UNICEF-ov humanitarni Fer plej turnir u basketu- prikupljeno oko 2, 2 miliona RSD

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    UNICEF-ov humanitarni Fer plej turnir u basketu- prikupljeno oko 2, 2 miliona RSD

    UNICEF-ov tradicionalni Fer-plej turnir u basketu održan je tokom ovog vikenda u Comtrade sport i event centru u Beogradu.  

    Na turniru je učestvovalo 29 timova iz korporativnog sektora. Od kotizacija kompanija prikupljeno je 2.190.000 dinara. Sredstva su namenjena za dalji razvoj programa „Unapređenje mentalnog zdravlja dece i mladih“ koji UNICEF sa partnerima sprovodi u Srbiji.

    Timovi mnogih kompanija pokazali su košarkaške veštine, fer plej, timski duh i zadovoljstvo što kroz ovakvu vrstu aktivnosti jačaju i svoju korporativnu kulturu.

    Sredstva su namenjena za dalji razvoj programa „Unapređenje mentalnog zdravlja dece i mladih“  koji UNICEF sa partnerima sprovodi u Srbiji.

    Basket timovi kompanija: Imlek, OTP banka, SAGA, L Oreal Balkan, Brose, Delta fondacija, RNIDS, SBB, Comtrade, Mercata VT, ProCredit banka, Nordeus, Yettel, NIS, Lotus Flare, Zuhlke Engineering, Robert Bosch, Asee, Mad Head Games, Things Solver, Institut za javno zdravlje Srbije „Dr. Milan Jovanović Batut“, pokazali su košarkaške veštine, fer plej, timski duh i zadovoljstvo što kroz ovakvu vrstu aktivnosti jačaju i svoju korporativnu kulturu.

    Sredstva su namenjena za dalji razvoj programa „Unapređenje mentalnog zdravlja dece i mladih“  koji UNICEF sa partnerima sprovodi u Srbiji.

    Kompanija Comtrade je bila domaćin turnira i podržala organizacju ovog sportskog događaja.

    “Kao član poslovnog saveta UNICEF-a, imam cast ali i odgovornost da poslovni svet naseg drustva uključim u rešavanje najhitnijih problema dece i mladih u našoj zemlji. Fer-plej turnir u basketu, koji je proteklog vikenda održan u Comtrade sport centru u Beogradu, je dokaz da biznis može i želi da bude deo podrške unapređenja mentalnog zdravlja dece i mladih. Čak 29 timova iz Beograda, ili 50 timova uključujući i turnir u Novom Sadu, je svojim ućešćem doniralo značajna sredstva, ali ne bih da zanemarimo i njihovo utrošeno vreme, dobru nameru i lepu energiju koju su doneli sa sobom. Ispred UNICEF-a želim da im kažem veliko hvala, a ispred Comtrade Group-a da je bilo zadovoljstvo biti njihov domaćin. Pobedniku turnira čestitam na zasluženoj pobedi, iako smo svi složni da su naši najveći pobednici deca i mladi kojima je ova pomoć potrebna i zbog kojih smo svi bili tu prethodnog vikenda” rekla je Anja Aleksić, članica poslovnog saveta UNICEF-a ispred kompanije Comtrade.

    Podršku turniru je obezbedila i kompaija VODAVODA. Na turniru su bili i fizioterapeuti ordinacije Pro Fizikal.

    Pobednik turnira u Beogradu je kompanija NIS. Drugo mesto je pripalo Yettel-u, a treće mesto je zauzela kompanija Saga.  Fer Plej nagrada je dodeljena kompaniji Mad Head Games, čiji su igrači napravili najmanje faulova i imali podršku članova porodica koji su prikazali fer navijanje i podršku turniru.

    Tradicionalni UNICEF-ov turnir

    UNICEF-ov Fer plej turnir je tradicionalna sportska aktivnost koja okuplja poslovnu zajednicu u Srbiji da bi svojim učešćem podržali programe za decu i mlade koje sprovodi UNICEF u Srbiji.

    „Basket turniri u Novom Sadu i Beogradu koji su održani tokom septembra meseca pokazali su da je poslovna zajednica u Srbiji spremna da učestvuje u sportskim aktivnostima koje imaju plemenit cilj. Zahvaljujem svim učesnicima na turniru, kompaniji Comtrade Group koja je za nas otvorila vrata svog sportskog centra i ugostila basket timove, kao i kompaniji VodaVoda koja je tradicionalni partner UNICEF-ovih sportskih događaja. Cilj svih nas je da zajedno podržimo mlade ljude i omogućimo efikasne usluge koje će im pomoći da se suoče sa izazovima koji mogu da utiču na njihovo mentalno zdravlje,“ izjavila je Vesna Savić Đukić, predstavnica UNICEF-a.

    Gotovo četvrtina mladih ljudi širom sveta bori se sa nekim problemom vezanim za mentalno zdravlje. Još više je onih koji svakodnevno nailaze na brojne izazove koji do tih problema mogu dovesti.  Slična situacija je i u  Srbiji. Zato je UNICEF, u saradnji sa partnerima, pokrenuo program „Unapređenje mentalnog zdravlja dece i mladih“. U okviru programa nastala je i onlajn platforma „Sve je ok” koja omogućava da adolescenti uzrasta između 13 i 24 godine, kao  i svi oni koji se o njima brinu, mogu da nađu korisne informacije o gorućim problemima u životima mladih, o proverenim načinima za njihovo rešavanje.

    Izvor: BIZLife

    Foto: UNICEF

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE