi, kolegama, poslovnim saradnicima i prijateljima. Empatija, iako je sve manje ima među ljudima. U poslu, kao i u životu, nastojim da budem pre svega čovek, a onda i profesionalac u onome čime se bavim.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Stefan Jovanović i Zoran Rašić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE