„Uspeh nije nužno koliko novca imaš“: Evo kako ga Mark Kuban definiše
Mark Kuban kaže da njegova neto vrednost nije ono što ga čini uspešnim, već njegova sposobnost da ostane fokusiran na obavljanje posla svakog dana.
„Uspeh nije nužno koliko novca imate“, rekao je Kuban nedavno za LinkedIn-ov podkast „The Path“.
Prema njegovim rečima, uspeh je samo postavljanje cilja i mogućnost da se svakog jutra probudite osećajući se zaista dobro zbog onoga što ste postigli.
Kuban, preduzetnik i zvezda ABC-jevog „Shark Tank“, ima neto vrednost od 5,1 milijardu dolara, prema Forbsu. Kako izgleda biti bogat osetio je prvi put sa 32 godine, kada je prodao svoj prvi posao – softversku kompaniju pod nazivom MicroSolutions – kompaniji CompuServe za 6 miliona dolara. Postao je milijarder osam godina kasnije kada je svoju kompaniju Broadcast.com prodao Yahoo-u za 5,7 milijardi dolara.
Možda bi bilo lakše umanjiti važnost novca kada ga imate mnogo, ali Kuban je više puta istakao da bi bio jednako srećan i bez svojih finansijskih sredstava. On bi „sigurno“ bio zadovoljan sa 1 odsto svoje neto vrednosti da ima svoju „istu porodicu i sve“, rekao je za CBS u januaru.
Američki san
To je možda dobra vest za ambiciozne preduzetnike, od kojih mnogi vide san o bogaćenju kao sve više nedostižan usred visokog nivoa inflacije.
Američki vlasnici malih preduzeća čak su razvili novu definiciju „američkog sna“, koja je više usredsređena na sreću i strast nego na standardne markere bogatstva kao što je vlasništvo nad kućom, prema nedavnom istraživanju GoDaddy.
Kubanov najnoviji startap, onlajn apoteka Cost Plus Drugs, namerno je izgrađen oko društvenog uticaja umesto da privlači kupce da bi uzeo svaki cent, rekao je prošle godine u podcastu „Re:Thinking“.
„Ako imam 25 godina i ponovo ovo radim, verovatno razmišljam: ’U redu, šta mogu da uradim da bih stekao?‘“, rekao je Kuban.
Međutim, sada je njegov proces donošenja odluka potpuno drugačiji, piše CNBC Make It.
,,Ako možete da se budite svako jutro nasmejani i uzbuđeni zbog dana, uspeli ste“, zaključio je on na podkastu na LinkedIn-u.
Izvor: BIZLife
Foto: Screenshot YT