Tomo Ricov za BIZLife: Mediji bi trebalo da budu korektor društva

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tomo Ricov

    Tomo Ricov za BIZLife: Mediji bi trebalo da budu korektor društva

    Još samo nekoliko dana ostalo je do početka najveće regionalne konferencije, Weekend Media Fastival – a, koji se ove godine po 15. put održava u Rovinju. Najavljen je veliki broj poznatih učesnika iz raznih industrija – od kreativnih i IT sve do muzike.

    O svemu što posetioce ove godine očekuje, ali i planovima za budućnost, razgovarali smo sa direktorom Festivala i programa, jednim od najpoznatijih event menadžera sa ovih prostora, Tomom Ricovim.

    • Jubilarno izdanje festivala Weekend.15 najavljujete heštegom #SAMODOĐI. Šta time poručujete?

    Želimo da kažemo da posetioci ne treba da brinu šta će biti na programu, jer će sigurno biti zadovoljni. Kao i sa zabavom. Nakon 15 godina, najvažnije da svi koji žele dođu do Rovinja, za ostalo ćemo se mi pobrinuti.

    • Jedan od ovogodišnjih gostiju festivala je i Yossi Melman, izraelski novinar, pisac i stručnjak za špijunska pitanja i izraelske tajne službe. Kako ste dogovorili s njime saradnju, o čemu će on govoriti na festivalu?

    Melman je jedan od najvećih stručnjaka za bezbednost i najbolji poznavalac Mosada, o kojem je napisao i nekoliko knjiga, velikih bestsellera. Govoriće o ulozi Mosada u kreiranju političke scene na Bliskom istoku i šire. Kako se trenutno prekrajaju interesne sfere, ne samo na Bliskom istoku, gde nekadašnji protivnici postaju saveznici, biće jako zanimljivo čuti što se zapravo događa.

    • Koga biste još izdvojili od gostiju ovogodišnjeg festivala, koje panele najavljujete kao one koji se ne smeju propustiti?

    Kako sam prilično učestvovao u kreiranju programa, nije mi lako izdvojiti, nisam ni stavljao temu za koju mislim da neće biti zanimljiva posetiocima. Ako ipak moram izdvojiti onda je to:

    Predavanje Saše Savića, vodećeg čoveka MediaComa, najveće medijske agencije na svetu. Najvažniji svetski advertising časopis Adweek proglasio ga je direktorom godine za 2021. Od njega ćemo čuti sve o aktuelnim svetskim komunikacijskim  trendovima.

    Predavanje Fabia Seidla, globalnog kreativnog direktora Mete (Facebook, Instagram, WhatsApp…) o tome kako uz pomoć kreativnosti možemo bolje koristiti tehnologiju.

    Predavanje Michaela Seldena, CEO-a najzanimljivije američke food tech kompanije Fineless Foods. Ta kompanija proizvodi morske proizvode uzgojene na zemlji. On će govoriti o tome da ono što ćemo jesti za dvadesetak godina će se drastično razlikovati od današnjih prehrambenih navika.

    Saznat ćemo i sve o Web 3.0., fact checkingu, oglašavanju u gamingu, humoru u regionu, kako publici biti relevantan decenijama, vodimo li još uvek bitke naših baka kad su ženska prava u pitanju,

    • Poslednjih godina veoma često govorimo o kulturi otkazivanja. Koji je vaš stav o tome?

    Smatram da je otišla predaleko, voleo bih da Stonesi ponovno sviraju Brown Sugar na koncertima i da se ne uklanjaju Meštrovićevi kipovi Indijanaca u Chicagu.

    • Kao direktor festivala koji, između ostalog, analizira i našu medijsku stvarnost, kako ocenjujete tu stvarnost? Šta mislite o domaćim medijima, posebno online, na današnji dan?

    Dosta sam kritičan prema našoj medijskoj stvarnosti, posebno u regiji. Mediji bi trebalo da budu korektor društva, neki to uspešno rade, drugi grabe prema senzacionalizmu. Znam da je teško biti odgovoran i profitabilan.

    • Koja je tajna uspjeha i dugovječnosti vašeg Festivala?

    Tajna je u odličnom Weekend timu. Previše je ljudi da bi ih sve nabrojao.

    • Poznato je da se na Weekendu u Rovinju i jako dobro zabavlja. Jesu li svi ti vaši paneli samo izgovor za dobru žurku?

    Prepune dvorane demantiraju tu tezu. Istina je da se na Weekendu posetioci dobro zabave na koncertima i žurkama, međutim i oni služe glavnom cilju festivala – druženju i networkingu. U ovih 15 godina se toliko medijskih i drugih poslova dogovorila baš u Rovinju da više ne znam ni nabrojati.

    • Kakvim vidite Weekend Media Festival za 15 godina?

    Sličan današnjem, kvalitetno druženje u opuštenoj atmosferi, uz pametne sagovornike i stalne inovacije. Bićemo dosta stariji i nadam se pametniji, a nove generacije će nametnuti trendove.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Weekend Media Fastival

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE