Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „30 ispod 30“, Mila Dragić: Neuspeh?! Šta je to?

    Mila Dragić je rođena 1999. godine, u Novom Sadu. Završila je Gimnaziju „Jovan Jovanović Zmaj” – bilingvalno odeljenje (engleski jezik) prirodno-matematičkog smera, otvarajući put ka internacionalnoj perspektivi. Nakon srednje škole, upisala je ugostiteljski fakultet u Švajcarskoj.

    Osvajanjem priznanja „Honour Roll” studenta prve godine ispunila je svoj lični cilj, a onda, ipak, odlučila da svoje obrazovanje nastavi u Srbiji, na fakultetu Organizacionih nauka u Beogradu. Bio je to trenutak kada je, kao zrela osoba, počela da shvata prave vrednosti i tada postavlja prioritete u skladu sa svojim afinitetima, a to je da bude bliže porodici, prijateljima i da se posveti razvoju svoje zemlje. Diplomirala je 2023. godine, kao inženjerka organizacionih nauka, a trenutno je na master studijama za poslovni konsalting, takođe na FON-u.

    Trenutno je direktorka marketinga za renomirane hotele  hotel „Moskva” i restoran „Tchaikovsky” u Beogradu, hotel „Club A” na Kopaoniku, hotel „Tonanti” i „Koznik Lounge Bar” u Vrnjačkoj Banji.

    Mila Dragić, Hotel Moskva

    Pored toga, aktivno se bavi profesionalnim preponskim jahanjem, u kom je ostvarila značajne rezultate na državnom i međunarodnom nivou. Bila je prva, nakon 52 godine, u kategoriji juniora koja je predstavlja Srbiju na evropskom takmičenju u Italiji. Učestvovala je na šest balkanskih prvenstava i tri evropska prvenstva. Ljubav prema jahanju je nešto što je motiviše, istovremeno i opušta i pokreće, ali i, definitivno, zauzima veliki prostor u njenom srcu i svakodnevici.

    • Zašto ste odlučili da ostanete i radite u Srbiji i da li je ta odluka bila teška?

    Odluka je bila intuitivna i vrlo laka. Duboka povezanost sa porodicom i sa zemljom koju volim ubedljivo je prevagnula na tasu u odnosu na inostranstvo. Za godinu dana u Švajcarskoj upoznala sam druge kulture, stekla dosta prijatelja iz svih krajeva sveta, ali i shvatila da je naše formalno obrazovanje, u Srbiji, na zavidnom nivou i da upravo zato naša zemlja ima neprikosnovene kadrove u svim oblastima. Budući da potičem iz porodice uspešnih preduzetnika u Srbiji, uvek sam i znala da ću se vratiti kako bih doprinela njihovom naporu svojim stečenim znanjem. Pored toga, osećam dužnost i privilegiju da doprinosim razvoju zajednice u kojoj sam odrasla.

    • Kako održavate motivaciju i energiju u svom svakodnevnom radu?

    Kao direktorka marketinga, bavim se izuzetno kreativnim poslom, tako da i motivacija i energija dolaze same po sebi. Kada planiramo nove kampanje ili strategije, mnogo vremena provodim u „brainstormingu” sa svojim timom, istražujemo trendove, pokušavamo i sami da ih postavimo, tako da je dobra atmosfera uvek prisutna. Inspiraciju, takođe, crpim i iz aktivnosti kojima se bavim van radnog vremena, poput jahanja. Vreme provedeno u prirodi sa mojom kobilom pruža mi neophodnu dozu relaksacije, pomaže mi da se osvežim i oporavim od napornih radnih dana.

    Ali otkriću vam nešto važno: smatram da nije prirodno da sve vreme budemo motivisani, raspoloženi, energični i kreativni. Danima kada ove stvari izostanu – na scenu stupa disciplina. Kao takmičar, umem da se fokusiram i da se usredsredim, dobri rezultati su vrlo često rezultat dobre discipline.

    • Koje su najvažnije lekcije koje ste naučili iz neuspeha?

    Neuspeh?! Šta je to? Šalu na stranu, gledam „neuspehe” kao lekcije. I znate šta? Nežno prema sebi! Iako umem da budem vrlo samokritična, učim da kroz samopoštovanje sve eventualne neuspehe sagledam kao lekcije koje će me pripremiti za sledeći izazov i da, pre svega, iz nepovoljnih situacija izađem kao zrelija, mudrija i kompletnija osoba.

    • Kako se nosite sa stresom i pritiskom u poslu?

    Savet koji bih vam dala jeste da „razbijete” kompleksne zadatke na manje delove. Ja ovim pristupom postižem osećaj kontrole nad situacijom i eliminišem anksioznost zbog nesavladivih projekata. Budući da sam po prirodi organizovana osoba, pronalazim rešenja kroz pravljenje detaljne liste zadataka i razrađivanje planova akcije za svaki od njih.

    U MORU SAVREMENE TEHNOLOGIJE LJUDSKI PRISTUP SVE VIŠE DOBIJA NA VAŽNOST

    • Koje društvene mreže koristite?

    Profesionalno, fokusiram se na prisustvo na Fejsbuku, Instagramu i Linkedinu kako bih ciljano komunicirala sa publikom i ostvarila uspešne marketinške kampanje. Privatno sam prisutna na svim pomenutim društvenim platformama kako bih ostala povezana sa porodicom i prijateljima širom sveta. A iskreno ću vam reći, volim ponekad i besciljno da skrolujem kroz Pinterest. Oduševljavam se koliko su ljudi kreativni.

    • Kako vidite svoju industriju za pet godina?

    Mislim da će jedan od ključnih faktora biti upravo brzina tehnološkog razvoja koji smo maločas pomenuli. S obzirom na dinamičnu prirodu digitalnog marketinga, predviđanje tačnih trendova može biti izazovno, ali sam uzbuđena zbog očekivanih inovacija i svega što nam veštačka inteligencija donosi, ali moram da priznam da se na trenutak i uplašim.

    Mila Dragić, Hotel Moskva

    U moru savremene tehnologije personalizovan servis i pristup će dobijati sve više na važnosti, a tu glavnu ulogu, ipak, igra ljudski faktor. Alati nam pomažu da upoznamo svoje goste, prepoznamo njihove obrasce ponašanja i otkrijemo preferencije, ali kako ćemo na prikupljene informacije odreagovati – to je samo do nas. Zato, ipak, najviše verujem u nasmejan, zadovoljan i motivisan tim i smatram da će i za pet i za 50 godina to biti esencija uspeha svake industrije.

    • Koja je najvažnija stvar koju ste naučili od mentora?

    Moja velika privilegija je što je moj otac uspešan biznismen, od kog svakodnevno mnogo učim. Mentorstvo koje od njega dobijam podrazumeva ne samo prenos znanja i veština već i podršku u izgradnji samopouzdanja i svesti o sopstvenoj vrednosti. Naučio me je da verujem u sebe i svoju sposobnost da prevaziđem izazove na putu ka uspehu, pomogao mi je da izgradim unutrašnju snagu i utišam sve spoljne glasove kada je teško, te da sve odluke donosim samopouzdano, sa verom u proces. Od njega sam, takođe, naučila i disciplinu, za koju smo pomenuli da je ključna kada motivacija izostane.

    • Koje su ključne veštine koje smatrate neophodnim za uspeh u vašoj oblasti?

    Komunikacija – kao osnova uspeha, ne samo u mojoj već i u svakoj oblasti i u svakom odnosu. U marketingu, konkretno, pomaže i da ste kreativni, da imate sposobnost da mislite van okvira i da pronalazite inovativna rešenja. Takođe bih naglasila emocionalnu inteligenciju radi održavanja međuljudskih odnosa kako sa saradnicima, zaposlenima, tako i sa gostima. Imam dobre vesti: ovo se sve uči. 

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE