Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Reklama "Majko, Srbija zove"

    „Majko, Srbija zove“: Promo spot koji predstavlja domaću reprezentaciju (VIDEO)

    Svetsko fudbalsko prvenstvo u Kataru se približava, a tim povodom Mozzart je objavio reklamu u kojoj orao okuplja srpsku reprezentaciju iz različitih zemalja za čije klubove naši fudbaleri igraju.

    Reklama odiše patriotizmom, ali i snažnom simbolikom, kako su primetili korisnici društvenih mreža. Spot u 2 minuta i 54 sekundi predstavlja Srbiju i članove reprezentacije, koji se rado odazivaju pozivu svoje zemlje, na jedinstven način.

    Poznato je da je dvoglavi orao državni simbol, koji krasi srpsku zastavu. U reklami orao kreće sa planine Tara, koja je dom retkih vrsta ptica kao što su suri orao i orao zmijar.

    Prva zemlja u koju ptica iz Srbije stiže je Holandija. Pri sletanju u Amesterdam poziva Dušana Tadića, Ajaksovog fudbalera, koga zatiče dok džogira. Nakon toga širi krila i leti na Mediteran po Filipa Kostića, Juventusovog igrača. Kostić sa jahte skače u vodu i kreće put Katara. Sledeća destinacija je Firenca, Italija, gde orao zatiče Nikolu Milenkovića, igrača Fiorentine, kako pije kafu u lokalnom kafiću. On ustaje i prilazi motoru kako bi krenuo na mesto susreta svih fudbalera.

    Nakon toga orao stiže u Rim u trenutku kada Sergej Milinković – Savić, igrač Lacija, baca novčić u Fontanu di Trevi. Ptica potom kreće na put do Španije, gde fudbaler Sevilje Nemanja Gudelj daje autogram potpisujući fudbalsku loptu.

    Reklama „Majko, Srbija zove“ i patriotizam

    Na kraju orao dolazi u Veliku Britaniju, u London. Tu je Aleksandar Mitrović, fudbaler kluba Fulam, koji gleda TV, a u tome ga prekida ptica koja sleće na njegovu terasu. Mitrović uzima torbu i prilazi majci koja ga pita gde će.

    „Majko, Srbija zove“, odgovara on i grli majku.

    Mitrovićeve reči majci su iskorišćene za naziv spota.

    Naposletku se orao pojavljuje u Kataru gde preleće pustinju da bi došao do cilja, tj. fubalskog stadiona na kom su okupljeni naši reprezentativci. Oni se pripremaju da izađu na teren na kom se pojavljuje selektor Dragan Stojković sa orlom na ramenu. U trenutku njihovog izlaska čuje se srpska patriotska pesma „Marširala kralja Petra garda“, koja u spotu nosi  simboliku, baš kao i orao.

    Srbija, zastava (Pixabay)

    Srbija, zastava (Pixabay)

    „Boj se bije, bije, zastava se vije za slobodu Srbije“, reči su pomenute numere koje odjekuju u videu.

    Mozzart, koji je uradio spot, osvrnuo se na srpsku reprezentaciju i opisao njene članove da funckionišu kao jedno, odnosno kao pravi tim koji ima igra svim srcem za svoju zemlju, Srbiju.

    „Tim – to nikad nije 11 najboljih igrača, već 11 igrača koji najbolje funkcionišu zajedno. A reprezentacija? To vam je nivo iznad – 20 i kusur igrača koji dišu istim plućima, koji osećaju za šta igraju, koji se naježe kad počne himna, koje sedenje na klupi ne žulja, već motiviše. Srbija konačno ima i tim i reprezentaciju“, navodi se u opisu spota.

    Kakve komentare je izazvao spot za Svetsko prvenstvo u fudbalu?

    Spot, pesma i cela priča pokrenula je mnogo emocija kod publike na Youtube-u. Mnogi su komentarisali kako je video kod njih izazvao nacionalni ponos budući da je prema njihovim rečima veoma patriotski i emotivan.

    „Tako inspirativno da se naježiš“, poručio je jedan korisnik Jutjuba.

    „Spot je fenomenalno osmišljen. Dok sam ga gledao, emocije su me pucale samo tako“, naveo je drugi.

    „Verovatno i najbolja srpska reklama ikada“, zaključio je treći.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot YT, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE