Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kompanija, posao, motivaciono pismo

    Bivši regruter u Google-u: Ovo su tri zelene zastavice za CV kandidata

    Regruteri koji zapošljavaju su zauzeti ljudi. Poznato je da troše vrlo malo vremena na svaki CV, koji pogledaju, kako bi odlučili da li će kandidat ući u uži krug.

    „Moj savet bi bio da optimizujete CV za gledanje u 10 sekundi“, kazao je Nolan Čerč, koji je radio na akviziciji talenata u kompanijama kao što su Google i DoorDash i koji je trenutno izvršni direktor tržišta talenata Continuum. To je možda jedini način na koji regruteri na kraju odlučuju.

    Međutim, postoje elementi koje možete uključiti, koji će vas istaći, poput sažetih tačaka i jezika koji odražava ono što je u opisu posla. Evo tri zelene zastave koje za Črča signaliziraju da ste dobar kandidat.

    Regruteri, CV

    Regruteri, CV (Pexels)

    Radno iskustvo i CV

    Prošlo radno iskustvo dolazi u obzir kada regruteri odluče da li biste mogli dobro da se uklopite ili ne.

    Za Čerč, to znači „rad sa kompanijama koje su analogne vašoj ili za koje se samo zna da proizvode talenat. Ako se prijavljujete za posao u marketinškoj firmi i radili ste u drugim marketinškim kompanijama, uključite to. Ako ste radili u svetski poznatoj kompaniji kojom su ljudi oko vas stalno impresionirani, bez obzira na to da li je u vašoj nameravanoj industriji, navedite je.

    Posao, CV

    Posao, CV (Pexels)

    Kvantifikovani primeri vaših dostignuća

    Još jedan ključni element za impresioniranje regruta, koji zapošljava, jeste da uključite brojeve koji daju jasan osećaj vaših dostignuća na poslu.

    „Ako ste prodavac, želim da vidim koliki je procenat vašeg cilja svakog kvartala. A ako niste prodavac, možete li da artikulišete povećanje prihoda ili merljiv poslovni uticaj?“, istakao je Čerč.

    Možete li da navedete konkretne primere, ako radite u marketingu, kako ste pomogli da se poveća broj pratilaca kompanije na društvenim mrežama? Ako upravljate timom dizajnera, možete li kvantifikovati broj projekata koje ste uspešno vodili?

    „Čak i ako se bavite inženjeringom, možete da kažete kako ste pomogli klijentima, to je veoma pozitivno“, zaključio je on.

    Posao

    Posao (Freepik)

    Odeljak za interesovanja

    Konačno, Črč voli da vidi interese ljudi.

    „Volim bivše sportiste. Volim ljude koji se bave triatlonom. Volim roditelje. Volim ljude koji imaju strast u životu za bilo šta“, otkrio je.

    On preporučuje da stavite kratak odeljak na samom dnu biografije pod nazivom „interesovanja“ ili „interesovanja van posla“ sa jednim redom koji navodi tri do pet stvari u životu koje vas zanimaju, piše CNBC Make It.

    ,,Ako se zabrinite za nešto, to mi govori da imate potencijal da se zabrinite za svoj rad“, kazao je.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels, Freepik

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE