Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Više od 100.000 letećih drugara u domovima širom Srbije

    Šestočlana grupa Leteće družine, Buca Bumbar, Vili Konjic, Bela Leptirić, Lara Bubamara, Seka Senica i Zeba Štiglić, razgalila je srca mnoge dece, sudeći po tome da je 100.000 ovih plišanaca u njihovim domovima širom Srbije. Nema u to sumnje, otkrivanje i igranje sa novim igračkama je uzbudljivo, i za decu i za odrasle.

     

    U današnjem svetu igračaka roditelji i deca imaju toliko opcija da izbor može da postane zahtevan. Zato je Mercator-S, u svim IDEA prodavnicama, Roda marketima i Mercator hipermarketima, za najmlađe ponudio plišane igračke pune boja i kreativnosti, dovoljno vredne da im kupci posvete novac, vreme i životni prostor. Igranje sa igračkama je svakodnevni deo porodičnog života, pa je deci, pored pažljivo birane družine, ponuđen i album za sličice koji ih na zabavan i interaktivan način uči sve o prirodi oko nas. Pored edukativnog sadržaja, kroz segment albuma „Uradi sam“ najmlađi su dobili korisne savete za zanimljive eksperimente i zabavu u društvu, a to je za decu i najvažnije.

     

    „Vodili smo se idejom da najmlađima ponudimo igračke koje će im probuditi maštu i angažovati decu kroz puno zanimljivih informacija o živim bićima na planeti, čak i onim sićušnim koja iznad glave žive, ispod nogu mile, iza drveća se viju i ispod kamenja kriju, a koja su toliko značajna za očuvanje ekosistema. To su igračke koje kod dece razvijaju saosećanje i brigu o drugima, pozitivnu socijalnu interakciju i kreativnost. O tome da li su im se dopale mislim da najbolje pokazuje rekordan broj prodatih igračaka u ovakvim i sličnim programima”, rekla je Jelena Mitrović, direktorka Instore komunikacija u Mercator-S.

     

    Sigurni smo da je leteća družina podsetila roditelje na detinjstvo i vratila uspomene na zabavna vremena koja su proveli u igri. Zajedno sa decom, i roditelji su imali priliku da opet postanu to dete koje se raduje zajedno sa svojim klincima. Sigurno je to jedan od najvažnijih razloga zašto je ova družina zabeležila milion pregleda na Youtube platformi i što su i zaposleni u ovim prodavnicama uživali u projektu „Leteće družine”.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE