Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Suzan Vojcicki

    Izvršna direktorka YouTube-a se POVUKLA sa funkcije nakon 9 godina

    Izvršna direktorka YouTube-a Suzan Vojcicki povlači se nakon devet godina na toj funkciji. U postu na blogu, rekla je da je „odlučila da započne novo poglavlje fokusirano na porodicu, zdravlje i lične projekte prema koji je strastvena“.

    Jutjubov glavni proizvodni direktor, Nil Mohan, preuzeće mesto šefa video platforme u vlasništvu Gugla.

    „Vreme je pravo za mene i osećam se sposobnom da to uradim jer imamo neverovatan liderski tim na YouTube-u“, rekla je Vojcicki.

    Ona je dodala da će nastaviti da radi na YouTube-u u „kratkoročnom periodu” kako bi „podržala Nila i pomogla u tranziciji”.

    U svom blogu je pohvalila rad Mohanov rad na pokretanju YouTube TV-a, kao i vodeći YouTube Music, Premium i Shorts.

    Na poziv Sundara Pičaija, izvršnog direktora Google-ove matične firme Alphabet, Vojcicki je potvrdila da će „preuzeti savetodavnu ulogu u Google-u i Alphabet-u“.

    „Ovo će mi omogućiti da se osvrnem na svoja različita iskustva tokom godina kako bih ponudila savete i smernice za Google i portfolio kompanije Alphabet“, rekla je ona, piše BBC.

    Nasleđe

    Suzan Vojcicki se uključila u Google kada su osnivači, Sergej Brin i Lari Pejdž, otvorili radnju u garaži njenog doma u Silikonskoj dolini 1998. godine, postajući prvi marketing menadžer kompanije godinu dana kasnije.

    Zaposlena u Google-u skoro 25 godina, bila je među prvih 20 zaposlenih u tehnološkom gigantu – na listi 16.

    Tokom mandata na Youtube-u Vojcicki se suočila sa kritikama javnosti zbog načina na koji platforma postupa sa moderiranjem sadržaja, širenja dezinformacija i stalne zabrinutosti oko privatnosti dece.

    Organizacije za proveru činjenica širom sveta kažu da platforma ne čini dovoljno da spreči širenje dezinformacija na njoj.

    Kada se 2014. pridružila onlajn video platformi, dostigla je prekretnicu od milijardu korisnika. Trenutno ima 2,5 milijardi korisnika širom sveta – sa mnogim kreatorima YouTube-a, poznatijim kao jutjuberi, koji stvaraju profitabilne karijere pomoću svojih kanala.

    Džimi Donaldson, poznatiji kao Mr Beast, bio je YouTube-ov kreator sadržaja sa najvećom zaradom prošle godine.

    Mladi Amerikanac je 2022. godine zaradio 45 miliona funti bruto prihoda, više od bilo kog kreatora YouTube-a u istoriji platforme, prema nedavnim procenama magazina Forbs.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot YT

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE